גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

המחליף של אהרון ברק בבית הדין בהאג: פרופסור רון שפירא

הותר לפרסום: רס"ל (מיל') יהודה גטו נפל במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים נור א-שמס ● נתניהו: "מתקדמים לסיום שלב חיסול צבא חמאס" ● בלינקן: "כל העולם תומך בהצעה האמריקנית לעסקת חטופים, חוץ מגורם אחד - חמאס" ● ישראל שחררה את מנהל בית החולים שיפא ● עדכונים שוטפים

בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג / צילום: Associated Press, Patrick Post
בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג / צילום: Associated Press, Patrick Post

עדכונים שוטפים

22:35 - הותר לפרסום: רס"ל (מיל') יהודה גטו, נהג מבצעי בן 22 מפרדס חנה-כרכור, נפל במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים נור א-שמס. לקריאת הכתבה המלאה ב-N12.

22:15 - המחליף של אהרון ברק בבית הדין בהאג: פרופסור רון שפירא

19:30 - צה"ל השמיד את אתר ייצור הרקטות ארוכות-הטווח הגדול ביותר של הג'יהאד בעזה

דובר צה"ל עדכן כי צוותי הקרב החטיבתיים של עוצבת הקומנדו, חטיבה 401 ויחידת יהל"ם פשטו בהכוונת אגף המודיעין על אתר ייצור תת-קרקעי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי בשכונת תל-סולטאן ברפיח.

האתר, שבו יוצרו חלקי רקטות ארוכות-טווח, הוא הגדול ביותר של הג'יאהד ברצועה, והוא ייצר מאות רקטות במהלך השנים האחרונות. במהלך הפשיטה, הלוחמים חיסלו מחבלים מעל ומתחת לקרקע על-ידי רחפנים וטילים מדויקים.

19:00 - התרעות הופעלו בתל חי ובכפר גלעדי שבגליל העליון

18:44 - נתניהו: "מתקדמים לסיום שלב חיסול צבא חמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם חניכי המכללה לביטחון לאומי בלשכתו בירושלים, ואמר להם כי עם המעבר לשלב ג' במלחמה בעזה צה"ל מתקדם לסיום שלב החיסול של חמאס: " חזרתי אתמול מסיור באוגדת עזה, ראיתי שם הישגים גדולים מאוד של לחימה שמתבצעת ברפיח. אנחנו מתקדמים לסיום שלב החיסול של צבא הטרור של חמאס, יהיה עוד המשך להכות בשארים שלו".

 18:25 - בלינקן: "כל העולם תומך בהצעה האמריקנית לעסקת חטופים, חוץ מגורם אחד - חמאס"

מזכיר המדינה של ארצות הברית אנתוני בלינקן אמר כי העסקה שביידן הציע אפשרית אך זה לא אומר שהיא אכן תקרה. בלינקן הוסיף כי העולם כולו תומך בהצעה לבד מגורם אחד - חמאס: "כל עוד הם לא אומרים 'כן' להצעה, הם מחזיקים את האמריקנים, הישראלים ואת העזתים".

בנוסף, הדגיש המזכיר האמריקני כי "אסור שיקרו כמה דברים - כיבוש ישראלי, שליטה של חמאס, וכאוס ואנרכיה כפי שמתרחשים בכמה אזורים בעזה".

18:20 - דובר צה"ל לתושבי ח'אן יונס: "התפנו לאזור ההומניטרי"

דובר צה"ל בערבית פנה לתושבים באזור העיר ח'אן יונס ברצועת עזה - והורה להם להתפנות לאזור ההומניטרי.

17:30 - אזעקות במעיין ברוך שבאצבע הגליל

17:03 - אזעקות בדוב"ב שבגליל העליון

17:00 - צה"ל השמיד מנהרה באורך קילומטר במסדרון נצרים מרכז הרצועה

אוגדה 99 ממשיכה להילחם בחודשים האחרונים במרחב מסדרון נצרים במרכז הרצועה. צוותי הקרב החטיבתיים חיסלו עשרות מחבלים והשמידו יותר מ-100 תשתיות טרור, מחסני אמל"ח, עמדות תצפית, בורות שיגור ותוואי מנהרות תת-קרקעיות.

