רשת האופנה H&M נכנסת גם לקניון G בכפר-סבא

ההסכם התאפשר לאחר שהמשביר לצרכן הסכימה לפנות את הסניפים של רשת האופנה ספרינגפילד ושל רשת ההלבשה התחתונה וומן סיקרט מהקניון ■ החנות הראשונה של רשת H&M תיפתח במארס בקניון עזריאלי

חברת מאץ' ריטייל תפתח את הסניף הרביעי של רשת האופנה השבדית H&M בישראל, בקניון G כפר-סבא של גזית ישראל. אמש (ג') נחתם הסכם בין הצדדים, והסניף עתיד להיפתח בספטמבר 2010. חוזה השכירות נחתם לתקופה של 24 שנים.

ההסכם התאפשר לאחר שקבוצת המשביר לצרכן הסכימה לפנות את הסניפים של רשת האופנה הספרדית ספרינגפילד ושל רשת ההלבשה התחתונה וומן סיקרט מהקניון.

מתחם G כפר-סבא שנחנך במאי 2009, בנוי בקונספט ייחודי המשלב פאוור סנטר על שטח של כ-30 אלף מ"ר וקניון סגור המשתרע על שטח של כ-18 אלף מ"ר. סניף H&M יפתח בקניון הסגור ויתפרס על שתי קומות הקניון בשטח כולל של 1,300 מ"ר. כניסתה של H&M ל-G כפר-סבא תסייע למיצוב הקניון ותעניק לו יתרון על פני המתחרים באזור.

"כניסת H&M לקניון היא מהלך אסטרטגי ארוך-טווח שיתרום לאטרקטיביות של המרכז, יבסס את מעמדו כמרכז המוביל באזור השרון ויתרום תרומה משמעותית לתמהיל החנויות בקניון", אומר המשנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל, ירון אשל.

הסניף הראשון של הרשת בישראל ייפתח בחודש מארס הקרוב בקניון עזריאלי בתל-אביב, ולאחר מכן ייפתח גם סניף בקניון מלחה בירושלים. החנות השלישית תיפתח בגרנד קניון בחיפה, והחנות הרביעית כאמור תיפתח ב-G כפר-סבא.