ספרי לנו על הקמפיין: איך גובש הרעיון? כיצד הקמפיין נבנה?
"השנה האחרונה המחישה לישראלים את חשיבות האינטרנט הביתי. הבית הפך להיות מרכז החיים של המשפחה; העבודה והפרנסה הפכו תלויים באינטרנט וייצרו דור חדש של עובדים מהבית המפתחים קריירה ברשת. באמצעות יצירת תכנים מקוריים משלהם, הם מצליחים לצבור קהל להתפרסם ולהתפרנס. בזק ,כמי שבמשך שנים פעלה ליצירת בידול באינטרנט באמצעות הנתב Be והמוצרים המשלימים, זיהתה את הטרנד. לכן, החלטנו לצאת למהלך תקשורתי שיעצים את התופעה".
קראו עוד
"השתמשנו בטאלנטיות של פרסומת הטלוויזיה שלנו, יחד עם רשת של משפיענים מובילים שבנו את מפעל חייהם באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. ביקשנו מכל אחת ואחד מהם לספר למה דווקא להם מגיע לזכות בתואר 'העובד המצטיין באינטרנט' ואיך הרשת מסייעת להם בכך. כל סרטון שכזה הסתיים בהפניה למיניסייט הייעודי שלנו, שם חיכתה לגולשים סדרת שאלות חכמות שעזרו לנו למפות את הרגלי העבודה שלהם מהבית, במהלך שנת הקורונה.
"לאחר שהגולשים ענו על כל השאלות ושיכנעו אותנו למה דווקא להם מגיע לזכות בתואר 'העובד המצטיין' - בחרנו את הזוכה המאושרת. הענקנו לה ערכת עבודה מהבית בשווי אלפי שקלים וכן הופעה בפרסומת הטלוויזיה שלנו. כן, כן ,ממש הכנסנו את הזוכה אל תוך הפרסומת שלנו".
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
"משרד הפרסום אדלר חומסקי, מחלקת הסושיאל ב'אינטראקשן': ראש המחלקה: עדי ברזאני, מנהלת קריאייטיב: שובל לוי, קופי וניהול העמודים: גל זוזות וגיא אלקבץ".
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית?
"כבר שנים שאינסטגרם היא חממה ליוצרי ויוצרות תוכן מוכשרים שהשכילו להשתמש בפלטפורמה - כדי למנף את היצירה שלהם ולפתח קריירה מרשימה. רצינו לפרגן לתוכן וליוצרים שבנו את מפעל חייהם בעזרת הרשתות החברתיות במגוון תחומים בשנה המאתגרת הזו. לכן, גם בפרסומת וגם במהלך הסושיאל הרחב שעשינו, שילבנו את משפיענים וחגגנו את העשייה שלהם".
"בנוסף, מדובר בפלטפורמה שמאוד מניעה לפעולה בזכות שלל הפיצ'רים בסטורי ואופציית ה-Swipe Up. כל אלו, הפכו את אינסטגרם לבמה האולטימטיבית לקמפיין ולמסרים שחשוב היה לנו חשוב להעביר".
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
"בשביל לנצל את כל האופציות והכוח האורגני שאינסטגרם מציעה, עבדנו במספר מישורים:
● הטאלנטיות בפרסומת - בחרנו משפיעניות מעוררות השראה שהתאימו למה שביקשנו לחגוג - נשים צעירות, שעשו קריירה מפוארת באמצעות האינטרנט. בנוסף, זכינו ליהנות מהחשיפה האורגנית והכוח שלהן בפלטפורמה, וכך הצלחנו להגיע ולגעת גם בקהלי היעד הצעירים יותר".
● "שימוש במשפיענים - מעבר לטאלנטיות, השתמשנו ברשת משפיענים שהם יוצרי תוכן נפלאים שעשו קריירה באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. במסגרת הפעילות, ביקשנו מהם לספר למה מגיע להם לזכות בתואר, על מנת להעביר את הכוח של האינטרנט".
● "התאמת חומרי הקמפיין לגדלים ולאורכים של הכלים הרלוונטיים, כדי שנוכל לעלות גם בפיד וגם בסטורי".
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
"עשינו שימוש בעיקר בכלי הווידאו בפיד ובסטורי, על מנת לחשוף את הקהל למסרים שלנו ולהעביר אותו למיניסייט הייעודי. בנוסף, קידמנו גם פילטר סטורי שנוצר במיוחד לכבוד הקמפיין".הסתר