גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

"צעירים היום רוצים להיות יוצרי רשת, לא אסטרונאוטים": שיחה עם מנכ"ל טיקטוק ישראל

מנכ"ל טיקטוק ישראל אסף שגיא מסביר איך זה שדווקא האפליקציה הסינית כבשה את העולם, ולמה הוא משוכנע שתמיד תישאר צעירה ומגניבה ולא תדעך כמו פייסבוק ● מתוך הפודקאסט "חצי שעה של השראה"


ערן גפן בשיחה עם אסף שגיא, מנכ''ל טיקטוק ישראל / צילום: רמי זרנגר, מנחם רייס
ערן גפן בשיחה עם אסף שגיא, מנכ''ל טיקטוק ישראל / צילום: רמי זרנגר, מנחם רייס

Eran Gefen | חצי שעה של השראה עם ערן גפן · אסף שגיא | מנכ״ל טיקטוק: החדשנות מסין מקדימה את המערב

 

ערן גפן הוא מייסד G^Team בשיחה עם מנכ"ל טיקטוק ישראל אסף שגיא

אחרי שנים בסנאפ ובפלייבאז, מנכ"ל טיקטוק ישראל אסף שגיא מבין משהו בתוכן וביצירה שלו. הנציגות הישראלית נפתחה לפני קצת יותר משנה, וממשיכה להתרחב. "אנחנו עובדים עם שלושה מגזרים מרכזיים - סטארט-אפים שרוצים להגיע לקהילת טיקטוק העולמית, המגזר העסקי המקומי, ומפרסמים מהעולם שרוצים להגיע לישראלים", מספר שגיא, "מותגים כמו שי-אין מסין, נקסט ואסוס מאנגליה או למשל במבל וטינדר שרוצים לפרסם בישראל".

ואיך אתה הגעת לזה?
"אני כבר 10-15 שנה עוסק באסטרטגיה ובמרקטינג קונסיומרס. אני שנה בטיקטוק ולפני כן ניהלתי את הפעילות המסחרית של סנאפ ישראל, ולפני בסטארט-אפים עולמיים של מדיה, כמו פלייבאז. בעבר הרחוק יותר למדתי מינהל עסקים באוניברסיטת שיקגו ועבדתי במקינזי".

איך מצאת את עצמך דווקא בעולם התוכן?
"לא הייתי בטוח מה אני אוהב. הקמתי עם חברים סטארט-אפ של רחפנים אוטונומיים, בעיקר בקונטקסט של בידור והנאה, כמו ספורט למשל, אבל זה לא היה מאוד מוצלח. גיליתי שמה שאני באמת אוהב זה להשתמש בתוכן ובמדיה כדי לשמח אנשים ולהפוך אותם ליצירתיים".

יש הרבה שמפחדים מסטארט-אפ שלא ממריא, תרתי משמע, ולא רואים איזה נכס זה לעתיד.
"סטארט-אפ זה הדבר שיכול להיות הכי כואב בקריירה, וגם זה שהכי מקדם אותה. לומדים על בסיס יומי ונכשלים כל הזמן. אותי זה מאוד מיקד ועזר לי להבין לאן אני רוצה ללכת".

ואיך קרה המעבר לטיקטוק?
"כשעבדתי בפלייבאז עם שאולי אולמרט, המטרה היתה להפוך את החברה ל-B2B והתחלנו לפתוח משרדים ברחבי העולם, בין היתר בסין. רצינו להתקרב לפאבלישרים בשווקי היעד, וכחלק מזה נסענו לסין ב-2016 ופגשנו חברה צעירה בשם ביידנס, שהיתה לה אפליקציית חדשות. הם הזמינו אותנו לשבוע האופנה בניו יורק להציג מצגת, ושם הראו שהמשתמשים שלהם הכי אוהבים תוכן של בידור, אופנה וסלבס. אז הם קיבלו החלטה להשתמש במנוע ההמלצות שלהם כדי לחדור לתחומים האלה, וזו החברה האם של טיקטוק, שהיום יש לה כבר עשרות אפליקציות. אנחנו היינו השותפים הראשונים שלהם ביציאה למערב".

