16 חברות ישראליות ברשימה האזורית של רד-הרינג

ברשימת 100 חברות הסטארט-אפ הנבחרות של אירופה של חברת המדיה: ActionBase, Aqwise, פואמיקס, ו-PLYMedia

תחרות הרד-הרינג השנתית יוצאת בכל שנה לסבב חדש בתחילת אפריל. בסוף השבוע האחרון פרסמה חברת המדיה את רשימת 100 חברות הסטארט-אפ הנבחרות של אירופה. בהמשך השנה יפרסם הרד-הרינג מספר רשימות נוספות, לפי אזורים בעולם, כאשר בתחילת 2010, תוכרז הרשימה של 100 החברות המבטיחות בעולם. התחרות מתקיימת מאז 1996.

ממוצע הנוכחות הישראלית בשנים האחרונות בתחרות האזורית, עומד על 10-20 חברות. הפעם נמצאות 16 חברות ברשימה, לעומת 14 אשתקד. בתקופה הנוכחית, בה לא מעט חברות בתחילת הדרך נלחמות על חייהן, היכללות ברשימה הזו היא מאוד אטרקטיבית מבחינת תשומת הלב שהחברות הללו עשויות לקבל. ישראל היא מספקיות המועמדות הבולטות ברשימה, לצד גרמניה ובריטניה.

החברות הישראליות שנכללו ברשימה האירופית ל-2010 הן ActionBase, Aqwise, ASOCS Clarizen, Earnix, פואמיקס, אינפוג'ין, Jinni, MiniFrame NuLens, אוברסי, עידית Scent Qoof ו-Detection, PLYMedia, ו-Xjet. תחומי העיסוק של החברות שנבחרו הוא מגוון, החל מווירטואליזציה, דרך אינטרנט ותקשורת וכלה בפתרונות לטיפול במי שפכים.

ברשימת 100 החברות הגלובליות המבטיחות לשנת 2008, שהוכרזה לפני כחודשיים, נכללו שלוש חברות ישראליות: אמימון, IQwind ו-Dapper.