bmi תפחית את מספר הטיסות השבועיות בקו ת"א-לונדון

המספר השבועי יצומצם מ-14 ל-12 טיסות במטרה להתמודד עם ההאטה הצפויה בתנועת הנוסעים

חברת התעופה bmi עומדת להפחית במסגרת לוח טיסות החורף שלה את מספר הטיסות השבועיות בקו תל אביב לונדון (לוטון) מ-14 ל-12 טיסות שבועיות במטרה להתמודד עם ההאטה הצפויה בתנועת הנוסעים.

bmi מפעילה טיסות לישראל ממארס 2008. עם השקת הקו הופעלה טיסה יומית אחת, ובחודש מארס האחרון החלה החברה להפעיל שתי טיסות יומיות והוסיפה 13% לקיבולת המושבים בטיסותיה עם הפעלתו של מטוס מדגם איירבאס A330 במקומו של האיירבאס A321.

על פי נתוני רשות שדות התעופה, מתחילת השנה הטיסה bmi על הקו ללונדון כ-124 אלף נוסעים המהווים כ-1.8% מנתח הפעילות בנתב"ג. לאחרונה יצאה במבצע מכירות שבמסגרתו הוזילה את מחיר כרטיס הטיסה ללונדון למחיר של 378 דולר.

יצויין כי בתחילת חודש נובמבר אמורה להכנס לתחרות העזה על שוק הטיסות ללונדון גם חברת הלואו קוסט איזי ג'ט, שבאמצעותה ניתן היה לטוס ללונדון גם תמורת כ-150 ליש"ט (כ-900 שקל).

על הקו ללונדון מתקיימת בחודשים האחרונים תחרות עזה, המביאה להורדה משמעותית של מחירי כרטיסי הטיסה. כך לדוגמה הציעה באחרונה חברת בריטיש איירוייס כרטיסי טיסה ללונדון תמורת 400 דולר, ואילו אל על מציעה מושבים במחלקות ה"לואו קוסט" שלה בסכום זהה.

מ-bmi נמסר: "כחברה אחראית המכינה עצמה לתקופות הפחות מבוקשות בשוק התעופה העולמי, החליטה BMI להתאים את היצע הקיבולת שלה בקו ללונדון הית'רו לרמת הביקוש הצפויה בין החודשים נובמבר 2009 מרץ 2010. יחד עם זאת היה חשוב לנו לשמר את המוצר העסקי המושלם ולהציע ללקוחותינו טיסות בכל ימי השבוע. הצמצום בקיבולת הינו מזערי והוא מתבטא בהפעלת טיסה אחת ביום בימי שישי ובשבת במקום שתי טיסות כיום. בשאר ימי השבוע אנו ממשיכים להציע לקהל הישראלי שתי טיסות ביום בשעות ובלוח הזמנים הטוב ביותר ללונדון הית'רו: טיסת בוקר מוקדמת וטיסת ערב מאוחרת. בסה"כ מציעה BMI 12 טיסות שבועיות במטוסי איירבאס A330 חדישים המציעים מחלקות יוקרה הכוללות מושבי מיטה במחלקת עסקים ומושבי ערסל עסקיים במחלקת פרימיום אקונומי".