"תופעות נוצרות בטיקטוק"

הכוח הבסיסי של טיקטוק הוא ביכולת להציף לך את התוכן שלדעתו יתאים לך. יש שם ליבה טכנולוגית משמעותית.
"נכון. אם מסתכלים על טיקטוק כפלטפורמת וידאו, היא נכנסה לעולם רוויי אפליקציות, שכבר די מיצו את הפוטנציאל. אבל השוני המרכזי שלה הוא שאתה לא צריך למפות להם את גרף הסושיאל שלך דרך אנשים שאתה מכיר או מפורסמים שאתה עוקב אחריהם. זה פשוט אוטומטי. האלגוריתם מזהה מהר מאוד תחומי עניין, ובגלל הידע האינסופי שיש בתוך האפליקציה - הוא יודע מה תאהב בהמשך ומה ישמח אותך. המטרה היא שתרגיש טוב ותלמד דברים חדשים, ככה נמדדת ההצלחה של האלגוריתם".

נראה שהחברה פועלת באגרסיביות, אבל בקטע טוב. הולכת חזק על מה שהיא רוצה להשיג.
"לגמרי. שאפתנות ברמה גבוהה. זה גם משליך על התרבות הארגונית, כי כדי להצליח בסביבה כזאת אי אפשר לתת לביורוקרטיה לעכב. זה סטארט-אפ בתוך קורפורייט, קורפורייט בתוך סטארט-אפ. כמנהלים אנחנו מקבלים חופש אדיר, וזה נהדר לישראלים. מצד שני, זה מאתגר כי לא תמיד יודעים את התשובה הנכונה".

אפילו מנכ"ל אינסטגרם הודה שטיקטוק מתחרה משמעותית.
"אני חושב שהם צריכים להודות בזה שהתעשייה משתנה והם מתיישרים - לא רק מבחינת מוצרים, גם מבחינת מדיניות. הנה, לפני שנה החלטנו שאנחנו מגבילים חשבונות של בני 13-16, אין להם גישה לכל התוכן ואנשים מבחוץ לא יכולים לפנות אליהם, להגיב להם או להוריד סרטונים שלהם. השבוע עוד חברות הודיעו שהן מאמצות את הסטנדרט הזה".

אם נתעכב רגע על אינסטגרם, אז בהתחלה היה פיד והכל היה מושלם, החיים הטובים. ואז בא הסטורי, שהועתק מסנאפ, אבל עודד סוג אחר של תוכן, פחות מעונב, יותר אותנטי. אינסטגרם בעצם עשתה סנאפ בעצמה, והיא יכולה לעשות אותו דבר לטיקטוק.
"בטיקטוק המוצר מבוסס על אלגוריתם של למידת מכונה, שמתאמן כבר הרבה שנים. בשביל לעשות את זה טוב צריך גם הרבה דאטה וגם שנים של אימון. שנית, בקהילה של טיקטוק התרבות היא שתכנים ותופעות נוצרים שם ויוצאים לשאר העולם, וזה ימשיך להיות ככה. זה בסדר שיוצרים מעבירים תכנים שעולים בטיקטוק לפלטפורמות אחרות.
"קח לדוגמה את טרנד הפטה, שהיה מאוד מפורסם בתחילת השנה, שהתחיל מיוצרת פינית שהעלתה מתכון לפסטה עם גבינת פטה ועגבניות שרי ב-15 שניות. זה כיף. לאף אחד לא בא לצפות במתכון של 5 דקות עם פרסומות באמצע. הסרטון הגיע למיליארד צפיות והפטה התחילה להיגמר בחנויות, גם בישראל".

התחושה היא שבאינסטגרם באים להשוויץ, ובטיקטוק באים לבדר. איך זה קורה?
"טיקטוק עוצבה לדור ה-Z, שהוא מאוד מפוכח. הוא עבר כמה משברים כלכליים, מגפה. הם לא סומכים על המודל הישן של לצאת ללמוד ואז להשיג עבודה טובה ויציבות. הם גם מובייל פירסט, גדלו לתוך המצלמות".

איך הם שונים מדור האינסטגרם?
"הם אותנטיים יותר. הם לא רוצים לראות דברים מושלמים, אלא את הדברים כמו שהם. הם גם מסוגלים להתרכז בתוכן במשך 8 שניות מקסימום".

ההנהלה של ביידנס בזמנו הבינה את זה, או שזה היה תהליך ניסויי שמבוסס דאטה? זה ממש ניתוח של דור.
"נתנו למנהלים פשוט לפעול, הגדירו יעדים עסקיים. הקהילה גדלה והיא כל הזמן ממציאה, מלמדת - רואים משהו שעובד, הופכים אותו לפיצ'ר".

