מנכ''ל יוטיוב ניל מוהאן וליאור סושרד / צילום: ג. לורנס
1 יוטיוב
פלטפורמת הווידאו יוטיוב ערכה בניו יורק כנס מצומצם שאליו הוזמנו 150 יוצרי תוכן בולטים, אשר בשנה החולפת הסרטונים שהעלו בה הגיעו במצטבר ל-100 מיליארד צפיות. האירוע, שנמשך יומיים, התקיים במעמד המנכ"ל ניל מוהאן, והמופע המרכזי היה של ליאור סושרד הישראלי. בין יוצרי התוכן שלקחו חלק באירוע נמנו מרק רובר (57 מיליון עוקבים), ראיין'ס וורלד (38 מיליון עוקבים) וקריק קראפט (10 מיליון עוקבים).
כמה ימים לאחר מכן הגיע סושרד, שמשמש גם כשגריר מותג שעוני היוקרה הובלוט, ללימסול שבקפריסין - שם נחנכה חנות חדשה של הרשת, ונערך אירוע לרגל כניסת המנכ"ל החדש, ג'וליאן טורנר. מי שמציג עצמו לא פעם כ"מתמחה בקריאת מחשבות, השפעה על מחשבות ובולשיט", הופיע בפני ההנהלה הבכירה של המותג השוויצרי.
2שיווק
כמעט שנה חלפה מאז מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, שבה נפגעו גם רפתות. כעת משיקים בתנובה מהדורה מוגבלת של קרטוני חלב עם תמונות של כ-10 רפתנים מהצפון ומהדרום - בין היתר מנחל עוז, יד מרדכי, בית הלל ויכיני. הקרטונים יימכרו בשלושת השבועות הראשונים של אוקטובר.
3 ישראל מתגייסת
בפרויקט שנועד לשמש כלי להתמודדות ולחוסן, בני נוער ואמנים ביישוב כליל שבגליל העליון התגייסו לצביעת וציור מיגוניות חדשות, שנתרמו על ידי ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב. מאז פרוץ המלחמה תרם הארגון כ-230 מיגוניות לרחבי הארץ, וכעת הוזמנו כ-40 נוספות לצפון הארץ, בעלות של 25 מיליון שקל.
4ישראל מתגייסת
שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, בקניוני עופר ימכרו שרשראות עם תליון מגן דוד במחיר של 10 שקלים, כאשר כל ההכנסות יועברו כתרומה לארגון נכי צה"ל. המכירה תתקיים בתאריכים 6-8 באוקטובר באמצעות אפליקציית my ofer, ואת השרשראות ניתן יהיה לאסוף ב-18 קניוני הרשת ברחבי הארץ.