משתתפי כנס השירות של ישראל / צילום: כדיה לוי
כנס השירות של ישראל נערך השנה לראשונה על־ידי גלובס, בשיתוף מזרחי טפחות, במטרה לשים במרכז את המגמות ואת המחקרים העדכניים בתחום ולכוון זרקור על הארגונים שהפכו את נושא השירות ללקוח לערך מרכזי בתפיסה ובהתנהלות שלהם.
● כנס השירות של ישראל | פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"
● כנס השירות של ישראל | אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"
● כנס השירות של ישראל | שר הפנים משה ארבל: "אין דיפ-סטייט במדינה"
על במת הכנס, שנערך בסטוקו בתל אביב, הוצגו הכלים המתקדמים העומדים כיום בפני ארגונים כדי לשכלל את פעילותם בתחום, לצד התייחסות למגמות העולמיות ולדוגמאות פרקטיות.
בסיום הכנס נחשפו תוצאות סקר ראשון מסוגו שהוקדש לתפיסות הצרכניות לגבי שירות ודירג חברות וארגונים בשש קטגוריות. הזוכים קיבלו תעודות הוקרה ממו"ל גלובס אלונה בר און וממנכ"ל בנק מזרחי טפחות משה לארי.
לבאי הכנס חולק יין של יקב ליבנה ממושב שדה משה שבשפלת יהודה וזרי פרחים שנארזו במשק בן צבי ממושב נתיב העשרה שבעוטף עזה.










*** גילוי מלא: הכנס נערך בשיתוף בנק מזרחי טפחות ובחסות וולט, בזק וכאל