הרבה אפליקציות מתחילות צעירות ומגניבות, כמו פייסבוק למשל, ואז נכנסים המבוגרים והמפרסמים - והצעירים כבר לא באים. ברגע שאח שלי, בן 50 ומשהו, פתח חשבון, האחיין שלי אמר 'זהו, אני יוצא'. זה יקרה גם לכם?
"לא, כי האלגוריתם של טיקטוק מוצא את התוכן הרלוונטי לכל אדם, וזה לא תלוי גיל. כל פיד שונה לגמרי, וכמות התוכן היא אינסופית. ככל שעובר הזמן, התוכן נעשה ספציפי יותר ומעניין יותר לכל אחד".

"תלמדו ממרב מיכאלי"

אני חושב על הכוח של מחשבים עם תודעת על, על הכוח להתאים מסרים. בטיקטוק זה נעשה בשביל הכיף, אבל זאת יכולת מטורפת ואנחנו רק בהתחלה שלה.
"טכנולוגיות של למידה עמוקה (Deep Learning) מתפתחות, ומשמשות גם לדיפ פייק. זאת בעיה שהתמודדנו איתה לקראת הבחירות, ואחת ההחלטות שקיבלנו היתה לתת וי כחול למועמדים, כי אנחנו לא יכולים לשלוט במה שהם אומרים - אבל אנחנו יכולים להבטיח שהאדם הוא אמיתי".

קרה שחסמתם פוליטיקאים או מפורסמים אחרים, כמו פייסבוק או טוויטר?
"כל הזמן יורד המון תוכן, וכל מי שעובר על כללי הקהילה נחסם. בעולם הפוליטי זה מאוד רגיש כי קודם כל יש חופש ביטוי".

מה האתגר הכי גדול שלך בימים אלה?
"וואו. קודם כל אני מאוד שמח על אתגרים. למשל, בישראל קשה לגייס עובדים".

למה שלא תפתחו פה מרכז פיתוח?
"צריך לבנות את זה, זה לוקח זמן. ישראל נתפסת כמדינה טכנולוגית יותר מכל מדינה באירופה, ופה זה המקום לגייס את הטאלנט הזה. זה יקרה".

אני רואה את הצעדים המהוססים של פוליטיקאים וחברי כנסת שמנסים להיות מגניבים, אבל הם לא. יש מישהו שעושה את זה טוב וכדאי ללמוד ממנו?
"אנחנו מאוד אוהבים את מה שמרב מיכאלי עושה, כי באמת התוכן שלה מבדר ופונה לכולם בצורה שווה. המסרים מאוד פשוטים. כשרת התחבורה היא אולי מדברת על הטמפרטורה ברכבת, אבל גם מעלה מודעות לזה שיש רכבת ושזאת דרך מצוינת להגיע לעבודה".

למנכ"ל של רשת המבורגרים גם כדאי לפתוח טיקטוק?
"אם יש לו מה להגיד לעולם, אז בטוח. גם חברות B2B מאוד מצליחות אצלנו, הן משווקות לעסקים קטנים כלי שיווק בדרך טיקטוקית, העברת מסרים קצרים ומדויקים שמגיעים לקהילה הנכונה".

אתה מדבר על זה ממש ככלי ביצועי, לא מיתוגי.
"אין הבדל. בטיקטוק מעבירים מסר בצורה מאוד טבעית, והמערכת לומדת אם זה מעניין את הקהילה, ואם כן - היא תיתן להם עוד מאותו יוצר. קח לדוגמה חברה ישראלית בשם פוטומיין שפיתחה אפליקציה להמרת נגטיבים של צילומים ישנים לתמונות דיגיטליות. הם יצרו ערוץ בטיקטוק והסרטונים שלהם מראים מה האפליקציה עושה בצורה מעניינת. הם הגיעו לחצי מיליון עוקבים, המנוע כבר יודע להגיש את התכנים שלהם לאנשים הנכונים והם רואים צמיחה אורגנית שמובילה לעוד ועוד התקנות".

