"'בינגו בליץ' Bingo Blitz הוא משחק אונליין בינגו חינמי מהמובילים בעולם, אשר הופך את הבינגו הקלאסי והמוכר לחוויה משחקית מרגשת המשלבת אלמנטים חדשניים ופיצ'רים יחודיים.
קראו עוד
מכאן, חשבנו על קריאייטיב שייצר ניצוץ של נוסטלגיה בקרב קהל הליבה שלנו, אבל גם ימשוך קהל חדש וצעיר יותר. לכן החלטנו להפוך שיר שהוא קלאסיקה מהאייטיז ללהיט עכשווי וכיפי, בדיוק כמו המשחק.
"בנינו קמפיין 360 סביב השיר, הכולל פרסומת בטלוויזיה ומגוון תוצרים לפלטפורמות הדיגיטל.
בחרנו בשני טאלנטים בינלאומיים מובילים (לואיס פונזי וניקול שרייזינגר) מתוך חשיבה ששחרור שיר דרך ערוצי הסושיאל שלהם ייצר הייפ אורגני - כך שהחיבור למשחק דרך הקמפיין עצמו יוביל להתקנות והכנסות.
הקליפ משקף את המשחק - מציג מעבר בין ערים שונות בדומה למנגנון ההתקדמות בבינגו בליץ וכן את החיבור שהוא מייצר בין אנשים, כמו בין השחקנים במשחק.
השיר כבש את מצעדי הלהיטים בארץ ובעולם באופן אורגני, ואנחנו מתכננים להמשיך ולמנף את ההצלחה שלו כדי להזמין כמה שיותר שחקנים ליהנות מבינגו בליץ".
מי השותפים הנוספים לקמפיין?
דודו דהן – GM Bingo Blitz; שני עדיאל – Marketing Team Leader; ניר קורצ'ק- CMO; לורה קרן – VP Marketing; נאור יצחק – Creative Director; אסי זליקוביץ ויואב הבל – Creative; חן רוזנפלד – Marketing Producer; גל פתאל – Marketing Strategy Manager; גלעד קרמר – Consumer Insights Manager; גיא קרן – Marketing Strategy Group Manger; דרור גילרן - VP Performance Marketing; לואיס פונזי ותומר בירן – Music Producer
Video Production:
רועי רז - Video Clip Director; ג'ימיני - Production Company; רומן לינדסקי – צלם; מנהל אמנותי – שמוליק בן שלום; אנימציה ופוסט - The-Artery
למה בחרת באינסטגרם כפלטפורמה עיקרית ?
"אינסטגרם אפשרה לנו להגיע למגוון רחב של קהלי יעד ולהניע לפעולה באמצעות הפיצ'רים הקיימים בפלטפורמה.
כמו כן, הטאלנטים - ניקול ופונזי - פעילים מאוד בפלטפורמה, עם מיליוני עוקבים כל אחד; הם מוכרים וידועים כזמרים בינלאומיים ולכן בחרנו בהם לשחרור הקמפיין במקביל באינסטגרם ולייצור הבאז סביבו.
מאחר והקמפיין מבוסס על שיר, קליפ וריקוד, ה-Reels מאוד התאים לנו ובחרנו, לראשונה בקמפיין מעולם המשחקים, לקדם את השיר ואת הריקוד ולייצר אתגרים ייעודים סביבו (הכוריאוגרפיה כוונה לכך מראש). האתגר גרף מיליוני צפיות, והביא לעלייה במודעות שתורגמה בהמשך לעליה משמעותית בהתקנות.
איך התאמת את הקמפיין לאינסטגרם ולייחודיות של הפלטפורמה?
"בנינו גאנט להשקת הקמפיין שכולו מבוסס על הכלים שאינסטגרם מאפשרת בהם שימוש. החל מטיזרים מיום הצילומים ועד ספירה לאחור... הכל כדי לייצר באז ונחשקות ל'להיט' החדש מטעמם".
באילו כלי פרסום של אינסטגרם עשית שימוש במסגרת הקמפיין?
"עשינו שימוש בכלל הפיצ'רים - סטורי, פיד, Reels. השקנו במקביל גם פילטר שנבנה במיוחד לכבוד הקמפיין וקידם את הקריאטייב שהיה קיים בשיר (המעבר בין מדינות בעולם, בדיוק כמו במשחק) ויצרנו קמפיין סטורי מיוחד בעמודים הקיימים של המשחק (להם מיליוני עוקבים) וכך הענקנו חשיפה נוספת לקמפיין ולפיצ'רים במשחק".הסתר