לקראת המיזוג עם HP: גלעד רבינוביץ' פורש מניהול EDS ישראל

המשנה למנכ"ל עמוס איילון יחליפו בתפקיד ■ "עם סיומו המוצלח של תהליך האינטגרציה והמיזוג בין EDS ל-HP, אותו הובלתי, החלטתי לצאת לדרך חדשה"

גלעד רבינוביץ' מנכ"ל ספקית שירותי המחשוב EDS ישראל, הודיע על פרישתו מהחברה. העזיבה מגיעה בפתאומיות אחרי כשנה וחצי בתפקיד ועל רקע השלמת המיזוג בין HP ל-EDS באזור. רבינוביץ', שאותו יחליף בתפקיד עמוס איילון, המשנה למנכ"ל, מסר בהודעה כי "עם סיומו המוצלח של תהליך האינטגרציה והמיזוג בין EDS ל-HP, אותו הובלתי, החלטתי לצאת לדרך חדשה".

עבור רבינוביץ' זהו התפקיד השני שאותו הוא מסיים לאחר כשנה. בסוף 2007 סיים רבינוביץ' את תפקידו כמנכ"ל החברה לאוטומציה תפקיד אליו נכנס בנובמבר 2006 ועבר ל-EDS ישראל, שהייתה באותם הימים לאחר פרישת המנכ"ל ומנהלים בכירים אחרים. רכישת EDS העולמית בידי HP במאי 2008 הכניסה את הנציגות המקומית למאמצי אינטגרציה עם החברה האם החדשה, שבה היא נועדה לשמש זרוע השירותים.

בתחילת החודש הודיעה EDS כי החליטה להפסיק את חוזה האאוטסורסינג הענק שביצעה עבור הבנק הבינלאומי בסך כולל של כ-900 מיליון שקל למשך מספר שנים. החברה מועסיקה בישראל כ-1000 עובדים בעיקר במגזר הפיננסי ומכרה בכ-110 מיליון דולר ב-2008.