בשיתוף מקבוצת
צילום: עמית גירון

צילום: עמית גירון

בית רב אלמנטים במפלס אחד על מגרש רחב ידיים

הבית מאופיין בחללים רחבים עם מפתחים גדולים, המשלבים קירות זכוכית לחצרות פנימיות (פטיו) וחצרות חיצוניות. האתגר היה לשלב מיזוג אוויר אחיד לא מורגש בחלל; וכך גם בחדרי השינה שם השתמשנו במערכות נסתרות, הזורמות עם התכנון באופן מושלם
26.10.2021
הילה ודן ישראלביץ' / צילום: תומר שלוםהילה ודן ישראלביץ' / צילום: תומר שלום

ישראלביץ' אדריכלים
אנו מתמחים באדריכלות ובעיצוב פנים לבתי יוקרה ובנייני בוטיק; בנייה פרטית יוקרתית בסגנון אולטרה-מודרני ולא קונבנציונלי, כגון פרויקט EL HOUSE.

 

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלתם במהלך העבודה וכיצד התגברתם עליהם ?
בית המתוכנן על מפלס אחד במגרש רחב ידיים. הבית מאופיין בחללים רחבים עם מפתחים גדולים, המשלבים קירות זכוכית לחצרות פנימיות (פטיו) וחצרות חיצוניות.

החזית האחורית, שמהווה את היציאה מאזור המטבח והסלון לאזור הבריכה, הינה חזית דרומית עם ויטרינות זכוכית המתנשאות מצד לצד ומרצפה ועד התקרה. כל אלו אלמנטים המהווים אתגר לא קטן בחשיבה על מיזוג אוויר אחיד, אשר משתלב באופן עדין ויחסית לא מורגש בחלל אך בו בעת מתפקד באופן מושלם ונותן מענה פונקציונלי מלא למשתמש בחלל.

צילום: עמית גירון
 צילום: עמית גירון

בחדרי השינה היה חשוב לנו להשתמש במערכות נסתרות, אשר תוכננו בארונות הנגרות כחלק בלתי נפרד ובעיקר כזה שאינו מורגש ושזורם עם התכנון באופן מושלם. כך גם פתרנו את התכנון משימוש בהנמכות תקרה משמעותיות, או מ-פתחי שרות מגבס בתקרה.

מתוך הערכים של פוג'יטסו (So strong ,So hot, So cool, So quiet , So clean), איזה מהם בא לידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד?

במיזוג אוויר הערכים החשובים ללקוחות הם SO QUIET ו- SO CLEAN - להרגיש עם ושייראה וישמע בלי.

מה הייחודיות שלכם כאדריכלים ומה הסגנון שאתם מזוהים איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט?
אנחנו מודרניסטים בנשמה. בפרויקטים שלנו מורגש קונספט תכנוני שמאפיין אותנו וחוזר על עצמו בכל העבודות שלנו - והוא "רב הנסתר על הגלוי". אדם המבקר ביצירה שלנו, לא תמיד מבין אותה מיד ועליו להסתובב בתוכה ולעבור שכבות של חללים בכדי לחוות אותה, כמו בצל שיש לקלפו שכבה אחר שכבה; ממש כפי שבמאי שולט בסרט על הצופה בעזרת העלילה וגורם לו לחוש כל מיני תחושות ורגשות לאורך היצירה.

צילום: עמית גירון
 צילום: עמית גירון

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.