ערוץ 10 רכש מצ'רלטון את המשחקים של הפועל ת"א מול קאזאן

ישדר את שני המשחקים של האדומים מול הקבוצה הרוסית במסגרת הליגה האירופית ■ מסתמן: הערוץ ירכוש גם את שידור משחק גמר ליגת האלופות ב-22 במאי ■ בינתיים בצ'רלטון: עליית ערוץ ה-HD מתעכבת

ערוץ 10 רכש את שני משחקיה של הפועל תל-אביב במסגרת הליגה האירופית מול קאזאן. הזכויות נמכרו לערוץ על-ידי חברת צ'רלטון. ביום חמישי הבא ישדר הערוץ את המשחק הראשון ברוסיה, וגם את הגומלין ב-22 בחודש בבלומפילד.

בתוך כך, מסתמן כי ערוץ 10 ירכוש גם את גמר ליגת האלופות שיתקיים ב-22 במאי מערוץ הספורט ומאופ"א. המשחק צפוי להיות משודר במוצאי שבת בעקבות השינוי שהנהיגה אופ"א החל מהעונה (במקום השידור המסורתי ביום רביעי), מה שהופך אותו ללא רלוונטי עבור זכיינית ערוץ 2 רשת, ששידרה את המשחקים בשנתיים האחרונות. נבחנת גם אפשרות שקשת, המשדרת כיום בסופי השבוע של ערוץ 2, תשדר את המשחק, אולם אפשרות זו קלושה.

גמר ליגת האלופות הפך לשידור הכי אטרקטיבי עבור חובבי הספורט בישראל. הגמר בעונה שעברה בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד הביא לזכיינית ערוץ 2 רשת רייטינג של 31.5%. שנה לפני כן השיגה רשת באמצעות הגמר רייטינג של 31.2%.

בכך ממשיך ערוץ 10 לעבות את חבילת שידורי הספורט שלו, אחרי שרכש 20 שידורים של ליגת העל בכדורסל מערוץ הספורט ומשדר מדי יום ראשון. בגזרת הכדורגל, עד כה שידר הערוץ 3 משחקים של הפועל תל-אביב בליגה האירופית ו-7 משחקים של מכבי חיפה בליגת האלופות.

צ'רלטון מתעכבים עם ערוץ ה-HD

בינתיים נדחית עליית ערוץ ה-HD של צ'רלטון, עלייה דווח לראשונה ב"גלובס". הערוץ צפוי לעלות בראש ובראשונה בחברת הלוויין yes, וככל הנראה יעלה לשידור רק בעוד כחודש, לאחר שתושלם ההיערכות הטכנולוגית בחברת שידורי הספורט.

נודע כי הערוץ יתמקד בשידורי הליגות האירופאיות, וישודרו בו מפעלי הליגה האנגלית והליגה האיטלקית. המשא-ומתן בין צ'רלטון לבין HOT להעלאת הערוץ גם בכבלים עודו נמשך.