LG - X110: למי שמוכן לרכוש חבילת אינטרנט

נטבוקים עם מודם סלולרי מאפשרים שילוב חבילת גלישה סלולרית עם מחשב נייד, וה-X110 הנמכר ברשת פלאפון נופל בדיוק על הקטגוריה הזו ■ צרכנים אחרים ודאי יעדיפו לרכוש נטבוק במקום אחר

נטבוקים הכוללים מודם סלולרי פנימי הם זן חדש בשוק המקומי. חברות הסלולר, אשר גילו בחודשים האחרונים את האפשרות של שילוב חבילת גלישה סלולרית עם מחשב נייד, שמחו מאוד על היכולת שלהן להרחיב את מאגר המוצרים שהן מציעות אצלן ברשת. ה-110 של LG הנמכר ברשת פלאפון נופל בדיוק על הקטגוריה הזו.

עיצוב: המראה של הנטבוק אותו מוכרת פלאפון הוא שחור מבריק ובצידו החיצוני מוטבע לוגו של החברה. הדגם שוקל 1.3 ק"ג עם סוללה של שישה תאים, הבולטת קצת מהמחשב, אולם מספקת זמן עבודה ארוך שיכול להגיע ל-4 שעות כולל גלישה באינטרנט.

נטבוק של LG

גודל המסך 10.1 אינץ', כאשר הוא מספק איכות תמונה סבירה עד טובה. המקלדת נוחה לעבודה, וגודל המחשב מאפשר לעבוד איתו על הברכיים בקלות ולהקליד יחסית בנוחות, יותר מאשר מחשב נייד רגיל. כמו כן, גודל הנטבוק הזה והמשקל הסביר, מאפשרים לסחוב אותו בתיק שעות ארוכות, מבלי שהכתף תתחיל לכאוב.

אינטרנט: ייחודו של ה-X110 הוא המודם הסלולרי הפנימי של אריקסון, שמאפשר להתחבר בכל מקום, בלי להיות תלויים ברשתות אינטרנט אלחוטיות (הדגם הזה תומך גם ב-WI-FIובלוטות'). הפעלת החייגן לרשת של פלאפון לוקחת מספר שניות ומהירות הגלישה ברוב המקרים טובה מאוד. רשת ה-HSPA של פלאפון סיפקה לנו ברוב המקרים מהירות הורדה שנעה מקצת יותר מחצי מגה עד ל-2 מגה ויותר בתנאים טובים. מהירות ההעלאה נשארה כמעט באופן קבוע על 1 מגה.

בדומה לנטבוקים אחרים בשוק, ה-X110 לא מגיע עם כונן דיסקים, מה שיכול להפריע לחלק מהמשתמשים. המעבד שלו הוא Atom של אינטל, הפועל במהירות של 1.6 ג'יגה הרץ ויש לו זיכרון של 1 ג'יגה וכונן קשיח של 160 ג'יגה. מערכת ההפעלה היא חלונות XP של מיקרוסופט ויש כאן גם מצלמת אינטרנט המשולבת בתוך המסך באיכות של 1.3 מגה פיקסל.

בשורה התחתונה: רכישת ה-X110 בפלאפון מתאימה בעיקר למי שרוצה לגלוש עם המחשב שלו בכל מקום ומוכן לרכוש חבילת אינטרנט. צרכנים אחרים, וודאי יעדיפו לרכוש נטבוק במקום אחר.

מחיר: מחיר המחשב בפלאפון 3,204 שקל (או 89 שקל כפול 36 תשלומים). אם רוצים ליהנות מזיכוי מלא על מחיר המחשב ולגלוש גם באינטרנט הסלולרי, יש לשלם 189 שקל בחודש עבור חבילת גלישה בנפח 20 ג'יגה.

ציון: 8.5.