שליח וולט
תקלה גלובלית בוולט מנעה הערב (ד') אפשרות להזמין באפליקציה: מי שניסה להזמין בחצי השעה האחרונה משלוח באפליקציית וולט, נתקל בהודעה: "אנחנו חווים תקלה טכנית גלובלית. אנחנו מטפלים בתקלה ומקווים לחזור לפעילות במהירות האפשרית". התקלה תוקנה לאחר כחצי שעה, ובשעה זו האפליקציה פועלת כרגיל.
● כל השיטות של חברות הצריכה לגרום לנו להמשיך לקנות גם כשהמחירים עולים
● מה אנחנו מזמינים הכי הרבה ובאיזה יום? מנכ"לית וולט נפרדת וחושפת את הסודות
לפני מספר ימים נרשמה תקלה מקומית באפליקציית וולט, אולם התקלה שנרשמה הערב הייתה כאמור בינלאומית. נזכיר כי ב-2021 אירעו בתוך כשבועיים שלוש תקלות גלובליות שהשביתו את השירות של וולט - אחת מהן למשך כארבע שעות, והאחרות למשך כחצי שעה.
חברת וולט העולמית נוסדה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ל-27 מדינות, בעיקר באירופה. ביוני 2022 הושלמה מכירתה של וולט לחברת DoorDash תמורת סכום עתק של 7 מיליארד אירו. וולט משמשת כיום כזרוע הבינלאומית של החברה הממוזגת תחת השם DoorDash International וכוללת את 27 השווקים של וולט ואת שלושת השווקים הלא-אמריקאים של DoorDash בקנדה, באוסטרליה ובניו זילנד.
וולט הגיעה לישראל בסוף 2018, וכיום מחברת בין מאות אלפי לקוחות, 8,000 בתי עסק ו-20 אלף שליחים עצמאיים. הפעילות החלה בתל אביב בתחום המסעדות, התרחבה מאז לירושלים, לחיפה ולבאר שבע, וכיום היא פועלת ברוב אזורי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. בחברה מועסקים למעלה מ-1,200 עובדי מטה ושירות לקוחות הפרוסים במשרדי החברה בתל אביב, בירושלים, בחיפה ובאילת.
ביוני 2021 השיקה וולט את סופר יודה באפליקציה, ומאז התרחבה בעולמות הסופר עם רשתות כמו שופרסל, ויקטורי, טיב טעם, רמי לוי בשכונה ומחסני השוק, ובהמשך התרחבה גם לפארם. בשנה האחרונה החלו גם חנויות אופנה לבצע משלוחים באפליקציה.