פפסי תהיה הספונסרית הרביעית והאחרונה של האצטדיון החדש של קבוצות ה-NFL ניו יורק ג'איינטס וניו יורק ג'טס - המדוולנדס.
בכך תצטרף פפסי לחברת התקשורת ורייזון, לגוף הביטוח מט-לייף וליצרנית הבירות אנהאוזר-בוש. יחד יעניקו ארבע החברות חסות בסך 160 מיליון דולר ב-20 שנים (8 מיליון דולר בשנה).
האצטדיון החדש של קבוצות הפוטבול מניו-יורק ייפתח בשנה הבאה, כאשר האירוע הראשון שייערך בו הוא דווקא הופעה של הזמר בון ג'ובי. עלות הבנייה המוערכת שלו היא 1.4 מיליארד דולר, והוא יכיל 82,500 מקומות ישיבה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.