גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הבורסה המקומית ננעלה בירידות; מדד ת"א נפט וגז ירד בכ-2%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.2% ● בשבוע הקרוב יפורסמו נתוני תמ"ג, ייצור תעשייתי ואמון צרכנים במדינות רבות ● האירו נחלש בשבועות האחרונים על רקע הבחירות לפרלמנט האירופי והצפי לבחירות בצרפת ● אנבידיה ירדה בסוף השבוע האחרון, לראשונה מזה שמונה שבועות ● ב-UBS מעריכים כי חברות שמספקות ומאמצות בינה מלאכותית (AI) צפויות להיות בליבת הצמיחה הכלכלית

בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף
בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

 

16:00

יום המסחר בבורסה המקומית ננעל בירידות שערים. מדד ת"א 35 ירד ב-0.2% ות"א 90 השיל מערכו כ-1.5%. בלט לשלילה מדד ת"א נפט וגז שצלל בכ-2%.

מחזור המסחר הסתכם בכ-777 מיליון שקלים.

בלטו לשלילה מניות אלקטריאון , אקויטל , פריורטק , קמטק  ודוניץ .

מנגד, נייס , אודיוקודס , אל על , אורמת טכנו , ומיטרוניקס  ננעלו בעליות.

15:15

חברת אימקו , המפתחת מוצרי חשמל לשימושים צבאיים, דיווחה כי חתמה על הזמנת רכש חדשה לייצור ואספקת מכלולים ורתמות עבור חברה ביטחונית הפועלת בארה"ב בהיקף של כ-9.5 מיליון דולר.

13:33

הירידות בתל אביב ממשיכות. ת"א 35 יורד בכ-0.7% ות"א 90 משיל מערכו 0.8%. במקביל, כלל המדדים הענפיים נסחרים במגמה אדומה.

אפולו פאוור  דיווחה הבוקר כי קיבלה הזמנה בסך של כ-מיליון שקל מתאגיד אירופאי לפאנלים סולאריים של החברה מסוג "פנדה", הכוללים אמצעי חיבור ליריעה. זאת על רקע מו"מ מתקדם המתנהל עם התאגיד האירופאי להתקשרות בהסכם הפצה בלעדי של יריעה המיועדת לגגות בה משולב הפאנל בצרפת, מונקו ואנדורה.

11:55

הירידות בת"א מתמתנות. מדד ת"א 35 משיל מערכו 0.5% ות"א 90 יורד בכ-0.6%.

ג'י סיטי  דיווחה הבוקר כי ג'י סיטי אירופה, חברת הבת בבעלות מלאה, חתמה על מכתב כוונות למכירת המרכז המסחרי Flora הממוקם בפראג תמורת כ-232 מיליון אירו לחברת נדל"ן צ'כית. 

במקביל, חברת דוראל אנרגיה  דיווחה כי החברה האמריקאית Doral LLC שבהחזקתה, חתמה על הסכם מחייב להשקעה הונית בסך 400 מיליון דולר. המשקיעה, APG, מנהלת נכסי פנסיה והשקעות בהולנד, בהיקף של כ-570 מיליארד אירו. ההסכם כולל התחייבויות נוספת מצד APG, ביניהן העמדת ערבויות לטובת Doral LLC בסכום של עד 185 מיליון דולר. העסקה כוללת מנגנוני הגנת שווי לקבוצת דוראל ולמגדל, ומבססת לדוראל שווי אחזקות נגזר ב-Doral LLC בסך של כ-400 מיליון דולר.

מטעם החברה נמסר כי ההשקעה משלימה את צרכי ההון העצמי לצבר פרויקטים בשלים בארה"ב בהספק של כ-2 גיגה וואט, ותאיץ את המשך פיתוחו של צבר פרויקטים משמעותי נוסף.

10:41

הירידות בבורסה המקומית מתחזקות. מדד ת"א 35 משיל מערכו 0.8% ות"א 90 יורד בכ-0.9%. מדד ת"א נפט וגז מוביל את המגמה השלילית ויורד בכ-2%. ת"א בנקים 5 משיל מערכו כ-1%.

בשוק החוב המקומי, תשואות האג"ח הממשלתיות עולות קלות הבוקר. התשואה ל-10 שנים נסחרת סביב 4.88% והתשואה לשנתיים עומדת על 4.35%.

