מאמנים את דור העתיד: אתר ספורט 5 פותח מיני סייט לילדים

זאת בהשקעה של כ-100 אלף שקל ; הפעילות באזור הילדים תגובה בפעילות משלימה ברשת החברתית של ערוץ הספורט - web2 sport

אתר ספורט 5 ישיק במהלך השבוע אזור תוכן חדש לילדים ולבני נוער, אשר ירכז בתוכו סיקור נרחב מקיף ומגוון של פעילויות הספורט של בני הנוער והילדים בישראל בענפים ובמסגרות השונות. האזור יעסוק בעיקר בענפי הספורט הפופולריים: כדורגל וכדורסל, ובמקביל יספק במה לענפים נוספים. האזור הוקם בהשקעה של כ-100 אלף שקל.

אזור הילדים והנוער של אתר ספורט 5 יכיל עולם תוכן שלם שיכלול בין השאר כתבות וידיאו וטקסט, דיווחי חדשות מפעילויות הספורט של בני הנוער בליגות ובמפעלים הרשמיים השונים, כתבות צבע, סטטיסטיקות, טבלאות, עדכונים ותוצאות של מעל 100 ליגות כדורגל פעילות החל מליגות הנוער הבכירות ועד לליגות הילדים הצעירות. כן יופיעו באזור טיפים מצולמים של שחקני עבר פופולארים ומאמני כדורגל שילמדו את בני הנוער "איך עושים זאת נכון".

הגולשים הצעירים יקבלו גם מידע על הרגלי תזונה נכונים לספורטאים צעירים מפי תזונאית ספורט, ופינת נוסטלגיה שבמסגרתה יוצגו תמונות וקטעי וידיאו של כוכבי ספורט בילדותם. הפעילות באזור הילדים תגובה בפעילות משלימה ברשת החברתית של ערוץ הספורט web2 sport, כאשר ברשת יהיו אתרים לקבוצות השונות אתרים שבהם יוכלו שחקני הקבוצה לעלות תכני וידיאו ותמונות, לשוחח בפורום אחד עם השני, להתעדכן בתוצאות של הקבוצות האחרות ובפעילות השוטפת בקבוצה ולקבל הודעות.

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: "השקת האזור החדש באתר והפעילות המשלימה ברשת החברתית שלנו, צפויות להרחיב את קהלי היעד שלנו ולהעמיק אותן גם לאוכלוסיות הגיל הצעירות. אנו מייחסים לאזור הזה חשיבות גדולה מאחר והוא משתלב עם הרצון שלנו לתת מענה נרחב ככל האפשר לכל חובבי הספורט, בכל הענפים ובכל הגילאים".