דייויד בקהאם חוזר לאירופה - ישחק במילאן החל מינואר

סגן הנשיא של הקבוצה האיטלקית, אדריאנו גליאני, הצהיר כי הקשר יגיע לסן סירו, וגם רמז מדוע: "יש בכדורגל היום חשיבות לאצטדיונים מלאים וספונסרים. אצטדיונים מתמלאים רק אם משחקים בהם סופרסטארים כמו בקהאם"

דייויד בקהאם חוזר לשחק באירופה. כוכב הכדורגל האנגלי, שמשחק בלוס אנג'לס גלאסקי מליגת ה-MLS האמריקנית מאז 2007, יצטרף למילאן האיטלקית עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר, ויוכל לשחק במדיה בסרייה A ובגביע אופ"א.

בשבוע האחרון התפרסמו ידיעות לפיהן בקס יתאמן עם הרוסונרי בתקופה זו על מנת לשמור על כושר כשה-MLS נמצאת בפגרה, אולם סגן הנשיא של האדומים-שחורים, אדריאנו גליאני, אישר שבקהאם אף ישחק בקבוצה: "הוא רוצה להתאמן ולשחק במילאן. אנחנו רוצים אותו והוא יגיע בינואר, וקרלו אנצ'לוטי (המאמן) יוכל להשתמש בו".

גליאני גם רמז מה הסיבה האמיתית להחתמתו המתבשלת של הקשר הימני: "הכדורגל כיום זה לא רק יכולות טכניות וטקטיקה. יש גם חשיבות לאצטדיונים מלאים וספונסרים. אף אחד לא יכול לנצח 65,000 אוהדים כמו שהיו לנו במשחק ביום ראשון מול סמפדוריה.

"אצטדיונים מתמלאים רק אם משחקים על הדשא סופרסטארים כמו בקהאם", סיים גליאני. "איתו, עם קאקה ועם רונאלדיניו, תהיה לנו קבוצת חלומות".

לא ברור מה תהיה המשכורת של בקהאם בששת החודשים במילאן. יחד עם הסכמי חסות למינהם, שכרו של בקהאם בן ה-33 בארה"ב מוערך ב-50 מיליון דולר בשנה, והוא נחשב לכדורגלן העשיר בעולם.