10:20

קיסטון אינפרא  מרכזת עניין הבוקר לאחר שדווח כי קיבלה מסגרת אשראי של מיליארד שקל מבק הפועלים ובנק דיסקונט למימוש אופציית המכירה המוקנית לבעלי המניות של אגד, למכירת יתרת אחזקותיהם בקבוצת אגד. מטעם החברה נמסר כי סכום הרכישה המוערך, בהינתן מצב שבו כל בעלי המניות של אגד בוחרים לממש את אופציית המכירה, צפוי לעמוד לאחר ניכוי דיבידנדים והתאמת ריבית ומדד על כ-1.8 מיליארד שקל.

10:06

שבוע המסחר בתל אביב נפתח במגמה מעורבת. מדד ת"א 35 יורד ב-0.1% ות"א 90 נסחר סביב רמות הבסיס. 

בולטות לחיוב מניות פלסאון תעשיות , אודיוקודס , נאייקס , בי קומיונקיישנס  ואורמת טכנו .

מנגד, ישרס , פריורטק , קמטק , דלתא מותגים  ואנרג'יאן  נסחרות בירידות.

08:18

חמישה דברים שכדאי לדעת לקראת פתיחת המסחר בבורסה בתל אביב 

1. שוק המניות

ברקע פתיחת שבוע המסחר ההערכות כי הימים הקרובים יהיו קריטיים לשאלה האם תיפתח מלחמה מצפון. גורמים אמריקאים העריכו בסוף השבוע כי ולא ניתן למנוע מלחמה של ממש בחזית הצפונית הבוערת ממילא, שר הביטחון גלנט ייצא היום לוושינגטון על הרקע הזה. חששות המשקיעים מהסלמה נוספת הובילו בעבר לתנודות בבורסה.

היום לא יתקיים מסחר בדולר אולם ביום שישי כבר נרשמה היחלשות בשקל. הדולר היציג טיפס ב-0.5% ל-3.739 שקלים ובהמשך אף המשיך והתחזק עד לסביבת 3.76 שקלים.

ביום חמישי האחרון, מדדי הבורסה המרכזיים ננעלו במגמה שלילית בעקבות המתיחות הבטחונית בצפון, מדד תל אביב 35 ירד לשער שנמוך מעט מ-2,000 נקודות ות"א 90 השיל 1.9%. מדדי החברות הפיננסיות בלטו בירידות - מדד הבנקים ירד ב-3%, מדד ביטוח ושרותים ירד ב-2% ומדד פיננסים ירד ב-2.7%.

מה עושים עם 100 אלף שקל בשנתיים? המדריך למשקיע לטווח הקצר 

בסיכום שבועי, מדד ת"א 35 ירד בכ-1% ומתחילת השנה עלה בכ-5.5%. ת"א 90 ירד ב-3% בשבוע החולף ומדד הבנקים ירד ב-1.1%. 

מתחילת השנה, הבורסה המקומית מציגה ביצועים חלשים בהשוואה לשאר העולם: מדד ת"א 35 עלה ב-5.5% ומדד ת"א 125 עלה בכ-3% בלבד, בעוד מדד S&P 500 עלה מתחילת השנה בכ-15% והנאסד"ק עלה ב-19%. מדד הדגל של המניות האירופאיות - הסטוקס 600 עלה בכ-8% ומדד הניקיי היפני הוסיף לערכו בכ-16%.

ויקטורי  ריכזה עניין במסחר ביום חמישי לאחר שהודיעה על תוכנית לרכישה עצמית של מניות של כ-10 מיליון שקל. ההודעה הגיעה לאחר שהמניה צללה בכ-16% ביומיים לאור החקירה של המנכ"ל והבעלים אייל רביד ובמקביל לדיווח כי הגישו נגדה תביעה ייצוגית. 

השמים הכחולים של חנן מור: לאחר הסדר החוב - משנה את שמה ל"צילו-בלו"

בארה"ב, בסוף השבוע האחרון מדד הדאו ננעל בעלייה קלה ורשם את השבוע הטוב ביותר מתחילת מאי, S&P 500 ונאסד"ק ירדו בכ-0.2% כל אחד.

