iDigital, נציגת Apple בישראל, פתחה את תערוכת ה-Mac בקניון רמת-אביב

בין הדגמים שהוצגו בתערוכה: המקינטוש הראשון משנת 1984, מחשבי ה-iMac שהושקו ב-1998 וסימנו את המהפך של החברה וכניסתה לתחום הלייף סטייל והובלת מהפכת העיצוב

iDigital, נציגת Apple בישראל, פתחה היום (ג') את תערוכת ה-Mac בקניון רמת-אביב שתתקיים עד יום ו'. בתערוכה הוצגו 30 מחשבים המייצגים 25 שנות חדשנות שהובילה חברת Apple משנות השמונים ועד היום.

בין הדגמים שהוצגו בתערוכה: המקינטוש הראשון משנת 1984, מחשבי ה-iMac שהושקו ב-1998 וסימנו את המהפך של החברה וכניסתה לתחום הלייף סטייל והובלת מהפכת העיצוב. כזכור, ה-iMac בעיצובו הביצתי וצבעיו העליזים הקנו לו באופן מיידי מקום של כבוד בתרבות הפופולרית ושינה את תפיסת העולם הן מהבחינה הטכנולוגית והן מבחינת תצורתו החיצונית של המחשב שהיה מקובל עד אז.

בתערוכה הוצגו גם הדגמים החדישים ביותר שהושקו בשנות ה-2000, ביניהם ה-Macbook, MacbookAir וה-MacbookPro עם תוכנת ה-iLife וה-iWork שהושקו בינואר השנה והיוו פריצת דרך בתחום סגנון החיים הדיגיטלי בכל הקשור לעריכת תמונות, מוסיקה וסרטים.

ערן תור, מנכ"ל iDigital שהסיר את הלוט הבוקר ופתח את התערוכה אמר היום: "מאז הקמתה חברת Apple מסמנת יותר מכל חברה אחרת חדשנות".