קבוצת הפורמולה 1 של רנו, שהושעתה השבוע לשנתיים על-תנאי מהענף בעקבות פרשת ה-Crashgate, איבדה בעקבות העניין שניים מהספונסרים המרכזיים שלה.
חברת השירותים הכלכליים ING, שתומכת ביצרנית בהיקף של 30 מיליון ליש"ט בשנה, הודיעה כי תפסיק את החסות עם רנו. ING הודיעה מוקדם יותר השנה כי בכל מקרה לא תמשיך את החסות עם רנו, אולם בעקבות הפרשה, החליטו בחברה להסיר כבר עכשיו את הלוגו של ING מהמכוניות המשתתפות במירוצים.
בהודעה רשמית מטעם החברה ההולנדית נמסר: "ING מאוכזבת קשות מההתפתחויות האחרונות".
גם חברת הביטוח הספרדית Mutua Madrilena, ספונסרית אחרת של רנו, הודיעה על הפסקת החסות. "ברנו הקלו ראש לא רק בהגינות של הספורט, אלא גם בחייהם של הנהגים האחרים, אנשי הצוותים והצופים. עניין כזה יכול לפגוע בשם הטוב ובתדמית של ספונסרית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.