iDigital פתחה חנות שנייה למוצרי אפל בדיזינגוף סנטר בת"א

החנות, המשתרעת על 300 מ"ר, מציעה מחשבי מק, נגני iPod ואביזרים נלווים וכוללת סלון ביתי המדמה בית חכם באמצעות מכשירי אפל ■ iDigital תפתח שתי חנויות נוספות בחצי השנה הקרובה, בחיפה ובירושלים

idigital, נציגת אפל בישראל, פתחה היום (א') חנות שנייה למוצרי החברה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, שנה אחרי שפתחה את החנות הראשונה שלה בקניון רמת-אביב.

החנות, המשתרעת על 300 מ"ר, מציעה מחשבי מק, נגני iPod ואביזרים נלווים, וכוללת סלון ביתי המדמה בית חכם באמצעות מכשירים מתוצרת אפל וכן סטודיו בו יכולים אמנים להשתמש במכשירים כדי ללמוד ולעבוד על פרויקטים שלהם בתשלום.

ערן תור, מנכ"ל iDigital, נשאל בארוע על תוכניות השיווק של ה-iPhone, אך נמנע מלהתייחס לכך. הדבר היחיד שהסכים לומר היה כי "עם השקת ה-iPhone בישראל, אנו מצפים לגידול בנתחי השוק של מחשבי המק".

"נתח השוק של מחשבי המק בארץ (נייחים וניידים) מגיע ל-7.5%. מכרנו ב-2009 כ-55,000 נגני iPod, שזה פי 4 מהתקופה לפני שקיבלה iDigital את הנציגות בישראל", אמר תור.

לדבריו, אחת הסיבות להגדלת המכירות היא התרחבות נקודות המכירה של מוצרי אפל ל-100 נקודות מכירה למחשבים ו-249 נקודות לנגני מוזיקה. כמו כן, תור אומר כי ביולי 2008 נתחי השוק של האייפודים עמד על קצת מתחת ל-7%, והיום הוא מעל 20%.

תור מתכנן לפתוח שתי חנויות נוספות בחצי השנה הקרובה, בחיפה ובירושלים.

תור התייחס גם לנושא העברית במערכת ההפעלה החדשה למחשבי המק - Snow Leopard. לדבריו, העדכון שאמור לצאת בשבועות הקרובים יכלול גיור מלא עם 650,000 מילים.

"הגיור ל-iPhone ול-Leopard נעשה על-ידי iDigital, בעזרת שני אנשים שגויסו לצורך כך לעבודה במשרדי אפל", אומר תור.