שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
נגישות
Popup heading
לְחַץ אֶנְטֵר לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים
הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ.
לְחַץ אֶנְטֵר לְנִוּוּט מִקְלֶדֶת
לְחַץ אֶנְטֵר לִפְּתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
חיפוש ב
כתבות
ני"ע
חפש
ראשי
גלובס פיננסי
כל הכותרות
שוק ההון והשקעות
נדל''ן ותשתיות
משפט
טכנולוגיה
גלובלי
ניהול וקריירה
דעות
שיווק ופרסום
מגזין G
תרבות
וול סטריט ג'ורנל
שיווק ופרסום
{0}
כלי חדש לניהול זמן:
מה שמעניין אותך. מתי שמענייין אותך
התראות בנושאים שמעניינים אותי
הכתבות ששמרתי
הניוזלטרים שלי
ספריית הכתבות שקראתי
תיק ההשקעות שלי
קחו אותי לגלובס שלי
מעולה, תודה
ראשי
גלובס פיננסי
ראשי
מניות
מניות בחו''ל
ארביטראז'
אופציות
מט''ח
אג''ח
ק. נאמנות
קרנות סל
חוזים עתידיים
מכירות בשורט
מדריכים פיננסיים
כלכלת ישראל
כל הכותרות
המומלצות
העיתון הדיגיטלי
שוק ההון והשקעות
נדל''ן ותשתיות
משפט
טכנולוגיה
גלובלי
מטבעות דיגיטליים
ניהול וקריירה
תרבות
מדורים נוספים
שיווק ופרסום
בארץ
דעות
מגזין G
The Wall Street Journal
המשרוקית
פודקאסטים
תיק אישי
English Website
גלובס ועידות וכנסים
גלובס שלי
נושאים שמעניינים אותי
כתבות ששמרתי
הניוזלטרים שלי
ספריית הכתבות שקראתי
תיק ההשקעות שלי
אודות
אודות גלובס
גלובס על גלובס
דוח אמון 2024
פרוייקטים ושיתופי פעולה
שלומות
עיצוב נדל''ן
אימפקט
לכל הפרויקטים
רכישת מינוי גלובס
שאלות ותשובות
שירות למנויים
נגישות
הגדרות
לוח גלובס
יצירת קשר
פרסמו אצלנו
תנאי שימוש
מדיניות פרטיות
עמוד הבית
שיווק ופרסום
שיווק ופרסום
מבזק, דרך אל על ועד כאל: איך בונים חוויית לקוח ב-360 מעלות
בפאנל שהתקיים בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, סיפר סמנכ"ל חטיבה פרטית בבזק דרור רוסמן כי למעלה מ-85% מהפניות הטכניות המגיעות כיום לחברה נפתרות כבר במעמד השיחה הטלפונית • ליטל וקסלר, המשנה למנכ"ל כאל, טענה כי "החוויה של הלקוח ושל העובד צריכה להיות זהה" • ומומחה השיווק אבי זיתן העריך כי הבינה המלאכותית תסייע לנציגי השירות, אך לא תחליף את המענה האנושי
עמירם גיל
27.03.2025
שר הפנים משה ארבל: "אין דיפ-סטייט במדינה"
אורן דורי
27.03.2025
הוט יותר טוב: הפרסומת של חברת התקשורת היא האהובה השבוע
גלית חתן
27.03.2025
ממייסדי וולט בישראל: לקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל פיצה
סתיו ליבנה
27.03.2025
ראיון
פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"
בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, הסביר פרופ' רוני גמזו, יו"ר מגדל, למה שירות נמצא בראש סדר העדיפיות - גם בבית חולים וגם ...
סתיו ליבנה
27.03.2025
סמנכ"לית השיווק של מזרחי טפחות: "העברנו לבנקאים אימוני אמפתיה"
בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, דיברה תרי ישכיל על אתגרי השירות בעולם רווי דיסאינפורמציה וחוסר אמון צרכני • היא ...
סתיו ליבנה
27.03.2025
מנכ"ל טרמינל X: "לא צריך לשאול לקוחות לגבי חדשנות, צריך לעשות"
בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, ציין מנכ"ל אתר האופנה המוביל בישראל כי "הלקוחות הכי טובות שלנו הן אלה שמחזירות מוצרים ...
עמירם גיל
27.03.2025
מנכ"ל מזרחי טפחות: "אי-ציות לבג"ץ הוא קו אדום שאסור לנו לחצות"
מנכ"ל בנק מזרחי טפחות משה לארי אמר בכנס השירות של ישראל כי "טובת המדינה, חוסנה ועתידה מחייבים אמירה ברורה מכל הצדדים: אין ולא ...
