אם מכבי ת"א (והפועל ירושלים) לא שם, זה לא מעניין אף אחד

גמר גביע המדינה ביום חמישי בין הפועל חולון למכבי חיפה הביא לערוץ 1 רייטינג של 7.6% בלבד - אחד ממשחקי הגמר הכי פחות נצפים בהיסטוריה של הכדורסל ; הגמר אשתקד בין הפועל ירושלים למכבי ת"א הביא 15.8%

גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל חולון למכבי חיפה (68-69) ביום חמישי הביא רייטינג נמוך מאוד לערוץ הראשון. המשחק רשם רייטינג ממוצע של 7.6% בלבד בקרב משקי בית יהודיים, ולמרות המשחק הדרמטי מדובר באחד ממשחקי הגמר הכי פחות נצפים בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי.

כהשוואה, משחק הגמר בעונה הקודמת, אליו הגיעו שתי הגדולות של הכדורסל - מכבי ת"א והפועל ירושלים, הביא לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 15.8%. גם הגמר מלפני שנתיים בין ירושלים לבני השרון, ממנו נעדרה מכבי, הניב רייטינג של 13.4%.

האם הכדורסל מרים את הראש? / טל וולק

שיא הצפייה נרשם לקראת סיום המשחק, אז חצה הרייטינג הממוצע רף של 13%. מלבד העובדה ששתי הקבוצות הגדולות של הכדורסל הישראלי - ירושלים ומכבי תל אביב - לא העפילו לגמר, גם השיבוץ של המשחק מול סרטה של אופירה אסייג בערוץ 10 ("האמת של רביבו") ומול "המרוץ למיליון" בערוץ 2 הביאו לרייטינג הירוד. שתי התוכניות ששודרו במקביל למשחק הביאו רייטינג ממוצע של מעל 20% בקרב משקי בית יהודיים.

רוצה לקבל בחינם לתיבת המייל שלך את כל העדכונים על נתוני הרייטינג של משדרי הספורט? הירשם לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס