הזוכים בתחרות המיתוג של Brand Academy / צילום: רמי זרנגר
1פרסום ומיתוג
חברת התעופה אל על היא הזוכה הגדולה של תחרות המיתוג Israel Brand Award Show, שנערכה במוזיאון תל אביב ביוזמת Brand Academy, המרכז למיתוג מתקדם בעידן החדש של יריב עמית.
● התביעה החדשה של חדשות 12 נגד ינון מגל
● קבוצת פוקס נכנסת להפסקת הפרסומות של ערוץ 14
● ארדואן הכריז על חרם? המפעל של דלתא בטורקיה עובד כרגיל
לתחרות הוגשו כ-200 עבודות, ופרס Adler Brand Award, על שם ראובן אדלר ז"ל, הוענק לאל על על עבודת המיתוג והשפה החדשה שיצרה. בנוסף, בקטגוריית מיתוג חברות זכתה חברת המיתוג Eureka מבית גיתם שעבדה עם אל על.
זכיות נוספות היו של סטודיו TOMMYANDYOU עם המיתוג החדש לחברת מובילאיי; חברת Firma עם המיתוג לביטוח ישיר; סטודיו 0304 עם המיתוג לחברת הפודטק רידיפיין מיט; וסטודיו מרחב עם המיתוג לשוופס קוקטיילים של יפאורה תבורי.
פרס מפעל חיים הוענק למעצב דני בר-שי, שאחראי בין היתר על הסמלים של תנובה, תלמה, ארקיע ויטבתה.
לדברי עמית, "התחרות בראש ובראשונה פותחת דלתות לאנשים מוכשרים בארץ ובעולם. הרכב השופטים המגוון מאפשר לבחון את העבודות בצורה מקצועית ולתת הזדמנות שווה לכולם - רק הכישרון קובע. בקטגוריות רבות השנה זכו חברות מיתוג קטנות, ולאו דווקא השמות הגדולים. בנוסף, התחרות מייסדת את החתירה למצוינות ולייחודיות בענף הצומח".
2הייטק
חברת NESS השיקה השבוע, בשיתוף עם מיקרוסופט ישראל, את התוכנית הבינלאומית BITS, המציעה מעטפת מקיפה של שירותים והטבות לסטארט-אפים בישראל. התוכנית מעניקה גישה לטכנולוגיות של מיקרוסופט, כגון OpenAI ו-Azure, לצד ליווי עסקי.
3בריאות
חברת אלטמן בריאות, שנמצאת בשליטת מוצרי מעברות בהובלת המנכ"ל יריב גרינברג, רוכשת את פעילות מותג ההנקה לנסינו. המהלך בא כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה בקטגוריית בריאות האישה. עד כה יובא המותג על-ידי חברת מדי-קיור, וכעת הוא מחליף ידיים.
4ישראל מתגייסת
חברות ההייטק Aigent-tech ו-Globrands העניקו כ-30 מלגות בשווי 200 אלף שקל למשרתי ומשרתות מילואים מהפקולטה להנדסה של אוניברסיטת בר-אילן.
5מינויים חדשים
אור אלון מונה לשותף ולמנהל הקרנות של פלטפורמת ההשקעות OurCrowd. חטיבת הקרנות כוללת נכסים בהיקף של כ-800 מיליון דולר.
דפנה ליאור מונתה לסמנכ"לית השיווק של קבוצת זנלכל, שמנהלת את המותג יכין ואת מחלבות רמת הגולן.