רשת TOPSHOP במו"מ להבאת מותג הגברים לבאר-שבע

הרשת מנהלת מו"מ לשכירת 1,000 מ"ר במרכז הבילוי והקניות "השדרה השביעית" שמוקם בבאר-שבע ע"י שיכון ובינוי נדל"ן ■ הסניף יכלול הן את מותג הנשים TOPSHOP והן את מותג הגברים TOPMAN

האם רשת האופנה הבריטית TOPSHOP מביאה לארץ לראשונה את מותג הגברים שלה, TOPMAN? הרשת, שמפעילה בארץ 6 סניפים תחת מותג הנשים, מנהלת משא-ומתן לשכירת 1,000 מ"ר במרכז הבילוי והקניות "השדרה השביעית" שמוקם בבאר-שבע על-ידי שיכון ובינוי נדל"ן מקבוצת אריסון - כך נודע ל"גלובס".

הסניף עתיד לכלול הן את מותג הנשים TOPSHOP והן את מותג הגברים TOPMAN. ממוצע דמי השכירות ב"שדרה השביעית", שהיא שדרת קניות פתוחה, הוא 155 שקל למ"ר לחודש.

בהתאם לטרנד האחרון המתפתח בענף האופנה המקומי, בו מאחדות רשתות האופנה הישראליות את חנויות הגברים והנשים שלהן ויוצרות חנויות גדולות יותר, בין היתר כדי להתכונן לתחרות מול H&M ו-GAP, צפויה החנות ב"שדרה השביעית" להשתרע, כאמור, על פני 1,000 מ"ר. כזכור, בנובמבר היתה זו פוקס שהודיעה על מהלך של איחוד שטחים, ובדצמבר התפרסם כי קסטרו מתכננת מהלך דומה אף היא.

סניפיה הוותיקים יותר של הרשת בישראל, שכוללים את מותג הנשים באמצעות קבוצת סקאל החזקות, משתרעים על שטח ממוצע של 300 עד 400 מ"ר. סניפי מותג הנשים TOPSHOP פעילים כיום בקניון רמת-אביב, בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בקניון ארנה בהרצליה, במרכז G כפר-סבא, באלרוב שדרות ממילא שבירושלים ובטיילת מלון הרודס שבאילת.

אם יצלח המשא-ומתן, תצטרף TOPSHOP/TOPMAN לרשתות אחרות ששכרו שטחים ב"שדרה השביעית", כמו מקדונלד'ס, קפה קפה, סטימצקי, NINE WEST, נאוטיקה, הבורסה לתכשיטים, רולטיים, דורין פרנקפורט, אופטיקה הלפרין, אופטיקנה, המרכז למשקפי שמש, סולוג, כותון, אפרודיטה, קנדילנד ובאג מולטיסיסטם.

|"השדרה השביעית" משתרעת על פני כ-17 אלף מ"ר באורך 250 מטר. את הפרויקט מקימה שיכון ובינוי נדל"ן בהשקעה של כ-160 מיליון שקל, והוא יכלול 700 מקומות חניה.