רשת האופנה JUMP עולה בהכנסות אך חותמת פעילות בהפסד תפעולי

סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2008 עם עלייה של 6% במכירות ל-85 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; ועם הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל, לעומת 2.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה

חברת האופנה JUMP, הנמצאת בבעלות משותפת של מנחם קופיץ והמשביר לצרכן , מסיימת את 9 החודשים הראשונים של השנה עם עלייה של 6% במכירות, שהסתכמו ב-85 מיליון שקל - לעומת מכירות של 80 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

בתקופה זו שיפרה החברה את שיעור הרווח הגולמי שעמד על 53%, לעומת רווח הגולמי של 51% בתקופה המקבילה ב-2007. החברה סיימה את 9 החודשים הראשונים של השנה עם הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 2.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גם שיעור ההפסד התפעולי צומצם מ-3% ל-1%.

חברת JUMP מפעילה רשת חנויות תחת המותג JUMP המונה 56 סניפים ומייצרת מוצרי אופנה עבור כ-200 חנויות אופנה פרטיות. כמו כן, מחזיקה החברה ב-67% ממניותיה של רשת האופנה אירית.

לפני ימים אחדים הודיעה קבוצת המשביר כי לא תשלים את רכישת יתרת השליטה מידי מנחם קופיץ, וזאת לאור אי התקיימות התנאים המתלים לעסקה ובעיקרם צמצום האשראי הבנקאי לרשת.

הערכה מחודשת שנערכה על-ידי שוורץ בית השקעות קובעת ל-JUMP שווי של 31.46 מיליון שקל. מדובר בשווי הנמוך ב-28% משווי החברה בעת רכישת המניות על-ידי קבוצת המשביר. הערכה זו אילצה את המשביר לבצע הפרשה בגובה 3 מיליון שקל נוספים בדו"חות לרבעון. שוויה של רשת אירית מוערך ב-3.87 מיליון שקל.