למה שנקרא בפלטפורמות אחרות משפיענים, אתה קורא יוצרים. במה השוק הזה שונה אצלכם?
"המהות של משפיען מתבססת על הכלכלה שבתוכה הוא פועל. הוא מגיע לכמות עוקבים גדולה, והפלטפורמות מבטיחות לו שכל פוסט יגיע להרבה אנשים. זה לא המצב בטיקטוק. אצלנו, גם הפוסט הראשון שלך יכול להגיע לוויראליות אינסופית. זו דמוקרטיה מלאה של תוכן. תוכן טוב מגיע להמון אנשים, והמון עוקבים לא מבטיחים חשיפה".

מה הבנת על יצירת תוכן, שחשוב לכל אחד לדעת?
"אני יכול לתת טיפים מאוד ספציפיים של להיות אותנטי ולספר סיפור, אבל אם ניקח את זה שנייה למאקרו, הרבה מאוד צעירים היום רוצים להיות יוצרי תוכן. חברת לגו הריצה סקר לפני שנתיים לרגל 50 שנה לנחיתה על הירח, ושאלו צעירים מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. 10% אמרו שהם רוצים להיות אסטרונאוטים, כי ידעו שזה לרגל המאורע. 30% אמרו שהם רוצים להיות יוצרי רשת. למה? כי כל אחד רוצה שתהיה לו השפעה ולהותיר חותם". 

ערן גפן הוא מייסד G^Team, חברה לייעוץ אסטרטגי, שעוזרת לחברות לפתח מנועי צמיחה חדשים. הוא בעל ניסיון בעבודה עם מנכ"לים והנהלות של החברות המובילות בארץ ובעולם, בהן קוקה קולה, וולט, מיקרוסופט שטראוס וקימברלי קלארק. חברה קודמת שהקים נרכשה על ידי WIX. גפן מפעיל את הפודקאסט "חצי שעה של השראה" ומחבר הספר "יוצרים צמיחה - כך הופכים יצירתיות עסקית לתוכנית עבודה".

gefen@gteam.org

עוד כתבות

איתן סטיבה / צילום: אוריה תדמור

"הטעה וניצל את האמון": הסכסוך בין איתן סטיבה לשותפיו לשעבר עולה שלב

שותפיו לשעבר של סטיבה, עמיחז לוסטיג ורועי בן ימי, טוענים כי הציג בפניהם מצגי שווא שהובילו אותם למכור בזול את חלקתם באחת מהחברות המשותפות ● לטענתם, סטיבה חייב להם מעל למיליארד שקל ● מטעמו של סטיבה נמסר: "הטענות של לוסטיג ובן ימי מופרכות"

השייח' יוסף אלבאז / צילום: פאנט

הורשע השייח' המסית מלוד: "השקר נחשף במלוא מערומיו"

השייח יוסף אלבאז הורשע בעבירת איומים ותקיפה בנשק קר ● נגדו קיים כתב אישום נוסף בשל הסתה לאלימות נגד שוטרים

בנין בית משפט מחוזי לוד / צילום: תמר מצפי

כתב אישום נגד קבלני תשתיות בפרשת שחיתות בראשל"צ

כתבי אישום הוגשו נגד הקבלנים בני עוזיאל ואברהם יצחק והחברות שבבעלותם ● התיק נגד מנכ"ל החברה הכלכלית לשעבר ניצן פלג וחבר מועצת העיר ראשל"צ אייל מושיוב נסגר ● הפרשה נחקרה כחלק מ"תיק 1803", במסגרתו הוגשו כתבי אישום נגד חבר הכנסת דוד ביטן ואחרים בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון בתשע פרשות שונות בין השנים 2017-2011

מנגנון ה–DAO / צילום: Shutterstock

הכירו את ה-DAO - שיטת הקריפטו להשקעות קבוצתיות

מנגנון ה-DAO נועד לאגד משקיעים סביב מטרה מסוימת, עם הנפקת טוקנים המקנים זכויות הצבעה לחבריו, שברכישתם נאסף הכסף עבור המטרה שהוגדרה ● עו"ד יונתן אירם, מומחה למטבעות דיגיטליים ובלוקצ'יין: "זה הוקם מתוך אידיאולוגיה, כמו שממציאי המטבעות הדיגיטליים רצו שהכסף יהיה מבוזר, כך רוצים שגם קבלת ההחלטות תתנהל"

אישה מקבלת חיסון קורונה ביוהנסבורג / צילום: Reuters, SUMAYA HISHAM

עומס של חולי קורונה בבתי החולים בדרום אפריקה; רוב המאושפזים לא מחוסנים וחלקם ילדים

