Nav N Go ולוקיישנט השיקו תוכנות ניווט ל-iPhone

ה-iGO ל-iPhone מציעה בדומה לתוכנות אחרות של החברה למכשירי ניווט ייעודים, מפת תלת מימד מלאה של ישראל ■ לוקיישנט השיקה את תוכנת הניווט - amAze GPS

חברות הניווט הישראליות מסתערות על חנות האפליקציות של אפל. קצת יותר משבוע לאחר השקת ה-iPhone בישראל, העלתה היום חברת Nav N Go את תוכנת הניווט המצליחה שלה - iGo ל-App Store.

ה-iGO ל-iPhone (אייפון), מציעה בדומה לתוכנות אחרות של החברה למכשירי ניווט ייעודים, מפת תלת מימד מלאה של ישראל, שלא קיימת אצל חברות מתחרות. מלבד זה התוכנה מאפשרת מצב צפייה אופקי או אנכי, עלייה מחדש למצב ניווט לאחר קבלת שיחה, מכיוון שה-iPhone סוגר את כל תוכנות הניווט באופן אוטומטי ברגע של קבלת שיחה. כמו כן, התוכנה כוללת נגן מוזיקה אינטגראלי מתוך התוכנה המאפשר לנגן שירים במקביל לניווט. עלות התוכנה 342 שקל (90 דולר).

גם חברת לוקיישנט השיקה בסופשבוע תוכנת ניווט ל-iPhone ה-amAze GPS. התוכנה הזו המבוססה על נתוני חברת מפה, מציעה צילומי אוויר בתוך התוכנה ב-200 ערים מרכזיות בעולם והיא כוללת אפשרויות חיפוש של למעלה מ-300,000 בתי עסק בישראל במאגרי דפי זהב ומאות אלפי נקודות עניין ובתי עסק במאגר מומלצי מפה. כמו כן, ניתן להשתמש בתוכנה במצב צפייה רוחבי ב-iPhone, כך שהתמונה המתקבלת גדולה יותר.

amaze תוכנת ניווט


amAze ניתנת להורדה במודל של שירות חודשי הכולל בתוכו את כל עדכוני המפות בארץ ובחו"ל ללא תשלום נוסף. עלות כל חודש נוסף היא 15 שקל לחודש (4 דולר). הגרסה הנוכחית מותאמת רק למכשירים החדשים של ה-iPhone מדגם 3GS. אולם עדכון נוסף של התוכנה שעומד לצאת בקרוב יתמוך גם בכל יתר המכשירים מדגם 3 ומעלה וכן יאפשר למשתמשים לקבל ללא כל עלות נוספת הכוונה לפי מצב פקקי התנועה, התראה על מכמונות מהירות בכיוון הנסיעה ואפשרות לקבלת תחזית מזג אויר לחמישה ימים בכל נקודה בעולם.

מלבד לוקיישנט ו-Nav N Go, השיקה לפני מספר שבועות חברת איתוראן את תוכנת הניווט שלה ל-iPhone בעלות של ל-266 שקל (70 דולר). כמו כן, ניתן להוריד בחנות של אפל גם את תוכנת הניווט של טלמאפ הישראלית בעלות של 12 שקל לחודש בסלקום, חינם בפלאפון (לבעלי חבילת iPhone) או 21 שקל לחודש באורנג'.