"דייויד בקהאם חשב שה-MLS זו בדיחה והכל מובטח לו"

לנדון דונובן, כוכב הלוס אנג'לס גלאקסי אליה אמור האנגלי לחזור לשחק בעוד שבועיים: "הוא לא היה מחויב למועדון. המינימום שאתה מצפה ממישהו שמרוויח כל כך הרבה זה להתאמן כמו שצריך, אבל הוא לא עשה את זה"

לנדון דונובן, כוכבה האמריקני של נבחרת ארצות הברית ולוס אנג'לס גלאקסי, תקף בצורה חריפה את דייויד בקהאם, שאמור לחזור לקבוצת ה-MLS בעוד שבועיים אחרי שסיים את תקופת ההשאלה שלו במילאן.

בספר שכתב עיתונאי "ספורטס אילוסטרייטד", שייצא לאור החודש ונקרא "ניסוי בקהאם", טוען דונובן כי "בקהאם השרה אווירה רעה ולא נתן הרגשה שהוא רוצה בכלל לשחק כאן, ואני לא יכול להגיד את זה על אף שחקן אחר ששיחקתי איתו בקריירה. הוא לא היה מחויב למועדון - לא על המגרש ולא מחוצה לו. האם העובדה שהוא הרוויח כפול מכל שחקני הקבוצה, בעצם כפול מכל השחקנים בליגה הזאת השפיעה על זה? אני חושב שכן".

בקהאם מרוויח בגלאקסי 6.5 מיליון דולר לעונה. דונובן הסביר את דבריו: "המינימום שאתה מצפה ממישהו שמרוויח כל כך הרבה זה להתאמן כמו שצריך, לשחק כמו שצריך. אוקיי, יכול להיות שהוא לא מנהיג באופי שלו, אבל אתה מצפה שלפחות יקרע את התחת שלו כל יום, והוא לא עשה את זה. כשהוא היה מורחק ממשחקים הוא אפילו לא טרח להגיע לאצטדיון להיות עם הקבוצה. אני חושב שזה דבר מינימלי לצפות משחקן כדורגל, בעיקר אם לוקחים בחשבון את כל הרעש שהוא הביא אותו לארצות הברית. אני לא חושב שהכדורגל צריך לעודד התנהגויות כאלו.

"אולי בקהאם חשב שכל ה-MLS זו בדיחה", סיכם דונובן את הדברים. "אולי הוא חשב שהכל מובטח לו".