כמו כן, בשיתוף כוחות יחידת יהל"ם השמידו הכוחות מנהרת טרור באורך של קילומטר. המנהרה כללה הסתעפויות ששימשו לתנועת מחבלים במרחב.

בנוסף, השמידו הכוחות מסגד שהיווה נקודת שהייה והתבצרות למחבלים, ולאחר התקיפה זוהו פיצוצי משנה שהעידו על הימצאות אמצעי לחימה במקום.

16:25 - אזעקות ברמות נפתלי שבגליל העליון

15:05 סמל אורי יצחק חדד נפל בקרב בדרום רצועת עזה

הותר לפרסום: סמל אורי יצחק חדד, בן 21 מבאר שבע, לוחם בגדוד 931 חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בנוסף, לוחם מחטיבת הנח"ל נפצע קשה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה .

14:20 - גלנט בוועדת החוץ והביטחון: צריך 10,000 חיילים במידי, יכולים לגייס 4,800 חרדים

שר הביטחון גלנט הציג בפני חברי ועדת החוץ והביטחון את צורכי הצבא לנוכח אירועי מלחמת חרבות ברזל והנפגעים הרבים שגבתה. לדבריו צה"ל צריך 10 אלפים חיילים במיידי, זאת בשל העובדה ש-671 חיילים נפלו מאז ה-7 באוקטובר וכ-4,000 חיילים נפצעו. גלנט הפתיע את הנוכחים כשאמר שעדיף להעביר "תקנות ולא חוק גיוס". לקריאת הידיעה המלאה

14:00 - סוכלה הברחת אמצעי לחימה של למעלה מ-75 אקדחים ועשרות חלקי נשקים במרחב חטיבת הבקעה והעמקים

תצפיתניות מיחידה 636 זיהו שלושה חשודים שחצו את הגדר במרחב חטיבת הבקעה והעמקים. לאחר סריקות במרחב, לוחמי יחידת מתיל״ן של מג״ב איו״ש וכוחות צה״ל מגדוד 47 איתרו שלושה תיקים ובהם למעלה מ-75 אקדחים ועשרות חלקי נשקים. כוחות הביטחון ממשיכים בסריקות נרחבות אחר החשודים. הנשקים הועברו להמשך חקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) יהודה של מחוז ש"י במשטרת ישראל. 

8:50 - אחרי 8 חודשים: ישראל שחררה את מנהל בית החולים שיפא

ישראל שחררה הבוקר (שני) מהכלא את מוחמד אבו סלמיה, מנהל בית החולים שיפא, יחד עם 54 עצורים נוספים מרצועת עזה. בהקלטה שפורסמה לאחר שחרורו, נשמע אבו סלמיה אומר כי "המצב בכלא טרגי מאוד. חייבת להיות מילה נחרצת מההתנגדות העם הערבי למען חופש האסירים". לשכת גלנט: הוא לא ידע על שחרור מנהל שיפא.

אבו סלמיה נעצר בחודש נובמבר 2023, לפני כ-7 חודשים, בדרכו דרומה במסדרון ההומניטרי. לפי צה"ל והשב"כ אבו סלמיה נעצר לאחר שנחשפו עדויות רבות לכך שבית החולים, תחת ניהולו הישיר, שימש כמפקדה של חמאס. עם מעצרו הדגישו במערכת הביטחון כי ההחלטה בנוגע להמשך החזקתו תתקבל בהתאם לממצאי החקירה ולמעורבות מנהל בית החולים בפעילות טרור.

 לצד שחרורו, נשמעה ביקורת חריפה על ההחלטה לשחררו - הן ברשתות החברתיות והן במערכת הפוליטית. לקריאת הידיעה המלאה. 

08:45 - צה"ל על המטח לעוטף: כ-20 שיגורים חצו ממרחב ח'אן יונס

דובר צה"ל אישר את הדיווחים לפיהם כ-20 שיגורים חצו ממרחב ח'אן יונס. חלק מהרקטות יורטו, אך נרשמו נפילות בכמה מרחבים. אין דיווחים על נזק ונפגעים. צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.

