שינוי מבני: אתר הלוחות winwin עובר לאחריות של ynet

המשמעות - מעתה תהיה סינרגיה מלאה יותר בין אתר ynet לבין winwin, אך מעל הכל, הצעד מסמל את העובדה שב"ידיעות אחרונות" לא מוכנים להשאיר את זירת הלוחות המקוונים לשליטתו של יד2 ■ יובל אטד ימונה לתפקיד מנכ"ל אתר winwin

יובל אטד, מנכ"ל פורטל Adira, מונה לנהל את אתר הלוחות winwin של קבוצת ידיעות אחרונות, כך נודע ל"גלובס". אטד יחליף בתפקיד המנכ"ל את ירון אחר, סמנכ"ל ynet, שהיה אחראי על ניהול אתר הלוחות ואשר יסיים את תפקידו בסוף החודש.

מינוי זה בא על רקע שינוי מבני שנעשה בקבוצת "ידיעות אחרונות", כאשר עד כה עובדי winwin היו כפופים ללוח המודפס של "ידיעות אחרונות", ואילו מעתה יהיו עובדי הלוח המקוון תחת אחריותו וניהולו של אתר ynet. המשמעות של מהלך כזה היא שמעתה תהיה סינרגיה מלאה יותר בין אתר ynet לבין winwin.

בעקבות המהלך, סביר להניח כי חבילות הפרסום באתר ynet יימכרו במשותף עם פרסום ב-winwin, אסטרטגיה שמאפיינת את הפרסום באתר רק בתחומים מאוד ספציפיים, כגון נדל"ן, אך אמורה להתפתח לקטגוריות פרסום נוספות.

מעל הכל, צעד זה מסמל את העובדה שב"ידיעות אחרונות" לא מוכנים להשאיר את זירת הלוחות המקוונים לשליטתו של יד2, ומעתה יקבל הלוח המקוון רוח גבית חזקה יותר מאתר ynet, על רקע ההשקה המחודשת שלו לפני מספר חודשים.

ניצנים ראשונים לכך ניתן לראות בכך ש-winwin מקבל בולטות גבוהה יותר בעמוד הבית של ynet, הן בדמות מנוע החיפוש שממקום באמצע עמוד הבית והן בדמות באנרים שמפרסמים את אתר הלוחות. נציין כי winwin גם העלה לאחרונה קמפיין טלוויזיוני בפעם הראשונה מאז הוקם, ואף מקבל חשיפה גדולה יותר בעיתון המודפס.

winwin הוקם ב-2007, בהשקעה מוערכת של כמה מיליוני שקלים, והוא חלק מקבוצת "ידיעות אחרונות". לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אטד.