מה עושה החטיבה המסתורית של סיטיבנק, שמניבה לו מחצית מהרווחים 

האסטרטג הטכני של אופנהיימר, ארי ואלד, צופה המשך עלייה במדד ה-S&P 500 ששוב שבר שיא ביום שישי האחרון ונסחר סביב רמה של 5,464 נקודות. ואלד מציין כי 16 מתוך 23 המחזורים השוריים האחרונים נמשכו מעל שנתיים, ולהערכתו מחזור העליות הנוכחי טרם הגיע לנקודת מיצוי.

אנבידיה  ירדה ב-3.2% במסחר ביום שישי האחרון ורשמה את הירידה השבועית הראשונה שלה לאחר שמונה שבועות של עליות רצופות לאחר שהגיעה השבוע לשיא של כל הזמנים. אנבידיה עלתה ב-155% בשנה האחרונה, ובשבוע החולף גם עקפה לזמן קצר את מיקרוסופט  כחברה בעלת שווי השוק הגבוה בוול סטריט, כשהגיעה לשיא של 3.3 טריליון דולר.

2. שוקי האג"ח

ברוב מדדי איגרות החוב בבורסה המקומית נרשמו במהלך המסחר ביום חמישי ירידות שערים. אג"ח סדרה ג' של חברת מרכזי הקניות רני צים בלטה בירידה, על רקע דירוג מעלות ilBBB פלוס באופק שלילי להנפקת אג"ח של החברה בהיקף של עד 23 מיליון שקל.

בארה"ב, תשואות אגרות החוב הממשלתיות עלו קלות במהלך השבוע כאשר התשואה ל-10 שנים עלתה בכ-5 נ"ב לרמה של 4.25%. בכל הנוגע לתמחור הריבית, השוק מעריך כי הריבית צפויה לרדת כמעט פעמיים עד סוף השנה, כשהפחתת הריבית הראשונה מתומחרת במלואה לחודש נובמבר.

3. שוקי הסחורות והמטבעות

במסחר במט"ח, כאמור, בשישי השקל נחלש ב-0.5% מול הדולר עד לסביבת 3.76 שקלים. מתחילת החודש, האירו נחלש ביחס לשקל בכ-1.1% בזמן שבשער הדולר לא היה שינוי משמעותי. היחלשות האירו מגיעה על רקע תוצאות הבחירות לפרלמנט האירופי והצפי לבחירות בצרפת. מתחילת השנה, הדולר התחזק בהשוואה לשקל בכ-2.5%, בעוד שהאירו נחלש בכ-1% מול השקל.

מנהלת ההשקעות הבכירה שמסבירה: איך השקל שומר על יציבות ולמה ה-S&P 500 ״מציג תמונה מטעה״ 

בשוק הנפט, מחיר חבית מסוג ברנט הגיע במהלך המסחר ביום שישי לכ-85 דולר, לאחר שכבר נסחר ברמה של כ-76.3 דולר מוקדם יותר החודש, ובהשוואה לשיא של מעל 91 דולר באפריל השנה. בבנק לאומי מעריכים שבטווח הבינוני (וכל עוד לא תהיה החרפה גלובלית ניכרת במתיחות הביטחונית), מחיר הנפט יירד ומחיר הגז הטבעי יעלה.

4. מאקרו

בשבוע הקרוב יתפרסמו מספר נתוני מאקרו בולטים בעולם, ביניהם התמ"ג בארה"ב לרבעון הראשון של השנה וכן התמ"ג בספרד. נוסף על כך יתפרסמו במהלך השבוע נתוני מדד אמון הצרכנים, מכירות מוצרים בני קיימא ונתונים משוק התעסוקה בארה"ב, וכן נתונים שונים משוק הנדל"ן ובהם היתרי בנייה חדשים.

עוד יפורסמו נתוני האקלים העסקי בגרמניה, מדדי המחירים לצרכן לחודש מאי בקנדה וביפן, הייצור התעשייתי ביפן והתמ"ג בבריטניה. בישראל תפרסם הלמ"ס בין היתר נתונים מסקר כוח אדם לחודש מאי, ונתונים על הייצור התעשייתי.