8:24 - בין 20-15 רקטות נורו לעוטף בשעה האחרונה. כרגע לא ידוע על נזק או נפגעים

8:10 - רצף אזעקות בעוטף עזה

8:08 - צה"ל התחיל במבצע לחישוף מטענים במחנה הפליטים נור א-שמס סמוך לטולכרם

8:02 - צה"ל תקף לאורך הלילה מטרות חיזבאללה בדרום לבנון

מטוסי קרב תקפו לאורך הלילה מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון, בהן מבנים צבאיים במרחב הכפר כילא ותשתיות טרור במרחבים חולא, אל ביידא ורב א-תלתין שבדרום לבנון

8:00 - אזעקות צבע אדום נשמעו בניר עוז, חולית, יתד, שדה אברהם ויישובים נוספים בעוטף עזה

03:36 - דובר צה"ל: האזעקות במטולה - שווא

02:57 - אזעקות במטולה

02:20 - סנטקום: כוחות אמריקנים השמידו בים סוף 3 ספינות בלתי-מאוישות של החות'ים

22:03 - דובר צה"ל: מטוסי קרב תקפו מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, עמדת תצפית של חיזבאללה במרכבא ומשגר בעייתא א-שעב, ממנו בוצע שיגור היום לעבר צפון הארץ

21:20 - נתניהו קיים הערכת מצב ביטחונית שעסקה בהתפתחויות הלחימה ברצועה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב ביטחונית בדרום שעסקה בהתפתחויות הלחימה ברצועת עזה, בדגש על הלחימה ברפיח. בדיון השתתפו שר הביטחון, ראש המל"ל, ראש הסגל, הרמטכ"ל, מפקד פד"ם, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ, מתפ"ש, מפקד חיל האוויר, מפקד זרוע היבשה ובכירים נוספים.

20:20 - 18 פצועים, אחד מהם קשה, מתקיפת כטב"ם ברמת הגולן

18 נפצעו במתקפת כטב"מים מלבנון אחרי הצוהריים ברמת הגולן. מצבו של אחד הפצועים הוגדר קשה. הפצועים פונו לבתי החולים רמב"ם בחיפה וזיו בצפת.

20:10 - מבקר המדינה נפגש עם נתניהו: דרוש מכל הגורמים לשתף פעולה על מנת לקבל תשובות על הכשלים שקדמו ל-7 באוקטובר

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ומנכ"לו נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מנת להציג לו את תוכנית ביקורת המדינה על המלחמה. הביקורת עוסקת בכל הנוגע לטיפול האזרחי לאחר פרוץ המלחמה, ובפרט בכל הנוגע למפונים. כמו כן, מתווה הביקורת על הצבא הותאם למצב הלחימה.

אנגלמן שוחח עם ראש הממשלה על הפערים בטיפול הממשלתי בעורף שעלו בסיורו וביקש מראש הממשלה "להורות לכלל הגורמים לשתף פעולה באופן מלא עם צוותי הביקורת על מנת שאזרחי ישראל יקבלו תשובות על הכשלים שקדמו לטבח שמחת תורה ב-7 באוקטובר, בפן המדיני, הצבאי והאזרחי".

19:50 - צה"ל חיסל פעיל טרור בטול-כרם שהיה מעורב בשורה של פיגועי טרור

צה"ל עדכן כי בפעילות משותפת עם שב"כ הותקפה דירת מבוקשים בטול-כרם שבחטיבת מנשה, שבה היה סעיד ג'אבר, פעיל טרור שהכווין מתווי טרור. הוא היה מעורב בשורה של פיגועי ירי ומטענים לעבר אזרחים וכוחות צה"ל באזור טול-כרם, וכן הכוונה של פיגועים נוספים והקמת תשתיות טרור.

בשבוע האחרון המבוקשים, שחוסלו בדירה, היו מעורבים בביצוע פיגועי ירי וניסיונות פיגועי משיכה באמצעות מטענים באזור מרחב התפר, בין היתר סמוך ליישוב בת חפר. כמו כן, היה להם קשר למחבלים המעורבים בפיגוע בקלקיליה שבו נרצח אמנון מוכתר ז"ל.

