אלוביץ' מחזק נוכחותו בפילת מדיה: מינה את בנו לדירקטור

אור אלוביץ', בנו של שאול אלוביץ', המכהן כסגן נשיא לפיתוח עסקי ביורוקום הוא רק בן 33 ■ לשאול אלוביץ' לא היה עד כה נציג בדירקטוריון פילת מדיה

מהפך. לא מצאנו מילה אחרת שתתאר את מה שעובר על חברת פילת מדיה בחודשים האחרונים. מחברה כמעט אלמונית, הפכה פילת מדיה , שנסחרת בבורסת המשנה הבריטית (AIM), לאחת החברות שתופסות כותרות כמעט מדי שני וחמישי.

זה התחיל בניסיון רכישתה בידי המתחרה (סינטק מדיה), נמשך בכישלון המהלך ובאיסוף מניות פילת מדיה בידי סינטק מדיה בשוק ההון, והסתיים בהסכם בעלי מניות מייסדים שנחתם לפני עשרה ימים ונועד, בין היתר, למנוע השתלטות עוינת של גורם שלישי על החברה. עכשיו נפתח פרק נוסף. ביום חמישי האחרון הודיעה פילת מדיה כי לדירקטוריון החברה יצטרפו שני אנשים.

להגדיל ההשפעה

הראשון, אור אלוביץ', בנו של שאול אלוביץ', המכהן כסגן נשיא לפיתוח עסקי ביורוקום והוא רק בן 33. השני, אלכס רבינוביץ' (38), מנכ"ל חברת האחזקות Green Forest Holdings, דירקטור ושותף ביורוקום השקעות. עד לאחרונה שימש רבינוביץ' גם כמנכ"ל סהר השקעות (שנסחרת בשוק ההון המקומי), ובעברו הלא רחוק שימש כאנליסט בכיר, וראש מחלקת המחקר של בית ההשקעות דש איפקס, אחד מבעלי המניות בפילת מדיה. עולם קטן.

בהודעה ציינה פילת מדיה כי "המינוי של אלוביץ' ורבינוביץ' צפוי לחזק את הדירקטוריון לאור הידע והניסיון שהשניים מביאים בתחום הטלקום והמדיה", אך ברור שמאחורי המינוי לעיל מסתתרת סיבה נוספת.

לשאול אלוביץ' לא היה עד כה נציג בדירקטוריון פילת מדיה למרות שהגיע לאחזקה של 15.1%, שהפכה אותו לבעל המניות השני בגודלו בחברה. כפי שזה נראה כרגע, הסכם המייסדים עליו חתמו אבי אנגל, המנכ"ל, ועוד שלושה ממייסדי החברה, גרם לאלוביץ' לנוע בחוסר נוחות בכיסאו ולרצות להגביר את השפעתו על החברה ולא רק דרך אחזקותיו.

כזכור, כששאלנו את אנגל האם יש סיכוי שאלוביץ' יצטרף לאותו הסכם הוא ענה די בנחרצות "לא, אין סיכוי שיורוקום תצטרף להסכם שליטה של המייסדים". ובכן, להסכם אלוביץ' לא יצטרף, אך בדירקטוריון הוא כבר דאג להפגין נוכחות.

פילת מדיה, שמפתחת מערכות תוכנה לניהול תהליכי עבודה ברשתות טלוויזיה, נסחרת לפי שווי של 25 מיליון דולר.