יוסי וינשטוק עוזב את שומרה לאחר 7 שנים כמנכ"ל

במקומו של וינשטוק, שהיה מבעלי השליטה בשומרה טרם מכירתה למנורה, מונה דני יצחקי, שיוחלף על ידי עמוס לוזון

לאחר 7 שנים כמנכ"ל שומרה וכשנתיים וחצי לאחר שהחברה נרכשה על ידי מנורה מבטחים, הודיע היום יוסי וינשטוק על עזיבתו את החברה. במקומו של וינשטוק, שהיה מבעלי השליטה בשומרה טרם מכירתה למנורה, מונה דני יצחקי, שישמש כמנכ"ל שומרה חברה לביטוח.

כמו כן, במסגרת המעבר של יצחקי לשומרה, מנורה הודיעה היום כי עמוס לוזון, לשעבר מנכ"ל ORS, סמנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים ובריאות בביטוח ישיר ומנהל אגף ביטוח חיים ובריאות באיילון חברה לביטוח, מצטרף למנורה ויחליף את יצחקי בתפקיד מנהל מחוז ירושלים.

שומרה היא חברה קטנה אך צומחת ואיכותית העוסקת בביטוח כללי. החברה הצעירה יחסית נמצאת זה שנים בתוואי צמיחה בפעילות וברווחיות ונרכשה באוגוסט 2007 ממשפחת וינשטוק על ידי מנורה, שבשליטת מנחם גורביץ ובניהול ארי קלמן, בתמורה ל-147 מיליון שקל. בשבע השנים האחרונות נוהלה החברה על ידי יוסי וינשטוק, בנו של בנצי וינשטוק שניהל את החברה קודם ועמד בראשה, שהשכיל לשמור לה מעמד נפרד במנורה גם לאחר מכירתה, כאשר במנורה ממשיכים לשמר אותה כמותג נפרד בתוך הבית.

בתחילה דובר על כך שיוסי וינשטוק, הרוח החיה מאחורי שומרה בשנים האחרונות, ימשיך לנהל את שומרה במשך שנה לאחר רכישתה על ידי מנורה, ואולם, כאמור, הוא נשאר בתפקידו לפרק זמן ארוך יותר. בכוונת ויסי וינשטוק לעסוק מעתה בתחומי הנדל"ן, ביטוח בחו"ל והשקעה בחברות צעירות לא פיננסיות. יו"ר שומרה הוא מנחם הרפז שמשמש כמשנה למנכ"ל מנורה וראש אגף ביטוח כללי בחברה.

דני יצחקי (41) הצטרף לקבוצת מנורה מבטחים ב-2001, כמפקח רכישה. לאחר מכן הוא שימש כמנהל תחום מכירות הפיננסים באגף לביטוח חיים והחל מ-2007 ועד היום ניהל את מחוז ירושלים במנורה. במקומו ימונה כאמור עמוס לוזון (49). בכך נמשך מהלך נרחב של חילופי אישים בדרגי ההנהלה שביצעה מנורה בשנה וחצי האחרונות.