19:30 - גלנט ברפיח: "נמשיך ונעצים עד שנגיע למצב שאנחנו חונקים את הצינור אוויר שלהם ולא מאפשרים להם לבנות את הכוח שלהם מחדש"

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום הערכת מצב ברפיח, שם הבהיר כי הפעולה בעיר הדרומית בעזה תמשיך עד לפירוק יכולות חמאס: "הלחימה כאן ברפיח מסמנת דבר מאוד חשוב, אנחנו סוגרים למעשה את האוויר של חמאס - מעבר רפיח, המנהרות. התוצאה היא - אין להם מאיפה להתחמש, אין להם מאיפה להצטייד, אין להם דרך להביא תגבורות, אין להם דרך לטפל בנפגעים שלהם ואת הדבר הזה אנחנו רואים היטב".

הוא הוסיף: "נמשיך ונעצים עד שנגיע למצב שאנחנו חונקים את הצינור אוויר שלהם, ולא מאפשרים להם לבנות את הכוח שלהם מחדש".

הכתבה פורסמה לראשונה ב-N12

עוד כתבות

בהודו משוכנעים: ישראל עומדת בפני הפסד אסטרטגי

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: הכאוס בין הפלסטינים ברחובות עזה יוצא משליטה, עינב צנגאוקר פועלת להדחת נתניהו כדי להחזיר את בנה החטוף, בהודו פורסים את כל הבעיות שעומדות בפני ישראל, וקואליציית Teach NY היהודית מכוונת את מאמציה להשפיע על הבחירות בניו יורק ב-2025 ● כותרות העיתונים בעולם

טיילור ספוויט בהופעה בפריז בחודש מאי. תורמת בכל עיר בה היא מופיעה / צילום: ap, Lewis Joly

תרומה של ארוחות לשנה שלמה: כשכוכבת פופ עוזרת יותר מהממשלה

כוכבת הפופ האמריקאית טיילור סוויפט מופיעה כעת בסיבוב הופעות עולמי ● לפי ארגוני צדקה בערים בהן היא הופיעה, היא משאירה אחריה תרומות נדיבות ● בליברפול לדוגמה, לאחר 3 ימים של הופעות היא תרמה סכום שיממן ארוחות למשך שנה שלמה

בארי שטרנליכט, יו''ר ומנכ''ל של סטרווד קפיטול / צילום: Reuters, MIKE BLAKE

ניצחון לנאמני סטרווד: התביעה נגד המיליארדר בארי שטרנליכט תתברר

ביהמ"ש דחה את בקשתו של איל הנדל"ן האמריקאי-יהודי בארי שטרנליכט, היו"ר והמנכ"ל של ענקית הנדל"ן סטרווד קפיטל, למחוק אותו מתביעה שהוגשה נגדו ע"י נאמני חברת-הבת שגייסה בעבר 910 מיליון שקל בישראל וקרסה כעבור שנתיים ● השופט: "נראה לכאורה כי המבקשים היו מעורבים בהחלטה על ההנפקה"

מטוס ללא טייס הרמס 900 / צילום: יח''צ

מדינת הענק שמייצרת עבור ישראל טילים ומל"טים

ברשת אל־ג'זירה פורסם כי הודו מייצרת עבור ישראל טילים ומל"טים אשר משמשים אותה במלחמת "חרבות ברזל" ● לפי הפרסום, בהודו מיוצרים חלקים מהותיים מתוך מנועים רקטיים של אמצעים ישראליים, ולא מן הנמנע כי מדובר במערכות ההגנה האווירית חץ 2 וחץ 3

ידין ענתבי / צילום: תמר מצפי

ההפסדים שהסבה ביט והמרוץ מול לאומי: מה מחכה למנכ"ל בנק הפועלים החדש

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים הנבחר וחבר ההנהלה הוותיק, החל את דרכו במשרד האוצר לפני 20 שנה ומאז טיפס לצמרת המערכת הבנקאית ● כעת, עם כניסתו לתפקיד, הוא צפוי להתמודד עם שורת אתגרים, בהם השלכות המלחמה על המשק ● 3 הערות על המינוי