בסוף נובמבר נרשמו במדינה כ-600 מאומתים ביום בממוצע, והיום כבר מדובר ב-10,000 ● לדברי מומחה לרפואה זיהומית במדינה, מספר האשפוזים בדרום אפריקה עקב קורונה מוכפל בכל יום ● כ-75%-80% מן המאושפזים בדרום אפריקה הם לא מחוסנים

האחים צחי ועידו חג'ג' / צילום: טל צ'יקורל

המניה זינקה 330% מהשפל והאחים חג'ג' מוכרים מניות ב-45 מיליון שקל

צחי ועידו חג'ג' מכרו נתח של 3.5% מהחזקתם בחברת חג'ג' נדל"ן ● המכירה נעשתה לפי מחיר מניה של 24 שקלים, דומה לערכה בשוק אחרי טיפוס של כ-40% השנה - המשקף לחברה שווי שוק של כ-1.3 מיליארד שקל

ועדת הכספים, היום / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

דיון ראשון במס הפחמן: ועדת הכספים לוטשת עיניים להקלות לתעשיינים

למרות שוועדת הכספים הייתה אמורה לאשר בשבוע הבא את מס הפחמן, הדיונים צפויים להתארך ● מס פחמן נחשב לדרך היעילה ביותר להפחתת פליטות, אך בכנסת חושבים כיצד להקל על התעשיינים ● שני מנדל לאופר, משרד האוצר: "אם תצליח ישראל להשיג את יעדי האנרגיה המתחדשת שהציבה, ייתכן שמחירי החשמל לא יעלו"

שטרות דולרים / צילום: תמר מצפי

הוריד רגל מהגז? בנק ישראל התערב באגרסיביות בשוק המט"ח בנובמבר

לאחר סיום תוכנית הרכישות, בנק ישראל המשיך להתערב על רקע הייסוף הדרמטי של השקל ● רכש 4 מיליארד דולר בחודש נובמבר כדי למתן את התחזקות השקל

בת אל אסולין, קמפוס רופין מייסדת ומנכ''לית סאנדו / צילום: יח''צ

"אחרי הסגר הראשון התרסקנו. היו לנו חודשיים קשוחים, כי אנשים רצו בירה ובתי קפה ולא להתנדב"

בת אל אסולין, מייסדת ומנכ"לית סאנדו ● בת 40, נשואה ואם לחמישה, מתגוררת בניר עציון ● בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת חיפה, את רוב הקריירה עשתה בצילום וסטיילינג, ובארגון "ערי חינוך" ● "המטרה שלי היא "לעשות מהפכה בתפיסה של המרחב החקלאי הגלובלי" ● גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז  

דידי גורפינקל, אייל כהן, עודד הר-טל, מייסדי datarails / צילום: שני צידקיו

הסטארט-אפ המבטיח של 2021: החברה שמשדרגת את האקסל

הסטארט-אפ של דידי גורפינקל, אייל כהן ועודד הר-טל נחלץ לעזרת מיליוני עובדים במחלקות פיננסיות בארגונים ברחבי העולם ● המוצר של דאטה ריילס קורא מידע לא מובנה מתוך אקסל וממזג אותו עם מידע ממערכות אחרות בארגון ומאפשר ניתוח בזמן אמת של הנתונים וגם תצוגה ויזואלית ברורה

מייקל שין / צילום: Associated Press, Andy Kropa/Invision

מייקל שין הכריז על עצמו כעל מיזם חברתי: שחקן ללא מטרות רווח

השחקן מתכוון להשקיע את ההכנסות שלו בקידום פרויקטים חברתיים בוויילס, שבה נולד ● בין הפרויקטים שכבר השקיע בהם: מימון מלגות לסטודנטים וטורניר כדורגל למחוסרי בית

יו''ר מובילאיי פרופ' אמנון שעשוע / צילום: Heinz Troll European Patent Office-min

"הפעילות השקטה" שתסדר לה שווי ענק: כל הדרך של מובילאיי לבורסה

ההנפקה של מובילאיי בשוק ההון, שמתוכננת לשנה הבאה, צפויה להתרחש לפי שווי גבוה משמעותית מ-15 מיליארד הדולר, שבהם נמכרה לאינטל ב-2017 ● היא גם עשויה להניח את הבסיס להפיכתה של מובילאיי ליצרנית מלאה של רכב חשמלי-אוטונומי ממותג משלה

