ברדפורד משמש כסגן נשיא בכיר לפיתוח מוצרים בחברת אורקל העולמית, חברת התוכנה מהגדולות בעולם. לפני שהצטרף לאורקל, הוא הקים את חברת Vitrue ושימש כמנכ"ל שלה. ברדפורד פיתח את Vitrue למעמד של ספק מוביל של תוכנות הוצאה לאור בתחום השיווק החברתי עבור מותגים וסוכנויות גלובליים. חברת Vitrue נרכשה על ידי אורקל במאי 2012, וכעת היא חברה בת בבעלות מלאה של ענקית התוכנה.
במהלך תקופתו ב- Vitrue , ברדפורד הוביל צוות אשר עבד עם רבים מהמותגים הבינלאומיים המובילים בעולם, ובהם מקדולנד'ס, פרוקטר אנד גמבל, NBC Sports ואמריקן אקספרס, כמו גם עם יותר מ-75 סוכנויות ברחבי העולם. פלטפורמת Vitrue SRM מנהלת יותר ממיליארד קשרים חברתיים של לקוחותיה ביותר מ-100 מדינות ו-4,500 חשבונות מדיה חברתית.
ברדפורד היה ברשימת " 10 to Watch " של Television Week לשנת 2005 ונבחר כאחד מעשרת היזמים המובילים לשנת 2010 על ידי המגזין Business to Business .