The sound of the city: לחוות את ה-vibe של ניו יורק במובייל
הקמפיין שחיבר את משתמשי אינסטגרם לאנרגיות והצלילים של הערים הגדולות בעולם, הנמנות על יעדיה של חברת התעופה הסקנדינבית

שם מותג: Norwegian Air

שם קמפיין: Sounds of a City
שם סוכנות: Ink

הרקע לקמפיין

חברת התעופה Norwegian Air, המתמחה בטיסות Low Cost, רצתה להגביר מודעות למותג. היעדים אליהם טסה חברת התעופה פורסמו שוב ושוב במשך עשרות שנים במגוון וריאציות מסורתיות, ב-Norwegian Air חיפשו את הדרך להציג אותם בפרספקטיבה חדשה, שתביא תוצאות בזמן קצר ותבנה את המותג לטווח הארוך. הקמפיין יצא לדרך לפני תקופת הקורונה, בימים בהם לא היו הגבלות על טיסות.

הרעיון שעמד מאחורי הקמפיין

התובנה המרכזית הייתה שמהות הנסיעה בעולם היא פגישה עם אנשים ולכן, על המותג לייצר זרקור על הקהילה המקומית ועל הדמויות האותנטיות המתגוררות בערים השונות.

החברה בחרה לחבר את המשתמשים לאנרגיות והצלילים של הערים הגדולות, הנמנות על יעדיה של חברת התעופה, ולהזמין אותם לחוות את התחושה האותנטית של ביקור בהן. זאת באמצעות מסע מצולם שמפעיל את חוש הראייה ומתמקד בחוש השמיעה. בחירה לא טריוויאלית ששמה את הסאונד בלב הקמפיין.

העיר הראשונה שנבחרה להשקת הקמפיין היא ניו יורק. בסדרת המודעות פוגשים המשתמשים בדמויות אייקוניות המזוהות עם העיר ביניהן: מלכת דראג לטינית ססגונית, נהג מונית, מלצרית ואת בעלי מעדניית כץ המפורסמת בתפוח הגדול. כור ההיתוך המזוהה עם האקלקטיות ורב התרבותיות של ניו יורק, יוצר מארג מוזיקלי יוצא דופן וסוחף שעושה חשק לטוס ולהכיר את העיר מקרוב.

הסרטונים, הכוללים סצנות ניו יורקיות טיפוסיות, אטרקטיביים מאוד מהבחינה הוויזואלית ועשירים באודיו - הצלילים תורמים לחוויית תוכן מלאה של היעד. הווידאו צולם בפורמט אנכי, הייעודי עבור טלפונים ניידים וכולל טכניקות מסגור (framing), המיטיבים מאוד עם צילומי פורטרט וצלילים; כן תמצאו בו כפתור SOUND ON, המעודד את הפעלת הקול בכדי למקסם את חוויית הצפייה; נעשה גם שימוש ב-SWIPE UP (כפתור ההחלקה בסטורי שמוביל לקישור לאתר החברה).

תוצאות הקמפיין

Norwegian Air הגבירה את המודעות למותג ב-95% בבריטניה ו-79% בספרד. בעקבות הקמפיין כ-58,000 משתמשים מספרד ובריטניה ציינו כי הם יטוסו עם Norwegian Air לניו יורק בעתיד.

חזרה למעלה

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות