אל-על מייקרת את כרטיסי הטיסה ב-5% וב"תוספת דלק" של 10-40 דולר לכיוון

עדכון המחירים לא יחול על טיסות אל-על ללונדון, גרמניה, מרכז ודרום אמריקה ■ בנוסף תוציא חבילות "קוויקי" במחיר מוזל למגוון הופעות מוזיקליות כגון מדונה במינכן, קולד פליי, פסטיבל רוק באנגליה ועוד

חברת אל-על הודיעה היום (ה') כי החל מ-18 ביוני תייקר את מחירי כרטיסי הטיסה. עדכון המחירים יכלול העלאה של תוספת הדלק המהווה מרכיב בכרטיס הטיסה בשיעורים של 10-40 דולר לכיוון וכן העלאה של מחיר הבסיס של כרטיסי הטיסה בשיעור של כ-5%. עדכון המחירים לא יחול על קווי הטיסות של אל על ללונדון, מרכז ודרום אמריקה וליעדי גרמניה פרנקפורט, מינכן וברלין.

מהחברה נמסר כי עד לאחרונה נמנעה החברה לייקר את מחירי כרטיסי הטיסה למרות העלייה הרציפה של מחיר הנפט הגולמי, אשר חצה השבוע את רף 70 הדולר לחבית והכפיל עצמו מאז החורף, עוד נמסר כי החברה תאפשר לכרטס כרטיסים שהוזמנו עד ל-18 ביוני ולהנות מהמחירים הנוכחיים.

תוספת הדלק המשולמת על ידי חברי המועדון בעת מימוש כרטיס בונוס תעודכן בשיעורים של 5-25 דולר לכיוון.

במקביל יוצאת אל על ביום ראשון ה- 14 ביוני במבצע חסר תקדים לחברי המועדון שבמסגרתו יוכלו חברי המועדון לרכוש כרטיס טיסה לתקופת הסתיו והחורף במחירים סמליים, זאת בעת רכישת זוג כרטיסי טיסה לקיץ. למבצע הוקצו בשלב זה 100 כרטיסים במחירים המיוחדים.

במסגרת המלחמה על כיסו של הנוסע בנוסף תוציא אל על בשבוע הבא חבילות מיוחדות "קוויקי" במחיר מוטרף למגוון הופעות מוזיקליות המתקיימות בקיץ ובסתיו, בכלל זה הופעת מדונה במינכן, קולד פליי, פסטיבל רוק באנגליה ועוד. החבילות כוללות טיסה, מלון וכרטיס כניסה למופע.