בוול סטריט יתפרסמו מספר קטן של דוחות כספיים, בין היתר של יצרנית מדפסות התלת-ממד 3D Systems, חברת הלוגיסטיקה והמשלוחים FedEx, יצרנית המזון General Mills וחברת אופנת הספורט Nike.

5. תחזית

בעשורים הבאים, חברות שמספקות ומאמצות בינה מלאכותית (AI) צפויות להיות בליבת הצמיחה הכלכלית ויצירת העושר, כך סבורים בבנק UBS. בבנק מעריכים שהעתיד של חלקים שונים בשרשרת הערך של AI יהיה שונה, על רקע האימוץ המהיר, התפתחות הסביבה התחרותית וסנטימנט המשקיעים.

UBS מצביעים על שלוש שכבות: הראשונה, "שכבה מאפשרת" שכוללת חברות שמספקות את התשתית לפיתוח, כגון שבבים, ענן ודאטה סנטר - שיצירת הערך שלה תגיע עד 185 מיליארד דולר ב-2027; השנייה, שכבת האינטליגנציה שבה חברות שלוקחות את משאבי המחשוב והאנרגיה ויוצרות מהם את האינטליגנציה, כמו חברות המפתחות מודלי שפה גדולים וכאלה עם נכסי דאטה משמעותיים. זו צפויה להציג את הצמיחה הגבוהה ביותר עד 2027; השכבה השלישית - האפליקציות, ובה חברות שבאמצעות הכלים שלהן מיישמים זאת למקרים ספציפיים. שכבה זו צפויה לייצר את המוניטיזציה הגדולה ביותר לאורך זמן, אך להערכת UBS קשה לכמת אותה כעת. עם זאת הם מעריכים שעד 2027 פוטנציאל השוק יגיע ל-395 מיליארד דולר.

איך משקיעים ב-AI? בבנק ממליצים לבחון שההקצאה מספקת ולא מדובר רק בחשיפה מסוימת ל-AI, לנטות לכיוון השקעה בשכבה המאפשרת, להבין שחברות הענק הן בעיקר אלה שייהנו מהתחום ולזכור שהטרנד קיים לא רק בארה"ב.

עוד כתבות

מפגינים בירושלים, הערב / צילום: ap, Leo Correa

המונים מפגינים בדרישה להשיב את החטופים ולקיים בחירות

צה"ל חיסל פעיל בחוליית שיגור של חיזבאללה, שני כטב"מים נפלו בראש הנקרה • אחרי האזהרות, קנדה בצעד משמעותי ראשון לפינוי אזרחיה מלבנון • סרן אלון סאקאג'יו, בן 22 מחדרה מסיירת חרוב נהרג במהלך פעילות מבצעית, לוחמים וצוות רפואה נפגעו בתקרית • עדכונים בולטים

ייצור השבבים / צילום: Shutterstock, Golubovy

הם פרשו מהרווארד וגייסו 120 מיליון דולר כדי להתחרות באנבידיה

הסטארט-אפ החדש Etched גייס כ-120 מיליון דולר על מנת לבנות שבב AI חדש שיתחרה בשבבים שאנבידיה מייצרת ● בחברה טוענים כי השבבים החדשים יהיו מהירים משמעותית משבבי ה-Blackwell של אנבידיה

צילומים: אתר החברה, שלומי יוסף, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

חגיגה בחברה הביטחונית: חמישה בכירים התחלקו ב-350 מיליון שקל

מניית חברת הטכנולוגיה הביטחונית נקסט ויז'ן השלימה זינוק של פי 10 מהנפקתה ונחשבת לאחת ההצלחות של גל ההנפקות מ-2021 ● חמישה מנהלים ומשקיעים בחברה מכרו בשנים האחרונות כמחצית מהחזקותיהם בתמורה למאות מיליוני שקלים ● וגם: האלוף בדימוס שעשה אקזיט

ORA 07 PRO+ / צילום: יח''צ

בפחות מ-200 אלף שקל: החשמלית שאי אפשר להתעלם ממנה, לטוב ולרע

העיצוב של החשמלית הגדולה מבית GWM הסינית לא מותיר אנשים אדישים. יש לה באגים, כמו תא מטען קטנטן, אבל היא מציעה תמורה לא רעה למחיר ● מבחן דרכים

