סלקום, פרטנר ופלאפון במשא-ומתן למכירת ספר אלקטרוני עברי

חברת BookWare מתכננת למכור את הספר בארץ החל מינואר, דרך המפעילות המקומיות ■ מנכ"ל BookWare: "אנו רוצים להציע את המכשיר במחיר אטרקטיבי יותר דרך המפעילות - צפוי לעמוד על 1,500 שקל"

סלקום, פרטנר ופלאפון נמצאות במשא-ומתן מתקדם עם חברת BookWare למכירת ספר אלקטרוני עברי בארץ. 3 המפעילות הסלולריות החליטו להרחיב את מגוון המוצרים שלהם המגיעים עם יכולות סלולריות, כמו מחשבים ניידים ונטבוקים, ולכן הן מעוניינות להציע ללקוחות שלהם ספר אלקטרוני הפועל באמצעות הרשת הסלולרית שלהם.

חברת BookWare מתכננת למכור כאן החל מינואר ספר אלקטרוני המיוצר על-ידי חברה סינית בשם ג'ינקה, הנמכר בעולם בשמות שונים.

"אנחנו נמצאים במגעים עם 3 המפעילות למכירת הספר האלקטרוני שלנו, בנוסף להפצת המכשיר באמצעות רשתות האלקטרוניקה השונות", אומר איגור רויזיס, מנכ"ל BookWare. "אנו רוצים להציע את המכשיר שלנו במחיר אטרקטיבי יותר דרך המפעילות, כאשר הערכה שלנו היא כי מחירו יעמוד על 1,500 שקל".

רויזיס מסביר כי מלבד המחיר אותו המפעילות יוכלו להציע, הן גם יאפשר למשתמש ליהנות משקיפות בהורדת ספרים באמצעות חבילה תעבורת נתונים ייעודית למכשיר, בדומה לשירות אותו מציעה אמזון עם דגם הקינדל שלה בארה"ב.

בין החסמים שמנעו מהספרים האלקטרוניים להגיע לישראל היו העברית וחוסר ההיצע של תוכן אלקטרוני מהפצות הספרים בארץ. רויזיס מסביר כי הוא נמצא במשא-ומתן עם הוצאות ספרים שונות, כך שכאשר המכשיר ייצא כאן - יהיה מאגר גדול מאוד של תוכן.

BookWare תציע מספר דגמים שונים, אשר חלקם יגיע עם חיבור סלולרי וחיבור לאינטרנט אלחוטי. גודל המסך יעמוד על 6 עד 9 אינץ'.

מפרטנר נמסר בתגובה כי "החברה בוחנת מזה זמן את תחום שיווק הספרים הדיגיטליים, אך כמקובל בחברה אין אנו מוסרים פרטים על תוכניות עתידיות".

סלקום ופלאפון סירבו להגיב.