תמר יסעור מכהנת בשנתיים האחרונות כיו"ר ישראכרט ובמהלכן הובילה שינויים מרחיקי לכת, שהובילו לכך ששניים מהגופים המוסדיים הגדולים בישראל מתחרים על השליטה בה. במקביל, הקימה תוכנית להצמחת עתודה ניהולית נשית
שנתיים חלפו מאז מונתה בדצמבר 2020 תמר יסעור לעמוד בראש ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, עד שהתקבלה הגושפנקא על נכונות ההחלטה. החל מינואר 2023 מתנהלת בין שניים מהגופים המוסדיים בישראל תחרות על רכישת השליטה בישראכרט, שהפכה את החברה ל"כלה" המבוקשת בשוק ההון המקומי. הראל ומנורה מבטחים מעלות שוב ושוב את המחיר, שהעניק נכון לאמצע מרץ לחברה שווי של 3.5 מיליארד שקל.
בהצעתה האחרונה הבהירה מנורה מבטחים שהכיוון שאליו דחפה יסעור, יחד עם המנכ"ל רן עוז, הוא הנכון. בחברת הביטוח מאמינים שהתכנית התלת שנתית שהציגו יסעור ועוז להגיע לרווחים של 500 מיליון שקל לשנה (פי שלושה מהשנה החולפת) כבר ב-2025 היא יעד ריאלי, והתרשמו מתוכנית ההתייעלות.
מדובר ביעדים שאפתניים, אך הם ממחישים את השינוי שמובילה יסעור בישראכרט. בניגוד למתחרות, מקס וכאל, ששמו דגש על פיתוח עולם האשראי במקביל לפעילות הליבה שלהן - סליקת הכרטיסים, לישראכרט לקח זמן לפתח את מנוע הצמיחה בעולם ההלוואות. בישראכרט החלו ללחוץ על דוושת הגז, גייסו מומחי אשראי, ובמקביל הביאו סוללת אנשי מקצוע מובילים בתחום הטכנולוגיה במטרה לצמצם פערים. יסעור עצמה תרמה מניסיונה בחיבור התחום הפיננסי והטכנולוגיה, ניסיון אותו צברה כשהובילה בעבר כיו"ר את לאומי קארד וראש חטיבת הבנקאות הדיגיטלית בבנק לאומי. התוצאות לא אחרו לבוא כשתיק האשראי הצרכני של ישראכרט צמח ב-19% ברבעון הרביעי של 2022, כשאת השנה סיימה החברה עם גידול של כ-2.2 מיליארד שקל בתיקי האשראי הצרכני והמסחרי - צמיחה של כ-44%.
במקביל לשינוי באופי הפעילות, יסעור מובילה בישראכרט תהליך של קידום נשים. כבר היום ישראכרט היא מהחברות עם הייצוג הנשי הגבוה ביותר. החברה מורכבת מ-70% נשים ולמעלה מ-50% מנהלות, כשבהנהלה הבכירה מדובר על 60% נשים ובדירקטוריון 30%.
יסעור אף מקדמת את תוכנית "המשפיעות" להצמחת עתודה ניהולית נשית בחברה. את שני המחזורים שהתקיימו עד עתה סיימו 30 עובדות, תוך שהן נכנסות ל'קהילת המשפיעות' של ישראכרט ומוגדרות בתוך תהליכי הפיתוח בחברה כטאלנטיות - ומסומנות לתפקידי קידום.