הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש
עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה
הרשתות החברתיות הן שחקן מפתח במשבר הקורונה, ובאופן פרדוקסלי זה עובד לשני הכיוונים • וגם: מה יעלה בגורל הסלפי המשותף?
בוועדת הבחירות הודיעו כי יפעלו למניעת פייק ניוז, כולל הפעלת השב"כ - אבל האמת היא שקשה לראות כיצד ניתן יהיה למנוע מראש את שיבוש הבחירות
זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית
כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד
העונה הנוכחית של מכבי ת"א בכדורסל עשוי להדהד עוד שנים ארוכות קדימה – וזה לא רק בגלל הניצחונות • דעה
לאסון המעלית היה את כל הפוטנציאל להפוך לפיגוע תקשורתי מבחינת עיריית ת"א. אז איך זה שראש העיר הוותיק היה האחרון לזהות? • דעה
"האינטרנט של הדברים" יחייב את אנשי השיווק לשדר בעשור הבא בתדרים אחרים • ככה זה כשארון הבגדים "משוחח" עם הרמקול הביתי • דעה
בקול ענות חלושה הודיעה גוגל בסוף השבוע על קצן של משקפי הגוגל גלאס להמונים. מדוע קרס המיזם היומרני ומה אפשר ללמוד מכך על היכולת לחזות את "הדבר הבא"
הצלחת מהלכיו של גדעון סער תלויה במובנים רבים ביכולת הגיוס שלו של מובילי דעת קהל בימין
פוסט של ראש עיריית רמת גן על הכפלת קנסות הפך לוויראלי במיוחד – ולא במקרה • הבנה של הזירה ויצירתיות הם תנאי בסיסי להצלחה של ראשי רשויות בעולמות הפייסבוק
האמונים על הסדר הציבורי היו לומדים הרבה לו עקבו אחר הרשתות החברתיות
היכולת של נתניהו לגייס את המילים הנכונות לגיוס תומכיו היא פנומנלית
ראש העיר החדש משדר את עצמו ללא הפסקה. זה לא מבטיח הישגים, אבל כולם עושים היום "רון קובי"
לנאום גנץ יש משקל נוצה ביחס לזירות האמיתיות שבהן יוכרעו הבחירות
ציוצים מהשטח זה חזק, אך שום טכנולוגיה לא תחליף כותרת טובה
מש' החינוך מתיישר עם האבסורד ואוסר פעילות חינוכית בפייסבוק. ההפסד שלנו
פייסבוק התחילה ניסוי מסחרי שמתבסס על התרוממות הרוח שלנו מסקס ומאוכל
פייסבוק הדאיגה אותך? כדאי לך לחשוב שוב. קבל אותה: הפלישה לפרטיות 2.0