ג'ף הירש מחלק "סוכריות" ב-CNBC: הדאו בדרך ל-15,000 נקודות

הירש מעריך כי נחזה בתיקון אלים של 20-30% במדדים - תיקון שיצור הזדמנות קנייה לפני הראלי אותו הוא צופה ■ וגם: דיויד כץ ממליץ על שברון, וול-מארט ופרוקטר אנד גמבל - ולא מזניח את בנק אוף אמריקה ואלקואה

המדד היוקרתי האמריקני הדאו ג'ונס נסחר כעת בסביבות ה-10,700 נק'. זה ממש לא מפריע לג'ף הירש, עורך אתר האינטרנט הפופולרי Stock Trader's Almanac ("לוח השנה לסוחרי המניות"), לכתוב למשקיעים כי הדאו ג'ונס בדרך לרמת ה-15,000 נק' כבר ב-2011.

עם זאת, מעריך הירש כי לפני התממשות תחזיתו המרשימה, נחזה בתיקון אלים של 20-30% במדדים - תיקון שיצור הזדמנות קנייה לפני הראלי אותו הוא צופה. "ישנן שנים חלשות וישנן שנים חזקות - זו עובדה קיימת המגובה בנתונים היסטוריים. הדאו בדרך ל-15,000 נק'", ציין הירש.

"אנחנו אוהבים חלק מהלוזריות"

הדאו ג'ונס גמע מאז מארס 2009 דרך ארוכה כשעלה מעל 60%. עם זאת, כמעט חצי מהמניות המרכיבות אותו נשרכו מאחור והציגו תשואת חסר. על פי דיויד כץ, מנהל ההשקעות הראשי ב-Matrix Asset" כדאי להתבונן בחלק מהן או לפי דבריו: "אנחנו אוהבים חלק מהלוזריות".

"יש לזכור כי ה'לוזריות' ירדו הרבה פחות מהממוצע הכללי ב-15 החודשים של השוק הדובי הנורא וכתוצאה מכך הריבאונד שלהן היה פחות חזק", מציין כץ. הוא מתבונן במכפיל הרווח ובשאלה היכן הם מקורות הרווח של החברה והאפשרויות לצמוח כשהכלכלה תחזור לפסי הבראה נורמליים.

בשורה התחתונה, כץ ממליץ בחום על יצרנית הנפט שברון , על פרוקטר אנד גמבל ועל ענקית הקמעונאות וול-מארט אבל הוא גם מציע לא להזניח את בנק אוף אמריקה , JP מורגן ואלקואה , למרות שהשלוש האחרונות עלו באחוזים נכבדים מהשפל שרשמו. בנוגע לבנק אוף אמריקה אומר כץ כי "המנייה יכולה בקלות להכפיל את ערכה בשנתיים-שלוש הקרובות".