מתוך קמפיין Bingo Blitz של Playtika / צילום: באדיבות Playtika
הקמפיין המנצח לחודש אפריל

גלובס ואינסטגרם מציגים את הקמפיין המנצח של חודש אפריל במטרה לתת במה לעשייה יצירתית בפלטפורמה במסגרת תחרותית. המחשבה כי תוכן מעניין וקריאייטיבי מחבר בין אנשים לעסקים ועושה טוב לשניהם עומדת בבסיסה של הפעילות.

חזרה למעלה
Playtika
Bingo Blitz
נימוקי שיפוט
מנהלת הקריאייטיב
זיו מאירי, ראש מערך תקשורת שיווקית והקריאייטיב הגלובלי, סודה סטרים / צילום: באדיבות זיו מאירי

זיו מאירי

ראש מערך תקשורת שיווקית והקריאייטיב הגלובלי, סודה סטרים

הקמפיין של Playtika הוא חוויה. הוא לא נראה כמו פרסומת ולא מרגיש כמו פרסומת, אלא כתוכן שכיף לראות עם הפקה ברמה הכי גבוהה. בנוסף, הושקעו בו תכנון ומחשבה בשימוש בפלטפורמה ובניצול פיצ׳רים שונים שיש לה להציע. כלומר לא הסתפקו כאן בלהפיק קליפ מושקע ותוכן מעולה, גם פירקו אותו לחתיכות תוכן - שתומכות בו באינסטגרם.
קראו עוד

בעיני, הדבר שהכי ראוי להערכה בקמפיין הזה הוא שבעולם הגיימינג שבו הכל מדיד ומצופה שיביא תוצאות מידיות, הבחירה להעלות קמפיין שהעיקר שלו הוא תוכן, דורשת המון אומץ - נראה של-Playtika זה השתלם בגדול.

נימוקים נוספים מחבר השופטים:

הקמפיין של Playtika בלט מאד על הפלטפורמה מכמה וכמה סיבות. ראשית, איכות גבוהה מאד של הפקה ומרחב תמרון רחב - מקליפ מושקע ועד לעטיפה שחיברה תוכן גולשים לשפה הכללית של הקמפיין. בנוסף, השיר עצמו מבוצע ברמה גבוהה והרגיש כמו תוכן מוזיקלי אותנטי.

השימוש הנרחב במגוון כלי אינסטגרם כמו סטוריז, וידאו, רילז, פילטרים ועוד, לקחו את הרעיון צעד קדימה ואיפשרו לעוד ועוד אנשים להתחבר לפרויקט. מעבר לכך, הגולשים יצרו תוכן עצמאי בחסות השיר והפכו לחלק מהחגיגה.

בעולם הגיימינג, צילומי מסך מתוך המשחקים הם מאסט. בקמפיין הזה, Playtika הוכיחה שיש עוד דרכים מלבד ויז׳ואל של המוצר לגעת בקהל. האינטרקציה של הגולשים עם התוכן הוכיחה מעל לכל ספק שהקהל אהב את מה שקיבל.

בשורה התחתונה, Playtika בנתה אקוסיסטם של תוצרים שנועד לשפר תוצאות עיסקיות ומותגיות ועמדה ביעדים הללו.הסתר

סגור
לכל העבודות המנצחות

מעוניינים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב שלנו?

להשתתפות בתחרות