המחשב הנייד של HP - לא מרגש במיוחד

ה-HP-DV2 הוא בין נטבוק לנייד; ערכת המחשב היא עלובה ומאכזבת - לא כוללת נרתיק למחשב או חוברת הוראות בעברית ■ המכשיר לא ריגש יותר מדי, למרות שהוא מצליח לענות על ההגדרה שלו כמחשב ביניים

קטגוריית הנטבוקים הפכה בשנה האחרונה לפופולארית מאוד בקרב צרכני המחשבים, אולם הבעיה היחידה היא שהמסך שלהם קטן ודרישות המערכת לא תמיד מספקות, גם אם משתמשים בהם בתור מחשב שני. ה-DV2 1030ea של חברת HP בא לספק מוצר ביניים, בין נטבוק למחשב נייד רגיל.

HP - DV2

עיצוב: ה-DV2 מעוצב במראה שחור מבריק, יש לו לוק אלגנטי והוא שוקל 1.7 קילו, מה שמאפשר לסחוב אותו בקלות בתיק, מבלי להתלונן שהכתף שלכם כואבת. כדי להפחית את משקלו, הוציאה HP את כונן הדיסקים מחוץ למחשב והם מצרפים בערכה כונן חיצוני, אותו תוכלו להשאיר בבית ברוב המקרים.

בניגוד למחשבים ניידים אחרים המגיעים עם מסך בגודל של 13-15 אינץ', או נטבוקים עם מסך בגודל של 8-10 אינץ', הדגם הזה מגיע עם מסך 12 אינץ', המאפשר לגלוש בנוחות בדפי אינטרנט בלי לגלול את העמודים לצדדים כדי להצליח לצפות בכל העמוד.

HP - DV2

מסך, ומקלדת ועכבר: איכות המסך טובה מאוד והמסך מספק צבעים באיכות מבריקה וחדה. המקלדת קטנה מעט, ולפעמים מקשה הקלדה מהירה. מלבד זה, משטח העכבר היה מאוד לא נוח לשימוש ומהר מאוד נפרדנו ממנו וחיברנו עכבר חיצוני.

ביצועים: המחשב כולל כונן קשיח בנפח 300 ג'יגה במהירות של 5,400 סל"ד, מעבד Athlon של AMD במהירות 1.6 גי'גה הרץ וזיכרון RAM של 2 ג'יגה עם מערכת הפעלה חלונות ויסטה של מיקרוסופט. התלונות היחידות שלנו: המחשב מתחמם מהר מאוד, עד שממש לא נעים להניח אותו על הברכיים בזמן עבודה. כמו כן, זמן הסוללה מגיע לשעה וחצי, כאשר החיבור האלחוטי לאינטרנט עובד.

HP - DV2

מה עוד? יכולות נוספות של המחשב כוללות: 3 יציאת USB, יציאת HDMI, חריץ לכרטיסי זיכרון, מצלמת אינטרנט עם מיקרופון משולבת במסך ובלוטות'.

מה חסר? הערה לחברת HP על ערכת המחשב העלובה, שלא כוללת נרתיק למחשב או חוברת הוראות בעברית. קצת מאכזב לקבל אריזה כזו כאשר קונים מחשב חדש.

בשורה התחתונה: ה-DV2 לא ריגש אותנו יותר מדי, למרות שהוא מצליח לענות על ההגדרה שלו כמחשב ביינים בין נטבוק למחשב נייד.

מחיר: 4,100 שקל.

ציון: 7.5.