הבורסה בטוקיו, יפן / צילום: Shutterstock, Ned Snowman

עליות במסחר באירופה; המסחר באסיה ננעל בעליות

מדד שנחאי ירד ב-0.5% ● הנאסד"ק שבר שוב את השיא, ומדד ה-S&P 500 חצה לראשונה את רף 5,500 הנקודות • יו"ר הפדרל ריזרב: "רוצה לראות צמצום נוסף כדי להוריד את הריבית" ● המסחר בוול סטריט יינעל היום ב-20:00 שעון ישראל

באקו, אזרבייג'ן / צילום: Shutterstock, Vladimir Waldin

החל מ־600 דולר: היעדים החדשים שהישראלים טסים אליהם

מאז שטורקיה ירדה מהמפה, הישראלים מצאו חלופות מפתיעות לחופשה שלהם במדינות כמו אלבניה ואזרבייג'ן ● "למדינות האלה יש אקזוטיות שלא קיימת במקומות אחרים", אומרים בענף, "שילוב בין מזרח ומערב" ● וגם: אלה חברות התעופה שתוכלו לטוס בהן ליעדים האלה

רו''ח אפי סנדרוב, המנהל המורשה של חברת סלייס / צילום: באדיבות מגדל

ביהמ"ש: בני 70 ומעלה יוכלו לנייד כספים מקופות הגמל של סלייס לקופות אחרות

ההבהרה נעשתה בהמשך להחלטה שניתנה ע"י בית המשפט ב-20 ביוני והתירה להחריג בני 70 ומעלה שכספיהם הושקעו במסלולים המסורתיים מן ההקפאה שחלה על כל נכסי סלייס

יישום התכנית גורם לחשש אצל ראשי ערים כמו דימונה / צילום: Shutterstock

הקיבוצים יגדלו פי שניים? ההחלטה שמעוררת סערה

התוכנית כוללת הגדלת היישובים הכפריים במאות יחידות דיור, ומעוררת התנגדויות בעיקר בקרב ראשי העיר בפריפריה ● החשש נובע מזליגת אוכלוסייה חזקה ליישובים הכפריים שבסביבה, על חשבון התפתחות עירם

סא''ל אירית אלגבי ואסף בר / צילום: ויקטור לוי

האפליקציה שמייצרת התאמה בין כישורי המילואימניקים לתפקידים שצה"ל צריך

מאז פרוץ המלחמה משתמשים מפקדי יחידות באפליקציית Miljobs, שפיתח הצבא ומבוססת על AI, כדי לבחור משרתי מילואים שמגישים מועמדות לתפקידים ● עשרות אלפים כבר רשומים בה ● ישראל מתגייסת

אפי דהאן מנכל פייפאל / צילום: שלומי יוסף

דווקא בזמן הקריאות לחרם על ישראל, יותר עסקים קטנים מוכרים בשוק הגלובלי

כ-60% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל מדווחים על פגיעה כלכלית בעקבות המלחמה - כך עולה מסקר חדש של פייפאל ● כ-40% מאלו שמוכרים אונליין, פונים לזירה הבינלאומית ● ישראל מתגייסת

שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי בחברת פיוניר / צילום: שרון גולדברג

מנהל ההשקעות שממליץ לשמור כעת על כסף נזיל

שמואל בן אריה מפיוניר, שמעיד על עצמו כ"מכור" לשוק ההון, מעדיף להשקיע באג"ח קונצרניות בישראל, ואת רוב הרכיב המנייתי מעבר לים ● "כשיש כזו אי־ודאות בישראל, ומנגד כלכלה כה חזקה בארה"ב, אני מעדיף להיות בעיקר שם" ● ומאיפה להערכתו יגיע המשבר הבא

יסמין סאקס פרידמן / צילום: דוברות הכנסת

האם תושב הנגב מקבל רק שליש מתקציב התרבות של תושב תל אביב?

