ORS משיקה קמפיין אינטראקטיבי לגיוס עובדים ב-500 אלף שקל

הקמפיין מושק לאור עלייה ניכרת בפעילות החברה על רקע המשבר הכלכלי

חברת ההשמה ORS משיקה קמפיין אינטראקטיבי חדש למתן פתרונות תעסוקה למחפשי עבודה, בהיקף של כ-500 אלף שקל, באמצעות חברת arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide.

ORS משיקה את הקמפיין על רקע הגידול במספר מחפשי העבודה במשק, כתוצאה מגלי הפיטורים בתקופה האחרונה, מאז פרץ המשבר הכלכלי. החברה זיהתה צורך בקמפיין אשר יפנה למחפשי העבודה ויגביר את מודעותם ליכולותיה במתן שירותים למציאת פתרונות תעסוקה.

לדברי אורנה לנדאו, סמנכ"ל פיתוח עסקי וארגוני ב-ORS, "המשבר הכלכלי הוביל לעלייה במספר המפוטרים וכתוצאה מכך לגידול במספר מחפשי העבודה. מטרת הקמפיין הינה לפנות למחפשי העבודה ולסייע להם למצוא עבודה חדשה, וזאת באמצעות הקשרים והניסיון הרב שצברה ORS במהלך 28 שנות פעילותה בשוק התעסוקה. אנו ערוכים לקלוט את מחפשי העבודה ולסייע להם בתהליך ההשמה מחדש".

הקמפיין פונה לגולשים באינטרנט המחפשים עבודה ומאפשר להם לקבל ייעוץ קריירה, כמו גם שירותי סיוע במציאת המשרה המתאימה להם ביותר. הסיסמה שנבחרה לקמפיין הינה הסיסמה של חברת ORS: "הכישורים שלך, הקשרים שלנו".

במסגרת הקמפיין, הוקמו באנרים ומיני סייט המאפשרים לגולש לבחור מקצוע רצוי וקורות החיים שלו הופכות בקיפולי נייר של אומנות האוריגמי לאלמנט רלבנטי למקצוע. המיני סייט והבאנר האינטראקטיבי מדגישים את המסר המרכזי בקמפיין: "ORS תהפוך את הכישורים שלך לעבודה".

לאחרונה הוכרה ORS כנציגה הבלעדית בישראל של ארגון ה-IESF העולמי, המתמחה בהשמת בכירים ופועל ב-40 מדינות שונות, מה שמקנה לחברה יתרון במשק הישראלי בגיוס עובדים עבור חברות זרות המעוניינות להשקיע בישראל או לחלופין עבור חברות ישראליות המעוניינות להתרחב בחו"ל.

ORS הוקמה בשנת 1980 על ידי גבריאל סבג, המשמש כיום כנשיאה. החברה, בניהולו של עמוס לוזון, פועלת בתחום המיון, הגיוס וההשמה של עובדים בתחומי הטלקום, הפיננסים והבנקאות בפריסה ארצית של 25 אזורי פעילות, וכן פעילה בתחום השמת הבכירים באמצעות תחום ORS EXECUTIVES.