חנות דיוטי פרי של Dior / צילום: TY Lim, שאטרסטוק

דיור בר השגה | רויטל לוי צוברי, מייסדת ומבעלי רשת Laline

חנות דיוטי פרי של Dior / צילום: TY Lim, שאטרסטוק
רויטל לוי צוברי, מייסדת ומבעלי רשת Laline, בוחרת במותג היוקרה דיור, שהפתיע ביכולתו להישאר גם צעיר וטרנדי בזכות הבחירה בפרזנטורית קארה דלווין
09.07.2018 | רויטל לוי צוברי

מ ותג האופנה הצרפתי דיור נוסד בשנת 1946 כבית אופנה על-ידי המעצב כריסטיאן דיור. המותג דיור פונה בעיקר לנשים, והחברה מפעילה גם מותג בשם "Dior Homme" לגברים ו-"Baby Dior" לילדים. מוצרי החברה נמכרים ברשת חנויות בבעלותה ברחבי העולם, וכן באתר האינטרנט של החברה. פרט ללבוש מייצר בית האופנה של דיור גם בשמים ומוצרי קוסמטיקה, ובקטגוריה זו המותג כבש אותי השנה.

שוק הקוסמטיקה רווי מותגים, ולכן גם המותגים המובילים אינם יכולים לנוח על זרי הדפנה והם חייבים לייצר בידול, ערך חדש לצרכן וריגוש, כמעט בכל יום מחדש. כיום, בעידן הגלובלי-דיגיטלי, כבר לא מספיק שיכירו את המותג שלך בכל בית או שתשכיל לחדש עם המוצרים הנכונים והאיכותיים, חשוב לא פחות להישאר רלוונטי ולדעת להמציא את עצמך במדויק בכל יום מחדש.

רויטל לוי צוברי / איור: גיל ג'יבלי
 רויטל לוי צוברי / איור: גיל ג'יבלי

דיור זיהו את הצורך בקוסמטיקה ייעודית לגילאים צעירים יותר ולצורך הזה חיפשו מענה. הם בחרו בדוגמנית ובשחקנית בת ה-25 קארה דלווין, אשר משרה אווירה קולית ובועטת, לפנים החדשות של קו האנטי-אייג'ינג הצעיר החדש של המותג, כמו גם לליין טיפוח הפנים וליין איפור צעיר וקליל תחת המותג capture, והחיבור עורר באזז תקשורתי ושיח על המותג הן בקרב הקהל הבוגר והן בקרב הקהל הצעיר. המוצרים מתומחרים בחוכמה בממוצע ביחס למותג דיור וביחס למותגים יוקרתיים של חברות מתמחות במוצרי טיפוח.

דיור, המותג היוקרתי, שלכאורה רחוק מלהיות "קול", העז להרחיב את היריעה ולא לפחד להתקרב גם ללקוחות צעירות יותר, ובכך להרוויח קהלים נוספים ונקודות רבות בקרב הקהל הוותיק. כאשר דיור החליט להרחיב את קהל היעד, הוא גרם באופן מיידי להתרחבות המותג, ללא הפחתה מערכו של מותג-העל.

קארה דלווין היא דוגמנית-על מהפכנית, עכשיו גם שחקנית. היא הספיקה לגלח את שיערה, לצבוע אותו בכסף ולעבור לתספורת קצרה וברונטית - מה שהביא את דיור לכנות אותה דוגמנית בעלת יופי מודרני וכריזמה חצופה. מספיק שמעט מתכונותיה אלה ידבקו במותג האליטיסטי, והשלמות תחכה מעבר לפינה.

עם זאת, באשר לאיפור המותג, הבחירה הייתה להמשיך עם הפרזנטורית בלה חדיד, לצד השקות של מוצרים קלילים ומגניבים כגון גלוס לשפתיים הנותן לחות וצבע קליל או ליפ טאטו שנשאר על השפתיים ועוד. היכולת לשמר ישן מול חדש ובו זמנית לערבב ולהתערבב, לחדש ולהעז, הם שמאפשרים למותג דיור להישאר נצחי, על-זמני, חצוף ובועט, ועדיין להיות איכותי ונחשק. העובדה שסבתא רבתא שלנו מכירה את המותג וגם נינתה המתבגרת, מוכיחה שהם הצליחו במשימה.

כתבות נוספות:
ספוטיפיי / צילום אילוסטרציה: David MG, שאטרסטוק

חגיגה לאוזניים | רוברט אנטוקול, מייסד ומנכ"ל פלייטיקה

רוברט אנטוקול

סניף לונדוני של טויס אר אס לאחר פשיטת הרגל של החברה / צילום: photocritical, שאטרסטוק

אני לא הצעצוע שלך | משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת

משה פרי