אתר Jerusalemonline.com משיק שיתוף-פעולה תוכני עם אתר Jpost.com

במסגרת שיתוף-הפעולה ישודרו מהדורות חדשות ערוץ 2 באנגלית, המשודרות באתר Jerusalemonline.com, גם באתר JPost.com

אתר הווידיאו החדשותי Jerusalemonline.com משיק שיתוף-פעולה תוכני עם אתר Jpost.com של "ג'רוזלם פוסט".

במסגרת שיתוף-הפעולה ישודרו מהדורות חדשות ערוץ 2 באנגלית, המשודרות באתר Jerusalemonline.com, גם באתר JPost.com.

חברת Jerusalemonline.com הוקמה לפני כ-4.5 שנים במטרה להציג את הזווית הישראלית ולשדרג את המותג ישראל בעולם באמצעות שידור חדשות ותוכן רלוונטי נוסף מהארץ באנגלית על גבי האינטרנט ליהדות התפוצות ואוהדי ישראל.

ל-JOL כ-60 אלף מנויים ובהם ראשי קהילות יהודיות וחברי קונגרס בארצות-הברית, המקבלים מדי יום דוא"ל עם כותרות מהדורת חדשות ערוץ 2 באנגלית ואפשרות לעבור לשידור החדשות.
.
חדשות JOL משודרות בנוסף לאתר www.jerusalemonline.com גם במטוסי אל-על, Haaretz.com, Ynetnews - ומעכשיו ישודרו כאמור גם באתר "ג'רוזלם פוסט".

עם הקמתה ערכה JOL סקר עם הסוכנות היהודית על מנת לבדוק איזה תוכן מבוקש בקרב קהל המטרה, והתברר כי תוכן חדשות הינו המבוקש ביותר. לכן, האתר משדר את תכני חדשות ערוץ 2 באנגלית בווידיאו באיכות גבוהה.

דורון לנדוי, מנכ"ל JOL ואחד ממייסדיו, מסר כי "שיתוף-הפעולה עם JPost.com יגדיל בצורה משמעותית ובעשרות רבות של אחוזים את הרייטינג של החדשות המשודרות על-ידינו, שעומד כיום על כ-125 אלף גולשי אינטרנט שונים ביום. אני שמח על שיתוף-הפעולה עם אל-על והאתרים המשדרים תוכן ישראלי באנגלית באינטרנט, המאפשר, מעבר לשיתוף-פעולה עסקי, גם איחוד כוחות לטובת המטרה החשובה מאוד של שדרוג המותג ישראל בעולם, במיוחד בתקופה זו".

JPost.com הוקם לפני 15 שנים והינו אתר החדשות השני בוותק בעולם הפועל עד היום, אחרי אתר ה"ניו-יורק טיימס". JPost.com, הנהנה מלמעלה ממיליון כניסות ביום, הינו המדיום הישראלי-בינלאומי הגדול ביותר ונתפס כמקור העדכון העיקרי עבור המתעניינים בישראל, במזר- התיכון ובעולם היהודי, בקרב דוברי אנגלית וצרפתית ברחבי העולם.

יריב קרני, מנכ"ל JPost.com מסר: "באתר החדש שנבנה על-ידי NET אפיקי תקשורת והושק בשבוע שעבר, שמנו דגש רב על נושא הוידיאו. לצד השקעות בטכנולוגיה, הקמנו מערכת תוכן וידיאו עצמאית בפריסה ארצית וביססנו הסכמי שיתוף תכנים עם גופי מדיה מובילים בעולם. אנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם Jerusalemonline.com, אשר יסייע לנו לשפר את השירות לגולשינו ויאפשר להרחיב את החשיפה לתכני חברת החדשות של ערוץ 2, כמו גם לתכני Jerusalemonline, בקרב המתעניינים בישראל ברחבי העולם".