מה פערי התקצוב בתרבות בין המרכז לדרום? התמונה מורכבת ממה שנראה ● המשרוקית של גלובס

וול סטריט / צילום: Shutterstock, orhan akkurt

מדד הנאסד"ק שבר שיא נוסף; אפל ננעלה בשיא כל הזמנים

אפל התחזקה ב-1.6% והגיעה לשיא כל הזמנים ● הנאסד"ק טיפס ב-0.8% ושבר את שיא כל הזמנים שקבע אתמול בסיום המסחר ● יוליוס בר: "האירו מתחזק מול הדולר בתגובה לתוצאות הבחירות בצרפת" • אנליסטים בוול סטריט מנתחים את ההשלכות של בחירת טראמפ לנשיאות על שוק האג"ח

בורסת תל אביב / צילום: שלומי יוסף

נעילה חיובית בת"א; תשואות אג"ח ישראל בשיא של 13 שנה

ת"א 35 טיפס ב-0.6%, ת"א 90 הוסיף כ-0.2% ות"א 125 עלה ב-0.5% ● התשואה על אג"ח ממשלת ישראל ל-10 שנים עומדת על כ-5.2% ● סיגמא: האג"ח הקונצרניות בישראל מהוות חלופה ראויה לאג"ח ממשלתיות בבחינה של יחסי סיכון-סיכוי ● דיסקונט: "בנק ישראל לא יוריד את הריבית בשבוע הבא ● אנליסטים בוול סטריט מנתחים את ההשלכות של בחירת טראמפ לנשיאות על שוק האג"ח

נושאת המטוסים האמריקאית קרל וינסון שמשתתפת  בתרגיל הימי RIMPAC / צילום: Reuters, Qian Weizhong/VCG

מסר לסין: ישראל משתתפת בתרגיל צבאי בהוואי

בשבוע שעבר נפתח בהוואי התרגיל הימי הנחשב לגדול בעולם - RIMPAC ● בתרגיל משתתפת ישראל לצד מדינות מוסלמיות בולטות כאינדונזיה, מלזיה ובורניי ● התרגיל מהווה מסר לסין ולרוסיה המאיימות על היציבות בעולם

מיקי לוי, יש עתיד / צילום: יח''צ

האם שר האוצר לפיד הוציא לעבודה 60 אלף תלמידי ישיבה?

האם אילוצים כלכליים מוציאים חרדים לעבוד? כן, אבל לא כמו שח"כ מיקי לוי אמר ● המשרוקית של גלובס

בטורקיה מנסים להסביר מדוע סירבו לתדלק את המטוס הישראלי

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: העולם מנתח את השפעות הידוק היחסים הביטחוניים בין רוסיה לאיראן על ישראל, טורקיה משליכה את האחריות על פרשת אי־תדלוק מטוס אל על באנטליה על הטייס, ובלבנון מיואשים משיבושי ה־GPS שמובילים לפקקי תנועה קשים בביירות • כותרות העיתונים בעולם

מסירות הרכב נחתכו / עיבוד: טלי בוגדנובסקי צילום: יוסי כהן

מסירות הרכב נחתכו ב-15%, והיבואנים יוצאים בגל הנחות כדי לעורר את השוק

הביקוש בשוק הפרטי בנסיגה ומחסני יבואני הרכב הופכים צפופים יותר ויותר - והם נאלצים לצמצם את המלאים באמצעות מבצעים והנחות ● בשוק ה"אפס קילומטר" ההוזלות אפילו יותר עמוקות, כולל על כלי רכב חשמליים ● זו בשורה טובה, אם כי זמנית, למחפשי המציאות

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש עם חיילי מילואים בצפון / צילום: קובי גדעון-לע''מ

נתניהו נגד התדרוך ל"טיימס": "הפסקת מלחמה? זה לא יקרה"

רס"ן במילואים אייל אבניאון ורס"ר במילואים נדב אלחנן נולר נפלו במרכז רצועת עזה • "ניו יורק טיימס": צה"ל לא ערוך להרחבת הלחימה אחרי מלחמה כה ארוכה, בכירי הצבא דוחפים להפסקת אש • נתניהו הכחיש את הדיווחים: "זה לא יקרה. אנחנו נסיים את המלחמה רק לאחר שנשיג את כל מטרותיה" • עדכונים שוטפים