יו''ר מובילאיי פרופ' אמנון שעשוע / צילום: Heinz Troll European Patent Office-min

כשהמניה של אינטל מדשדשת: מנפיקים את ביצת הזהב

עובדי מובילאיי הפכו להיות עובדי אינטל - ומעובדים של חברה צומחת ומצליחה, פגשו אנשי מובילאיי את אינטל בתקופה הקשה שלה, עם תחלופה תדירה של מנכ"לים, בעיות בפסי הייצור ובמותג בדעיכה ● הנפקה של מובילאיי, יותר מאשר לשתף את העולם החיצוני בהצלחה של החברה הישראלית, תאפשר לאינטל לשמר את העובדים, שיזכו להנות מפירות עמלם - כפי שהיה ב-2016

איסר ליפקוביץ’, ה־CIO בג’י.פי מורגן (ראיון בזום)

"הקריפטו הוא 'שיבוש' שלקוחות ייהנו ממנו בסוף"

כך אמר איסר ליפקוביץ' מ-CIO J.P. Morgan בכנס הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס 2021 ● שיחה על קריפטו, ענקיות הטכנולוגיה, סטארט אפים ופיננסים

התובע הכללי של ארה''ב, מריק גרלנד, ווניטה גופטה, עוזרת לתובע הכללי / צילום: Reuters, Mandel Ngan/Pool

משרד המשפטים האמריקאי תובע את טקסס על אפליית מיעוטים במפת מחוזי הבחירה

הממשלה הפדרלית אומרת שהחלוקה מחדש למחוזות במדינה הדרומית מפלה נגד מצביעים ממוצא לטיני

ביטקוין / צילום: Shutterstock, Wit Olszewski

חבר המושבעים בתביעת סאטושי נקמוטו לא מצא עדויות לשותפות ביצירת הביטקוין

בתביעה האזרחית בפלורידה לא נפתרה השאלה המסתורית לגבי זהות האדם או האנשים שהמציאו את המטבע הקריפטוגרפי הראשון ורב הערך מכולם

עגלה חכמה של Walkout / צילום: מאיה לגוטין

לא נעמוד יותר בתור לקופה? מחסני השוק תטמיע עגלות חכמות בכל סניפיה

רשת מחסני השוק תטמיע ב-62 סניפיה את העגלות החכמות של חברת WalkOut במהלך החודשים הקרובים ● העגלה מצוידת במצלמות הממוקמות בזוויות שונות המאפשרות את סריקת וזיהוי הפריטים שמוספים או מוסרים מהעגלה ● שיעור הדיוק, על פי נתוני החברה, עומד על 99.2%

יואל רזבוזוב, שר התיירות / צילום: איל יצהר

הכניסה לישראל אסורה, אבל מטרות יש: זה החזון של משרד התיירות

שר התיירות יואל רזבוזוב הציג בוועדת הכלכלה של הכנסת את מטרת המשרד להגיע להיקף של 10 מיליון תיירים בשנה ● אם אכן יצליח המשרד להגיע ליעד - הוא אומד את ההכנסות למשק בכ-60 מיליארד שקל

מימין: נדב אמסלם, סמנכל לקוחות עסקיים בסלקום וניר צוק, מייסד ומנכ״ל פאלו אלטו / צילום: כפיר סיון

מה מחפשת פאלו אלטו של ניר צוק אצל סלקום

סלקום ופאלו אלטו מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן וציעו פתרונות סייבר משותפים לחברות גדולות ● וגם: מי החברות זוכות באות הגיוון ע"ש דב לאוטמן?

AppsFlyer הישראלית תשתף פעולה עם אינטל: יפתחו טכנולוגיה חדשה להגנה על פרטיות

AppsFlyer הישראלית מכריזה על שיתוף פעולה שיעזור לגורמים שונים לחלוק ביניהם מידע ולייצר תובנות עסקיות, תוך שמירה על פרטיות המשתמשים ● בשלב הראשוני מדובר בחדרי מידע נקיים שיאפשרו לגורמים שונים לשתף ביניהם את המידע בלי לדאוג שהוא יזלוג החוצה ובלי שנחשפים למידע אחד של השני ● השלב הבא: שיתוף הפעולה עם אינטל העולמית