חוזה חדש ל-ECI טלקום באפריקה: תשדרג את רשת התקשורת של טוגו טלקום תמורת עשרות מיליוני דולרים

לפי ההערכות בשוק, היקף החוזה נאמד בכ-30 מיליון דולר ■ במסגרת העסקה, תספק ECI פיתרון מקיף לשדרוג רשת התקשורת של טוגו טלקום, אשר יאפשר למנויי החברה שירותי אינטרנט מהיר ו-VoIP

חוזה חדש לחברת ECI טלקום צפוי להניב לחברה הכנסות של עשרות מיליוני דולרים. החברה חתמה על הסכם עם חברת טוגו טלקום האפריקאית לשדרוג רשת התקשורת שלה. לפי ההערכות בשוק, הפרויקט יבוצע בשני שלבים, כאשר השלב הראשון יניב לחברה כ-10 מיליון דולר והשלב השני יכניס לקופתה עוד כ-20 מיליון דולר.

במסגרת העסקה, תספק ECI פיתרון מקיף לשדרוג רשת התקשורת של טוגו טלקום, אשר יאפשר למנויי החברה שירותי אינטרנט מהיר ו-VoIP.

ECI טלקום מספקת פלטפורמות תקשורת לספקיות תקשורת ושירות ברחבי העולם. החיבור עם טוגו טלקום, מפעילת הטלפוניה הקווית הגדולה במדינת טוגו שבאפריקה, יעמיק את נוכחותה של ECI ביבשת השחורה.

"פרויקט זה הוא מהראשונים מסוגו באפריקה, ואנו משלבים בו את פתרונות התקשורת המתקדמים שלנו בשילוב היכולות המקיפות שלנו בניהול פרויקטי turnkey, על מנת לספק לטוגו טלקום מענה לדרישה ההולכת וגוברת במדינה לפתרונות תקשורת רחבי פס", אמר רפי מאור, מנכ"ל ECI.

ECI טלקום נמכרה ב-2007 לקבוצת Swarth שבשליטת שאול שני ולקרן Ashmore תמורת 1.24 מיליארד דולר. בשנה האחרונה עלתה החברה לכותרות בעיקר על רקע מהלכי התייעלות ארגוניים שביצעה, במסגרתם העבירה חלק מפעילותה לקבלנים חיצוניים. מהלך זה כלל עימותים מתוקשרים מול ההסתדרות, על רקע חששות לפיטורים המוניים.