דייויד בקהאם יורד לגליץ'

אחרי שקיבל ביקורת קשה מחברו בלוס אנג'לס גלאקסי, לנדון דונובן ("הוא לא מחויב, חשב שה-MLS זו בדיחה"), הקשר האנגלי מגיב: "17 שנה אני מתאמן ומשחק עם הגדולים ביותר, ומעולם לא ביקרו את המקצוענות שלי"

דייויד בקהאם, שחזר בסוף השבוע ללוס אנג'לס ויחזור לשחק בקבוצת הגלאקסי מה-MLS, הגיב לדברים החמורים שאמר נגדו שחקן הקבוצה, לנדון דונובן. כזכור, החלוץ האמריקני ביקר את הקשר כשאמר בספר שפורסם בארה"ב: "הוא חשב שה-MLS זו בדיחה. הוא השרה אווירה רעה ולא נתן הרגשה שהוא רוצה בכלל לשחק כאן, ואני לא יכול להגיד את זה על אף שחקן אחר ששיחקתי איתו בקריירה. הוא לא היה מחויב למועדון - לא על המגרש ולא מחוצה לו".

תגובתו של האנגלי לדברים: "ההתבטאויות שלו מאד לא מקצועיות בעיניי. בכל העולם זה לא מקובל להטיח ביקורת בחברים שלך לקבוצה, על אחת כמה וכמה אם זה דרך התקשורת ולא פנים מול פנים.

"ב-17 השנים האחרונות", המשיך בקהאם, "שיחקתי במועדונים הגדולים בעולם עם השחקנים הגדולים ביותר, המאמנים הגדולים ביותר האייקונים הספורטיביים הכי נחשבים בכל הזמנים. אף אחד מהם לא ביקר את המקצוענות שלי. מבחינתי זה אומר הכל".

בהתייחס לעתיד של השניים ביחד על המגרש, אמר בקס: "אני מקצוען מחוץ למגרש וגם על המגרש. כשאני על הדשא, ממש לא מעניין אותי מה אמרו עליי מחוץ לדשא. אם תהיה לו הזדמנות לכבוש, אני אמסור לו".