בשיתוף
הילה גולדנברג / צילום: דרוד סיתהכל
הילה גולדנברג
מנכ"לית UBS Wealth Management ישראל

"תעזי לחלום, תהיי במקום שמאפשר לך לצמוח ולהתפתח"

לאישה שרוצה להגיע לתפקיד בכיר הייתי מייעצת להחליט מה הכיוון שלה. לבחון את עצמה, לזהות מה הם תחומי העניין שלה, הרצונות והשאיפות שלה. עליה להצטייד בארגז כלים המתאים לכיוון אותו היא רוצה לקחת. ויחד עם כל זה להבין לעומק מה הן החוזקות שלה, במה היא יכולה להשתפר, ולא פחות חשוב - במה היא לא.

חשוב מאוד לכל אדם להתייעץ עם אנשים מומחים בתחומם ושאפשר לסמוך עליהם. להתייעץ עם אנשים מנוסים זו לא חולשה, וזה יכול לעזור ולכוון לתשובות הנכונות לשאלות. אני מאמינה שמכל אדם ומכל אינטראקציה אפשר ללמוד משהו. יהיו הרבה אנשים טובים שיעזרו בדרך. תכירי תודה ולעולם ואל תיקחי דברים כמובנים מאליהם.

ברגע שבחרת כיוון, יהיה לך יתרון גדול בלשמור על אותו כיוון. את מייצרת מומחיות, הבנה עמוקה, והתקדמות טבעית בכיוון שבחרת. זה לא אומר שלא תוכלי לשנות כיוון אם גילית שהכיוון אינו מתאים לך. גם כשאת בקיאה בתחומך, תמיד תמשיכי ללמוד ולחקור, מתוך סקרנות אמיתית.

כדאי להיות פתוחה להזדמנויות שיכולות להיקרות בדרכך. הן יכולות להגיע מכל מקום, הן יכולות להביא לשינוי כיוון, תצטרכי לנתח אותן ולהבין את המשמעויות שלהן כשמגיעות.
תעזי לשאוף ולחלום, לעולם תפעילי את שיקול דעתך, תהיי ביקורתית ותאתגרי מוסכמות ודברים שלא נראים לך, אל תישארי במקום שלא מאפשר לך לצמוח ולהתפתח, אל תפחדי לעשות שינוי מתוך חשש לאבד את מה שיש לך אם הוא לא מאפשר לך לבטא את יכולותיך ושאיפותיך.

הילה גולדנברג ועופר איתני / צילום: הראל מדהלה - ספארק סטודיו
 הילה גולדנברג ועופר איתני / צילום: הראל מדהלה - ספארק סטודיו

ההגעה אל הפסגה אינה מובטחת, אבל לאורך השנים הבנתי שהדרך חשובה יותר. המטרה אינה ההגעה לפסגה הנכספת כי אם התעוזה לצאת מאזור הנוחות, ולחקור יעדים חדשים בכל פעם מחדש. המסע אל הפסגה אף פעם לא נגמר, הצלחה היא היכולת לצאת למסע פעם אחר פעם ולכבוש פסגה אחר פסגה, להתגבר על הכישלונות וללמוד מהם.

"בעוד 20 שנה תהיו יותר מאוכזבים מהדברים שלא עשיתם, מאשר מהדברים שכן" - מארק טווין.

לכורסה המעוצבת של הילה גולדנברג >

משתתפות נוספות