בשיתוף:
sutterstock / צילום: Shutterstock

sutterstock / צילום: Shutterstock

"ישראכרט עסקים" משיקה שיתוף פעולה עם "bizibox" אפליקציה חדשה לניהול פיננסי ותזרים מזומנים מבית "איי-פקט"

שיתוף פעולה בין "איי-פקט" ל"ישראכרט" מציע שירות מתקדם וידידותי בשם: "bizibox" שיחסוך לרבים זמן רב בניהול העסק.

כחלק ממדיניות חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט לספק מענה ומעטפת כוללת לכלל צרכי בתי העסק, "ישראכרט עסקים" מובילה מהלכים מרובים של שתופי פעולה עם מגוון חברות.

לאחרונה חברה ישראכרט לחברת הפינטק איי-פקט לשיתוף פעולה בתחום ניהול תזרים המזומנים באמצעות אפליקציית bizibox, המציעה את הכלי האינטרנטי הטוב ביותר שמאפשר לנהל את הנתונים הפיננסים העסקיים של כל עסק ועסק, בכל רגע נתון ומכל מכשיר מהמחשב ועד לסמארטפון. bizibox נותנת מענה מצוין לעסקים קטנים ובינוניים בניהול העסק והשקט התפעולי ברמה הפיננסית והניהולית.

עסקים רבים נתקלים כיום בבעיות בתזרים המזומנים, אי ניהול תקציב ומחסור בידע פיננסי ואף עלולים להיסגר בעקבות כך. bizibox הוקמה כדי לתת מענה לבעיות מרכזיות שכאלה של בעלי עסקים ומאפשרת להם לקבל את השליטה על ההוצאות וההכנסות בכלי מאובטח, פשוט ויעיל ובמערכת ידידותית להפליא.

המערכת בונה תזרים מזומנים המציג בפריסה חודשית את כל ההכנסות והוצאות הצפויות בכל יום ויום. בלחיצת כפתור פשוטה נפתח מסך המפרט את התנועות הכספיות בעסק, כולל ניתוחים, השוואות ומגמות עד רמת ההוצאה הבודדת של תנועות הבנק וכרטיסי האשראי. המערכת מאפשרת ללקוח בקרה בזמן אמת אחר מאזן הכספים של העסק כולל הוצאות והכנסות עתידיות וכוללת הודעות בינה עסקית (B.I.) על נושאים מהותיים בניהול העסק, כולל מייל יומי על מצב כל חשבונות הבנק והיתרות.

bizibox לא רק מאפשרת בקרה אחר המתרחש בעסק, אלא גם מעדכנת מיוזמתה את בעלי העסק ברגעים חשובים, למשל כאשר חרג מהתקציב שהגדיר או כשהמערכת מזהה פעולה חריגה. בנוסף, המערכת מנתחת מגמות מרכזיות כך שהלקוח יוכל להיערך מבעוד מועד להוצאות חריגות ולהימנע ממצב של משיכת יתר.

המערכת מאפשרת תמיכה עסקית באופן וירטואלי. כך למשל, מערכת הודעות ואזכורים שמנתחת פעולות של בית העסק ומודיעה לבעל העסק על פעולות שכדאי לו או לה לבצע או לשים לב אליהן. המערכת מנתחת את ההוצאות וההכנסות של העסק בחודשים האחרונים, ובהתאם לכך מזהה פעולות קבועות ובונה תזרים נתונים דינמי ותקציב, שמשתנים בהתאם למה שקורה בפועל. התזרים לוקח בחשבון את כל הפעולות העתידיות של העסק ומאפשר לדעת מה היקף ההוצאות וההכנסות, ולייעל את ניהול החברה.

המערכת מאפשרת ללקוחות בקרה וניהול אחר כספי העסק, והכל על ידי הזנת מספר פרטים בסיסיים באופן חד פעמי בעת ההרשמה למערכת. דקות לאחר מכן, הלקוח רואה את תזרים המזומנים של העסק ואת כל הנתונים הכספיים שלו .

bizibox לא רק מרכזת את הנתונים אלא גם מבצעת ניתוח של המידע תוך הצגתו בגראפים ועם תובנות חכמות ובאופן ברור וקל להבנה. בכך המערכת מאפשרת לקבל מידע על המצב הפיננסי ללא תלות בגורם נוסף.

bizibox אוספת את הנתונים באופן אוטומטי, בניגוד לעבודה על "אקסל" שמצריכה כניסה לכל אחד מהחשבונות בנפרד. מאחר שהמערכת פועלת אוטומטית אין שגיאות הקלדה או טעויות אנוש, והעבודה על תזרים המזומנים מהירה ומדויקת הרבה יותר.

המערכת שומרת באופן מאובטח נתונים היסטוריים (מרגע ההצטרפות למערכת) כך שתוכלו להוציא דוחות פיננסים, נתוני בנק היסטוריים וצילומי צ'קים ישנים בכל עת, ללא תשלום נוסף. bizibox משתמשת בפרוטוקולי האבטחה המוקפדים בהתאם למקובל בבנקים. בנוסף, המערכת מאפשרת צפייה בלבד ולא ניתן לבצע פעולות בחשבון באמצעותה.

שמעון חדד סמנכ"ל בכיר לקוחות עסקיים בישראכרט : bizibox" מאפשרת לרכז את כל הנתונים הפיננסיים הרלוונטיים באופן אוטומטי, ברור, קל וחכם. המערכת מספקת טיפים ומידע חשוב על המצב הכספי, וכן מידע אובייקטיבי 24/7 מבלי להיות תלויים בגורמים אחרים. המערכת מתממשקת לכלל מקורות המידע הנדרשים לבית העסק, מנתחת ומציגה אותם במסך אחד באופן פשוט וחוויתי למשתמש המאפשר לראות בזמן אמת את תמונת תזרים המזומנים המדויקת של העסק.

ישראכרט רואה ב- bizibox שותף הנותן מענה רחב לצרכי בתי העסק".

מוטי כספי מנכ"ל איי- פקט :" bizibox היא מערכת ידידותית ופשוטה המספקת מענה מקצועי לניהול תזרים מזומנים ומאפשרת לבעלי העסקים לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר לניהול העסק שלהם. בנוסף, לbizibox קיימת גם אפליקציה סלולרית שמאפשרת לבעלי העסקים להיות נגישים למידע בזמן אמת כולל קבלת התראות שוטפות למצב העסק שלהם".

כתבות

לכל הכתבות