מערכת טילים מתקדמת ספייק LR2 מתוצרת רפאל / צילום: רפאל

שיגור תוך פחות מחצי דקה: 80 אלף טילים ישראליים כבר נמכרו

הסטארט-אפ הישראלי שמכווין מטוסי קרב אל מפעילי כטב"מים ● הביקוש לטילי ספייק מתוצרת רפאל ממשיך לצמוח ● הענקית הביטחונית הגרמנית קיבלה הזמנה היסטורית של פגזי 155 מ"מ ● וגם: המדינות הנורדיות מאחדות כוחות בשל החשש מרוסיה ● השבוע בתעשיות הביטחוניות

תרומה לא מוכרת: חיילים קונים ציוד, המדינה מערימה קשיים ומסים / צילום: Associated Press, Tsafrir Abayov

לוחמי השייטת רכשו לעצמם 200 קסדות במלחמה. ואז הכל הסתבך

שמונה חודשים לתוך המלחמה וחיילי צה"ל עדיין מתלוננים על מחסור בציוד ● פלוגות מגייסות כספים מהציבור, עמותות קונות במיליונים, והפניות לתורמים זורמות בלי סוף ● אלא שזה לא נגמר כאן: הרכישות האלה כרוכות בתשלומי מע"מ כבדים, חלקן נתקעות במכס, והמדינה מצדה לא יכולה לסייע

גם זה קרה פה/ חומרים: שלומי יוסף, חדשות 12, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

אם אנחנו רוצים פוליטיקה חדשה, אחוז החסימה צריך דווקא להתכווץ

בכנסת זורקים הצעות בלי לעבוד יותר מדי ● שינוי מרחיק לכת באחוז החסימה יעשה את ההבדל ● ולמה רומניה כן וישראל לא? ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

איור: גיל ג'יבלי

לאן תגיע האינפלציה בישראל עד סוף השנה?

בשנה וחצי האחרונות רמות המחירים בישראל מתמתנות בעקביות ● אם המגמה תימשך, מעריכים בלאומי, האינפלציה תגיע לרמה של 2.5% עד סוף השנה ● אבל יש גם לא מעט סיכונים ● שאלת השבוע

מ''מ נשיא בית המשפט העליון, עוזי פוגלמן / צילום: רפי קוץ

האופן בו הוגש פסק הדין בנושא חוק הגיוס מספר הרבה יותר ממה שנדמה

סוגיית הגיוס הצליחה לאחד את שופטי בית המשפט העליון גם בתקופות סוערות מאוד, ופסק הדין שניתן השבוע הוא דוגמה מוחצת לכך - במיוחד נוכח העובדה שכתיבתו הייתה פה־אחד ● החלטת השופטים לוותר על סגנונם האישי ועל הפנייה לקוראים שלהם באה להעביר מסר ברור: בעניין הזה אין שום מחלוקת

ביידן וטראמפ בעימות הראשון בסבב של 2020 / צילום: ap, Julio Cortez

ביידן נגד טראמפ: הערב מגיע ויכוח הטלוויזיה הראשון בין השניים

ויכוחי טלוויזיה בארה"ב לא חורצים בדרך-כלל את גורל הבחירות, אבל פה ושם הם הצליחו להשפיע - וייתכן שהוויכוח הנוכחי ייכנס לקטגוריה של "פה ושם" ● הערב, ההתעניינות העיקרית לא תהיה בנושאים, אלא בסגנון ובלשון הגוף ● הסקרים האחרונים מוסיפים להראות תיקו סטטיסטי

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

נעילה אדומה בבורסת ת"א; מדד הביטוח ירד בכ-2.7%, הבנקים ב-1.4%

מדד ת"א 35 ירד בכ-0.7% ● השקל נחלש מול המטבעות הזרים ● בבנק אוף אמריקה מעריכים כי בנק ישראל לא יוכל להוריד ריבית השנה ● בבלקרוק חשים בנוח להקצות משקל יתר למניות הטכנולוגיה בוול סטריט ● מדד ה-PCE שיתפרסם בארה"ב בשישי צפוי להעיד על התמתנות האינפלציה, אך לא להקדים הורדת ריבית

