מתוך קמפיין העובד/ת המצטיין/ת באינטרנט בקטגוריית עבודה מהבית של בזק / צילום: באדיבות בזק
הקמפיין המנצח לחודש מרץ

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש מרץ במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
בזק
העובד/ת המצטיין/ת באינטרנט בקטגוריית עבודה מהבית
נימוקי שיפוט
מנהלת השיווק
עמי אלוש, סמנכ"ל קריאייטיב, ליאו ברנט / צילום: מנחם רייס

עמי אלוש

סמנכ"ל קריאייטיב, ליאו ברנט

אחרי השנה שעברנו, בה רבים נאלצו לעבוד מהבית, הקמפיין של בזק שחיפש את ה"עובד המצטיין באינטרנט" - כלומר מהבית - מבוסס על רעיון מאוד רלוונטי שאנשים יכולים להתחבר אליו. הביצוע באמצעות משפיענים שהוכיחו שעבודה מהבית יכולה להיות סיפור הצלחה - מותאם לאינסטגרם: החל מהבחירה המדויקת של המשפיענים ועד לשימוש בפיצ'רים הנוספים בסטורי שמסייעים לקידום המהלך.

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות