יומיים לפני ההכרזה הרשמית: נחשפה קונסולת הפלייסטיישן החדשה של סוני - PSP Go

פרטים חדשים על הקונסולה הניידת דלפו לרשת בתוכנית המשחקים Qore שהעולתה לאתר YouTube ■ תגיע עם זיכרון פלאש פנימי של 16 ג'יגה ועם התקן בלוטות' שיאפשר לשחקנים להתחבר למכשיר עם אוזניות אלחוטיות

פרטים חדשים על קונסולת הפלייסטיישן הניידת הבאה של סוני - PSP Go - דלפו לרשת יומיים לפני ההכרזה הרשמית שלה.

ה-PSP Go נחשף בתוכנית המשחקים Qore שהעולתה לאתר YouTube יומיים לפני מועד השידור הרשמי שלה. ככל הנראה, המועד המקורי היה צפוי להתרחש לאחר מסיבת העיתונאים של סוני, שתתקיים ב-2 ביוני בתערוכת המשחקים E3 הנפתחת השבוע בלוס-אנג'לס.

ה-PSP Go יגיע עם זיכרון פלאש פנימי של 16 ג'יגה, שיחליף את כונן ה-UMD של סוני שלא זכה להצלחה עד היום. כמו כן, הקונסולה החדשה תגיע עם חריץ הרחבה לכרטיסי זיכרון וכן עם התקן בלוטות', שיאפשר לשחקנים להתחבר למכשיר עם אוזניות אלחוטיות וגם לטלפונים סלולריים.

המכשיר עצמו צפוי להיות קטן וקל יותר מהדגם הנוכחי - PSP 3000, כאשר המסך שלו יגיע בגודל 3.8 אינץ' במקום 4.3 אינץ'. בסוני לא מתכננים להוציא לגימלאות את דגם ה-3000 אלא להחזיק שתי קונסולות בשוק.

בסוני מתכננים גם להשיק עם הקונסולה מספר משחקים חדשים, בהם "Little Big Planet", "Jak & Daxter" ו-"Metal Gear Solid".

מלבד סוני, גם חברת נינטנדו זכתה להדלפות משלה. נינטנדו צפויה להציג גירסה חדשה ל-Wii Fit בסתיו הקרוב. על-פי דיווח של העיתון הכלכלי היפני Nikkei, הגירסה החדשה שתגיע תחת השם Wii Fit Plus, תאפשר לשחקנים המבצעים פעילויות ספורט עם המכשיר להתחרות גם נגד שחקנים אחרים באינטרנט.