גלית חתן
27.03.2025
שחר מרקוביץ': "ה-AI תביא לקפיצת מדרגה בשירות עוד השנה"
מרקוביץ', שותף במקינזי ישראל, אמר היום בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות כי הבינה המלאכותית הגנרטיבית היא "טכנולוגיה מהפכנית ...
אורן דורי
27.03.2025
בר און: "שירות בעיתונות זה לא רק זמני הפצה, זה ענייניות ושקיפות"
מו"ל גלובס תיארה בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות את השפל באמון כלפי התקשורת בישראל ובארה"ב, והצביעה על הפתרון: "איזון, ...
עמירם גיל
27.03.2025
כנס השירות יוצא לדרך: המגמות והחברות שפיצחו את השיטה
הכנס, שנערך השנה בפעם הראשונה בשיתוף בנק מזרחי טפחות, שם במרכז את המגמות והמחקרים העדכניים בתחום שירות הלקוחות • בכנס ייחשף ...
שירות גלובס
27.03.2025
מכבי וטרמינל X בראש: מי נותן את השירות הכי טוב בישראל?
בשבוע החולף ניתחנו כאן את המגמות ואת המחקרים העדכניים בתחום השירות, ואירחנו שורה של בכירים וחברות שפיצחו את השיטה • הפעם ...
גלובס
27.03.2025
ניתוח
בית הספר לקמעונאות ע"ש האחים אמיר: כך הוכפלו רווחי הרשת הגדולה
שנה מאז רכשו שלומי ויוסי אמיר את השליטה בשופרסל, וכל הפרמטרים התפעוליים של הרשת נמצאים בנסיקה, עם רווח שהוכפל בשורה התחתונה • ...
חזי שטרנליכט ושירה ספיר
27.03.2025
כך הפך השירות לזירה תחרותית רותחת בקרב הגופים הפיננסיים
מדד השירות של רשות שוק ההון וסקר בנק שראל מלמדים על שביעות־הרצון של הלקוחות בשני סקרים מקיפים המתפרסמים אחת לשנה •
פרויקט השירות של ישראל
נתנאל אריאל
27.03.2025
דעה
המדרגה הבאה בשירות הבנקאי: לחזות את צורכי הלקוח
בנק מזרחי טפחות אימץ באופן מלא ואינטגרטיבי כלים מתקדמים, שהופכים את חוויית ניהול החשבון למהיר, קל ונגיש יותר • הטכנולוגיה נועדה לקרב בין הלקוח לבנקאי האנושי והאישי שלו, ולאפשר להם לקיים תקשורת מיטבית •
פרויקט השירות של ישראל
טל בן־ארי
27.03.2025
טרמינל 1 נפתח מחדש. אילו חברות טסות משם?
טרמינל 1 בנתב"ג נפתח מחדש לטיסות פנים, ובתחילת שבוע הבא יתחדשו גם הטיסות הבינלאומיות ממנו • במהלך חודש אפריל צפויות להמריא ...
סתיו ליבנה
27.03.2025
הרווח הנקי של פתאל זינק פי 6, של הולמס פלייס עלה בשיעור דו-ספרתי
גלובס מביא את הסיפורים של עונת הדוחות בבורסת ת"א שאולי פספסתם • פתאל מציגה תוצאות חזקות עם גידול חד בשורת הרווח הנקי • ...
כתבי גלובס
27.03.2025
צעדי ההתייעלות של האחים אמיר: שופרסל הכפילה את הרווח ב-2024
שופרסל מסכמת כמעט שנה שבה הפכו האחים יוסי ושלומי אמיר לבעלי הבית • הרשת הציגה עלייה מתונה בהכנסות אשתקד של 3% ל-15.6 מיליארד ...
חזי שטרנליכט ושירה ספיר
26.03.2025
היועצת החדשה לצמד בעלי השליטה בשופרסל – אשתו של שלומי אמיר
לפי הדיווח, אלינור אמיר תשמש כיועצת למנכ"לים המשותפים בשופרסל ותשתכר שכר מינימום, שאותו תתרום במלואו לחיילים שנפצעו במלחמה
שירה ספיר וחזי שטרנליכט
26.03.2025
בלעדי
השותפות ב־FreeTV מתפרקת? RGE במגעים למכור את חלקה לקשת
שנתיים אחרי שהשיקו את שירות הסטרימינג המוזל בקול תרועה ועם חלומות גדולים, RGE וקשת נערכות להפרדת כוחות • לחצים אדירים של ...
נבו טרבלסי
25.03.2025
הצג כתבות נוספות
קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב