לאחר קריירה ארוכה שנמשכה 33 שנה, מנכ"לית אינטל ישראל מקסין פסברג הודיעה היום (ג') כי החליטה לסיים את תפקידה. יניב גרטי, סגן נשיא באינטל העולמית ומנהל קבוצת תקשורת אלחוטית וחיבוריות באינטל, מונה למחליפה.

"זה היה מסע מדהים, מרתק ומרגש, ואני מסיימת אותו בתחושת סיפוק וגאווה", אמרה פסברג, שכיהנה במקביל גם כסגנית נשיא באינטל העולמית. "הדבר הכי חשוב שלמדתי ב-33 שנים באינטל הוא שאין גבול ליכולת האנושית", הוסיפה. "הוכחנו באינטל פעם אחר פעם שאין אתגר שלא ניתן לפיצוח, שאין מכשול גבוה מדי. אני עוזבת חברה מדהימה, עם אנשים מדהימים, שנמצאת בחוד החנית של הטכנולוגיה, התעשייה והעשייה החברתית-קהילתית בישראל. אני מעבירה את השרביט באמון מלא ליניב גרטי".

הקריירה הארוכה של פסברג באינטל החלה ב-1983 במפעל אינטל אלקטרוניקה בירושלים, שם היא שימשה כמהנדסת ליתוגרפיות. בשנת 1995 היא הצטרפה לצוות הסטארט-אפ שהקים את מפעל הייצור בקריית גת וניהלה את חטיבת ההנדסה. משנת 2000 עד 2004 ניהלה פסברג את המפעל בקריית גת וב-2006 מונתה למנהלת המפעל החדש של אינטל בעיר (Fab28) . ביוני 2007 היא מונתה למנכ"לית אינטל ישראל.

גרטי יחל רשמית את תפקידו כמנכ"ל אינטל ישראל ב-15 לינואר 2017, ופסברג תישאר לתמוך בהעברת מושכות הניהול לגרטי עד סוף מארס 2017. 

"אני גאה מאוד לעמוד בראש חברת ההייטק הגדולה והמובילה בישראל", אמר גרטי לרגל כניסתו לתפקיד. "אנחנו חברה שמייצרת מגמות טכנולוגיות וקובעת סטנדרטים חדשים. הפעילות בישראל הייתה תמיד נדבך מרכזי מפעילותה של אינטל העולמית, ואני אדאג שהיא תוסיף להיות כך עוד שנים רבות. אני רוצה להודות למקסין על עשרות שנים של עשייה מאתגרת ועל הובלת החברה להישגים בלתי רגילים בכל התחומים", לדבריו.