מתוך קמפיין בנק הפועלים

כשההצעה פשוטה, גם עמוס תמם בחולצה שחורה על רקע לבן זה מספיק

הפרסומת הנקייה והרזה של בנק הפועלים להטבת המשכנתה לתושבי קו העימות היא הזכורה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ● הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, והמושקעת ביותר - עם 1.8 מיליון שקל - היא לחשמל של בזק

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק בקמפיין. אכזב / צילום: Reuters

בריטניה לקראת מהפך: אחרי סקנדל הימורים, אין מי ששם כסף על סונאק

שבוע לבחירות בבריטניה, התמונה ברורה: המפלגה השמרנית עושה ככל יכולתה להפסיד אותן, וללייבור רק נשאר לעמוד מנגד ולגרוף עוד ועוד מושבים בפרלמנט ● שערוריית ההימורים שבה אפילו שר מכהן הימר על הקדמת הבחירות מרמזת איזו תבוסה צפויה בממלכה

דולרים / צילום: Shutterstock

הכי חזק בעולם? הדולר מאבד מכוחו. מי מתחזק על חשבונו

הדולר האמריקאי הוא המטבע החזק בעולם, אך הוא תופס כיום נתח של 60% בלבד מהרזרבות של הבנקים המרכזיים - לעומת 70% בתחילת שנות האלפיים

לן בלווטניק, בעלי רשת 13 / צילום: טים בישופ

המינוי בחדשות 13 והסערה: מה רוצה לן בלווטניק?

עשרות גורמים שעבדו עם לן בלווטניק, אחד מאנשי העסקים העשירים והמתוחכמים בעולם, מנסים לענות על השאלות: עד כמה היה מעורב במינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13 ולאן פניו של הערוץ ● "אין סיכוי שלא היתה רוח גבית שלו"

מפעל נירלט השרוף בניר עוז. בעיגול: המנכ''ל עמרי לוטן / צילום: לירון מולדובן, דור פוזואלו

מנכ"ל מפעל נירלט שנשרף: "תמיד היינו מטרה, אבל לא יפחידו אותנו"

מפעל הצבע בניר עוז נשרף כליל במתקפת חמאס, ומאז מייצר במפעל זמני בבאר שבע ● במקביל, חלק מהמוצרים מיובאים מיוון. "הבנו שלייבא מטורקיה זה להרוג את עצמנו פעם שנייה" ● ישראל מתגייסת

צילומים: איל יצהר, Shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

ארה"ב החרימה את המצלמות הסיניות. משטרת ישראל הציבה אותן בכבישים

המשטרה ציידה את מערך מצלמות הכביש שלה במוצריהן של חברות סיניות, שאסורות לשימוש בתשתיות הממשלתיות בארה"ב ובהולנד, בשל חשש לריגול וסכנה לביטחון לאומי ● הסיבה: הן זולות יותר ● יוצא שב"כ מזהיר מ"ניתוב השידור לשרתים של ממשלת סין"

הבורסה בפרנקפורט, גרמניה / צילום: Shutterstock

מגמה מעורבת באירופה; נייקי צונחת ב-14%, סופטבנק מגייסת 1.86 מיליארד דולר

החוזים על וול סטריט ירוקים ● תשואת האג"ח הממשלתית בארה"ב עולה ● אסיה ננעלה בירוק ● באירופה: מדד דאקס עולה ב-0.3%, הפוטסי עולה ב-0.4%, והירידות בקאק מתחזקות ל-0.5%

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

וול סטריט ננעלה בעליות; אמזון זינקה לראשונה מעל לשווי של 2 טריליון ד'

הנאסד"ק עלה ב-0.5% ● אירופה ננעלה בירידות קלות ● מניות הטכנולוגיה משכו את מדד ניקיי לעליות ● הראל: צופים הפחתת ריבית מהירה יותר בארה"ב; לעומת זאת, חברת הוועדה הפתוחה בפד לא צופה הורדות ריבית בכלל השנה ● בשישי יפורסם מדד ה-PCE בארה"ב

העבודות על הגשר בנתיבי איילון / צילום: אסף זגריזק

ביום חמישי הבא נתיבי איילון ייחסמו שוב. כל מה שצריך לדעת

מתי ואיפה תבוצע החסימה, אילו עבודות מבצעים בכביש, איך הן ישפיעו על התנועה, ולמה לא מבצעים אותן בשבת? ● גלובס עושה סדר