יד2 מסמן מטרה: לכבוש 20% משוק אתרי ההיכרויות תוך שנה

השקיע מיליון שקל בהקמת אתר היכרויות חדש שיושק בעוד חודש ■ המנכ"ל שון תל: "טרם הוחלט אם השירות יהיה חינמי או בתשלום"

אתר הלוחות המקוונים יד2 נכנס לנישת אתרי ההיכרויות, ובעוד חודש הוא עתיד להשיק אתר היכרויות ישראלי חדש. העבודה על האתר החדש ארכה כ-9 חודשים, בהשקעה של כמיליון שקל.

אתר ההיכרויות החדש צפוי להתחרות באתרים הגדולים והוותיקים כדוגמת JDATE וקופידון, כמו גם באתרים קטנים יותר.

בין הפיצ'רים החדשים שיופיעו באתר ניתן למצוא חיפוש על בסיס מאפיינים שונים, כדוגמת חיפוש מבוסס מיקום וחיפוש על-פי התאמה אסטרולוגית. בנוסף, המשתמשים יוכלו להעלות סרטוני וידיאו אישיים, ויהיה ממשק לניהול צ'ט וידיאו.

למרות הפרסומים לפיהם האתר החדש יהיה חינמי בדומה למודל של יד2, ל"גלובס" נודע כי כלל לא בטוח שהאתר יוצע בחינם.

שוק אתרי ההיכרויות צפוף למדי, ובענף האינטרנט הוא נחשה להוכחה לכך שאם גולשים מרגישים שהם מקבלים ערך אמיתי משירות אינטרנטי - הם גם מוכנים לשלם בעבור זה. מרבית אתרי ההיכרויות הפופואריים מאפשרים לגולשים לשוטט באתר בחינם, אך דורשים דמי מנוי על מנת לאפשר התקשרות בין הצדדים (תשלום שמשתנה מאתר לאתר).

שון תל, מנכ"ל יד2, אמר ל"גלובס" כי "לוח היכרויות הוא דבר טבעי לאתר לוחות, והחיבור האורגני בין לוח היכרויות לבין לוחות כללים מקובל מאוד בעולם. לכן, הגענו למסקנה כי מדובר במוצר משלים שייתן לגולשים שלנו פיתרון גם בתחום הזה".

לדבריו, "המטרה שלנו היא לכבוש 20% משוק ההיכרויות הישראלי בתוך שנה".

על-פי סקר TIM לחודש יוני, דורג האתר במקום ה-7 ברשימת האתרים המובילים.