סוני אריקסון W760i - נגן טוב עם באג בתפעול

למרות כל היתרונות, סובל הדגם הזה מבעיה אחת גדולה - באגים: המכשיר מאתחל את עצמו ללא שום התרעה במשך היום, כאשר הדבר מתרחש בדרך-כלל במהלך סגירת הסליידר, אולם לפעמים גם סתם שהטלפון מונח על השולחן. אחרת היה מדובר במכשיר מאוד מוצלח, שהיה מקבל אצלנו ציון גבוה בהרבה

סוני אריקסון הצליחה באופן מפתיע לשייך את תחום המוזיקה למכשירי הטלפון שלה, כאשר השיקה את מותג הווקמן בתחילת 2006. בינתיים עברו כמעט שלוש שנים מאז הושק ה-W800 בארץ, וסוני אריקסון הצליחה להציג קטלוג מכשירים שלם המתבסס על טלפוני המוזיקה. דגם ה-W910 שיצא בשנה שעברה זכה בתואר "הסלולרי הטוב ביותר" בתערוכת הסלולר בברצלונה. הדגם החדש של החברה - W760i - בא להחליף אותו ולהציע גרסה משודרגת להמונים.

נגן וממשק: באופן כללי, נגן המוזיקה המשודרג כאן הוא באמת תענוג לכל חובב שירים. הממשק ידידותי להפליא והעיצוב מחמיא גם הוא. אם תרצו לחפש שירים, ה-W760i יעשה לכם את העבודה נוחה במיוחד: אתם יכולים לחפש שירים לפי ז'אנר, לפי השנה שהם נוצרו, לפי שם השיר, המבצע או האלבום. חיפוש הדגל כאן הוא "SensMe". מדובר כאן בפיצ'ר מוזיקלי היודע לזהות את השירים המתאימים למצב הרוח. כל שצריך כדי למצוא את השיר המתאים למצב הרוח הדיכאוני או השמח שאתם נמצאים בו הוא להשתמש בתוכנה המצורפת וליצור רשימת השמעה מתאימה.

פיצ'ר נוסף שקיים כאן, כמו בטלפונים אחרים של החברה, הוא מזהה השירים. ה-TrackID מאפשר לזהות את שם השיר המושמע ברדיו או מכל מקור אחר, באמצעות הקלטת מספר שניות מהשיר לתוך הטלפון ושליחה של הקובץ לפורטל השירות. השירות עובד בצורה מוצלחת מאוד.

סוני אריקסון W760i

ניווט: ה-W760i מאובזר בהתקן GPS המאפשר לנווט בכבישים באמצעות תוכנת OrangeGPS (בתשלום חודשי) והוא גם מגיע עם תוכנת המפות של גוגל.

מצלמה: למכשיר מצלמת 3.2 מגה פיקסל וצילום וידיאו באיכות בינונית (ללא פלאש וללא פוקוס אוטומטי).

גלישה: הדגם מאפשר סינכרון למחשב באמצעות כבל (מצורף בערכה) או בלוטות', וגם תקשורת דור 3.5, המאפשרת לגלוש עם דפדפן האינטרנט של המכשיר במהירות סבירה.

תפעול: למרות כל היתרונות, סובל הדגם הזה מבעיה אחת גדולה - באגים. המכשיר מאתחל את עצמו ללא שום התרעה במשך היום, כאשר הדבר מתרחש בדרך-כלל במהלך סגירת הסליידר, אולם לפעמים גם סתם שהטלפון מונח על השולחן. במהלך הבדיקה שלנו החלפנו שלושה מכשירים שונים והבעיה עדיין חזרה על עצמה - מה שמקשה מאוד להשתמש בטלפון הזה כמו שצריך.

בשורה התחתונה: חבל שה-W760i סובל מהבאג הזה, כי אחרת היה מדובר במכשיר מאוד מוצלח, שהיה מקבל אצלנו ציון גבוה בהרבה. יתרונותיו בנגן מוזיקה מוצלח, ב-, TrackID בספיקרפון טוב וב-GPS, אך חסרונותיו - מעבר לרמקול הבינוני ולמצלמה הבינונית - הם בחוסר יכולת לסמוך על הטלפון שלא יכבה תוך כדי שיחה, והרי זו תכליתו הראשונה של כל מכשיר.

מחיר באורנג': 2,124 שקל (או 36 תשלומים של 59 שקל).

ציון: 7.